Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
    GLX bedoel ik, GTX voelde natuurlijker aan om te typen

M'n pa heeft em trouwens aerodynamischer gemaakt. De antenne heeft ie met een spanbandje aan de bagagedrager gebonden Scheelt veel in stoplichtsprintjes :o

Ohla... ik voel hier al een dikke overwinning aankomen voor de 300TD op de weg naar de Ring...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Ohla... ik voel hier al een dikke overwinning aankomen voor de 300TD op de weg naar de Ring...
      Om daarna te verliezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Om daarna te verliezen
        Op de Ring zeker...?

Die Benz gaat nog ferm een bocht om hoor...

Comment

Hangt ervan af... ist 'ie gechipt?

De mijne zal toch de traagste zijn van het hoopje...

(tenzij ik tegen dan de baby-AMG in orde heb, maar dat betwijfel ik ten zeerste...)
          mijn pa en chippen (tis de 150pk versie) als da maar rijdt voor hem dan ist goe. zuinig moet da zijn...als ik er eens mee gereden heb en het gemiddeld verbruik is gestegen... dan heb ik het vlagge zene
          1978 BMW E21 323i
          2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
          2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
            mijn pa en chippen (tis de 150pk versie) als da maar rijdt voor hem dan ist goe. zuinig moet da zijn...als ik er eens mee gereden heb en het gemiddeld verbruik is gestegen... dan heb ik het vlagge zene
            Ah dat is dan al zo'n nieuwe 2.2 diesel? 150pk is al nie slecht voor 'als het maar moet rijden'

Break?

Comment

Dus geen wedstrijdje 'om ter eerst die 45liter brandstof erdoor'?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                Ah dat is dan al zo'n nieuwe 2.2 diesel? 150pk is al nie slecht voor 'als het maar moet rijden'

Break?
                jup...de break versie, we hadden ervoor de 2.0 met 116 pk maar na 2 jaar was ie nogal traag geworden voor hem dus...

tis de sol versie en denk dat em bijna full option is, want ne grote optielijst hebben de jappen nie echt metaalkleur en navi gps en da zit er allebei op.
                1978 BMW E21 323i

Comment

jup...de break versie, we hadden ervoor de 2.0 met 116 pk maar na 2 jaar was ie nogal traag geworden voor hem dus...

tis de sol versie en denk dat em bijna full option is, want ne grote optielijst hebben de jappen nie echt metaalkleur en navi gps en da zit er allebei op.
                  Das al nie slecht é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    Das al nie slecht é
                    nee zeker nie het is al een van de beste auto's dat we gehad hebben. ook goeie prijs kwaliteits verhouding. ma we wijken af van het thema é
                    1978 BMW E21 323i

Comment

Dus geen wedstrijdje 'om ter eerst die 45liter brandstof erdoor'?

Als gy er dan zo graag eene geeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                        Als gy er dan zo graag eene geeft
                        Met m'n dieseltje zal ik er toch minstens 400km voor nodig hebben...

Comment

Op de Ring zeker...?

Die Benz gaat nog ferm een bocht om hoor...
                          in een sprintje he.

De ring stuur ik geen wagen meer over. De opel was veel te traag en de espace doe ik dat niet aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            in een sprintje he.

De ring stuur ik geen wagen meer over. De opel was veel te traag en de espace doe ik dat niet aan
                            Nee?

ok als je met de porsche of die bentley bent

Comment

Nee?

owla dan trakteer ik wel een rondje
                              1978 BMW E21 323i

Comment

Nee?

Zéker niet als het niet de wagen is van mij of mijn ouders.

Die bentley is trouwens geen ringbak, en die posh vertrouw ik niet op de ring.
                                Aja, ik vertrouw mezelf niet met die porsche. ik ga toch weer iets doms uithalen.
                                Die posh staat trouwens 1000km van de ring weg, dus dat wordt moeilijk

Comment

• fuck, ni aan gedacht, heb nog geen winterbandjes voor de Seat, ging eigenlijk eerst die 15" oprijden deze winter....

iemand controle gehad? Bart, heb jij al winterrubber op Emma?

Comment

• Winterrubber ?

Je kunt beter zomerrubber op je auto hebben nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                      Winterrubber ?

Je kunt beter zomerrubber op je auto hebben nu
                                      weet wel maar in Duitsland is het verplicht om te hebben hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                        fuck, ni aan gedacht, heb nog geen winterbandjes voor de Seat, ging eigenlijk eerst die 15" oprijden deze winter....

iemand controle gehad? Bart, heb jij al winterrubber op Emma?
                                        Nee,daar doe ik ni aan mee.Voor die paar keer dat het eens slecht is hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                          weet wel maar in Duitsland is het verplicht om te hebben hé
                                          Ja,maar ze kunnen elke toerist toch ni verplichten om winterbanden te steken?

Comment

Working...
                                          X