Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Omdat 'ie veel te traag was, of omdat het écht wel afzien is?
    Véél te traag.

Op de weg vond ik dat nog meevallen dat ding, maar dat kan geen bochten pakken.
    Nuja, af en toe kom je ook touringcars tegen, dus ben je wel niet de traagste op de baan
    Enige die ik kon voorbijsteken was een MB Vito.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Véél te traag.

Op de weg vond ik dat nog meevallen dat ding, maar dat kan geen bochten pakken.
      Nuja, af en toe kom je ook touringcars tegen, dus ben je wel niet de traagste op de baan
      Enige die ik kon voorbijsteken was een MB Vito.

oh...

Wat voor eentje is dat eigelijk, de slOpel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        oh...

Wat voor eentje is dat eigelijk, de slOpel?
        Astra F "caravan"

1.7 Diesel met 82pk

Comment

Astra F "caravan"

1.7 Diesel met 82pk

POWEUUUURRRRR!

Comment

• Zijn er nog mensen van plan om deze zondag af te zakken naar de Ring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
              Zijn er nog mensen van plan om deze zondag af te zakken naar de Ring?
              Mits het weer is zit die kans er wel eens in. Ik ben van Mol trouwens. Dicht in de buurt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                Zijn er nog mensen van plan om deze zondag af te zakken naar de Ring?
                Mischien, mits ik in groep(je) kan meegaan, anders zeer zeker niet

Comment

• Ik wil ook wel, heerlijk op het gemakje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                    Ik wil ook wel, heerlijk op het gemakje.
                    Lekker op het gemak naar daar lijkt me ook wel tof, ik heb het in ieder geval nog niet geprobeerd op die manier

Comment

• Spijtig genoeg moet ik zondag met de familie gaan eten ('k trakteer ) anders had ik zeker ook afgekomen... Het weer ziet er alvast "redelijk" uit voor zondag...

Have fun En hou het veilig

Comment

• nja zolang er (januari :p)examens zijn gaan ze me op de ring niet zien komen ...
                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                          Lekker op het gemak naar daar lijkt me ook wel tof, ik heb het in ieder geval nog niet geprobeerd op die manier
                          U verbruik zal zakken

Comment

• Hier een docu over een skyline die een test trim gaat doen over de ring.

vond het wel het bekijken waard en tijdens de lap geeft hij nog info over het cicrcuit en de bochten enz.

Comment

• Zalig filmpje...

Comment

Véél te traag.

Op de weg vond ik dat nog meevallen dat ding, maar ik kan geen bochten pakken.
                                Nuja, af en toe kom je ook touringcars tegen, dus ben je nog steeds de traagste op de baan
                                Enige die ik kon voorbijsteken was een gecrashte MB Vito.

j/k

Comment

• weet niet of em hier al ergens staat maar gaat over turbo e30 die vlotjes carrera gt bijhoudt op de ring...
                                  http://www.autoblog.nl/archive/2006/...-carrera-gt-op
                                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                    weet niet of em hier al ergens staat maar gaat over turbo e30 die vlotjes carrera gt bijhoudt op de ring...
                                    http://www.autoblog.nl/archive/2006/...-carrera-gt-op

Ik wil dat wel eens zien als beide en even goede chauffeur aan boord hebben...

Walter Rohrl tegen Klaus Ludwig ofzo

Het feit dat ie het al moet afleggen tegen die S4 in acceleratie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                      Hier een docu over een skyline die een test trim gaat doen over de ring.

vond het wel het bekijken waard en tijdens de lap geeft hij nog info over het cicrcuit en de bochten enz.

http://video.google.com/videoplay?do...29841049144795

Tof filmpje !

Comment

Ik wil dat wel eens zien als beide en even goede chauffeur aan boord hebben...

Walter Rohrl tegen Klaus Ludwig ofzo

Het feit dat ie het al moet afleggen tegen die S4 in acceleratie...
                                        zat dacht ik wel rs4 motor in... allee das wat ze zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                          zat dacht ik wel rs4 motor in... allee das wat ze zeggen
                                          Dan nog, als ie 530pk aan boord heeft....

Tegen het einde van de ronde moet ie ook de Carrera GT lossen, wss zal ie door zijn remmen beginnen zitten ofzo.

Tis maar dat je met iets wreed strafs moet afkomen om een Carrera GT te verslaan op de Ring volgens mij...

Comment

Working...
                                          X