Oorspronkelijk geplaatst door turboman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenbwa ....alé Steve
), hem buikje op de grond leggen en alle overbodige massa (passagiers bv!) buitenzwieren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIs dat inclusief tankstops?
3 tankstops=3x10min=30min.
Dat maakt dan 1u50min
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentja, dan moet ik op octaanbooster +10 rijden (wat veel gedaan wordt met die vijfpitters), hem buikje op de grond leggen en alle overbodige massa (passagiers bv!) buitenzwieren
grapke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenpassagiers ook
grapke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDan begint de fun pas
mua tegen de van dden A61 of A1 ben dan begint de fun pas met die duitse B baantjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIs dat inclusief tankstops?
U bent precies wel geobsedeerd door Tanken, tankstations he
Doede gy als ge gaat slapen ook de dop van uwe naftbak open en een "lijntje" naft snuiven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenDewelke ?
Ikke met die Jeep ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenIk doe niet mee...
Ik "win" anders toch het dieselgedeelte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenFok, da was grellig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtendenkt gij nu als ik tegen mijn pa zeg...dat ik nr de nordschleife ga dat die mij met dieje bmw laat rijden?
ik denk het niet ze
Dus da gaat een 'karavaantje' worden van een 100CSQ, een 300TD en een Kawa??
Wat een marginaal trio!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichtenidd, dat was vrij nipt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDus da gaat een 'karavaantje' worden van een 100CSQ, een 300TD en een Kawa??
Wat een marginaal trio!
misschien ist met den andere auto é, Toyota Avensis D4-D..snel genoeg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenen dan nog ne kawa mee 3 verschillende kleuren
misschien ist met den andere auto é, Toyota Avensis D4-D..snel genoeg?
De mijne zal toch de traagste zijn van het hoopje...
(tenzij ik tegen dan de baby-AMG in orde heb, maar dat betwijfel ik ten zeerste...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDus da gaat een 'karavaantje' worden van een 100CSQ, een 300TD en een Kawa??
Wat een marginaal trio!
Dan wel een aw-vlagske aan de antenne hangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenik ga ook nog wel eens mee gaan , maar dan leg ik eerst toch terug het zomerrubber, want met de winternegers eronder is de mini net een zatte ballerina
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDa's niet nieks, een zjee-tee-ieks!
M'n pa heeft em trouwens aerodynamischer gemaakt. De antenne heeft ie met een spanbandje aan de bagagedrager gebondenScheelt veel in stoplichtsprintjes :o
Comment
Comment