Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
    Ik ga nog wel effe tanken in Maasmechelen, kwestie van maar 1 keer te moeten tanken onderweg, allee, dat hoop ik toch
    Idem hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
      Idem hier
      En het eerste wat we gaan doen als we aan de ring aankomen is terug gaan tanken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
        En het eerste wat we gaan doen als we aan de ring aankomen is terug gaan tanken
        Nee,een ringstickertje kopen en dan tanken

Comment

Nee,een ringstickertje kopen en dan tanken
          eerst op de ring, dan pas stickertje !!! andersom brengt ongeluk
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
            eerst op de ring, dan pas stickertje !!! andersom brengt ongeluk
            Mss dat ik als het echt kurkdroog is ik een HEEEEEEL traag toeristenrondje doe

Comment

Mss dat ik als het echt kurkdroog is ik een HEEEEEEL traag toeristenrondje doe
              Ik zal dan voor je rijden

Comment

om 10u bij Jeroen thuis,daar zullen we dan vertrekken om 10u30 denk ik,want Andy zal nog in zijn bed liggen of die zal zichzelf nog aan het aankleden zijn.Denk aan de ring om 1u ofzo
                Ofwel moeten we wachten op scoobysteve die aan het tanken is
                Ofwel op Jeroen zelf omdat die zijn gasdoos in brand is gevlogen
                Ofwel op Dennis omdat zijn E klasse ni in 1ste wil schakelen
                Ofwel op Sanne omdat ze haar haar nog moet strijken

OK

Ik zal jullie ginder dan wel ergens zien, geef maar een seintje als jullie er zijn. Ik vertrek wss vroeger naar ginder aangezien ik 's avonds vrij vroeg terug moet.

Mvg,

Stijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                  OK

Ik zal jullie ginder dan wel ergens zien, geef maar een seintje als jullie er zijn. Ik vertrek wss vroeger naar ginder aangezien ik 's avonds vrij vroeg terug moet.

Mvg,

Stijn
                  Zalig

Comment

• Nozems, optijd morgenvroeg hé

Comment

• Nog geld gaan halen voor naft en ik smoor hem naar Jeng's place

Comment

• geld gaan halen voor je benzine??? de banken zijn toe hoor, of kan jij meer dan 500 euro per keer afhalen?

Comment

• was er graag bijgeweest maar ik moet nog een dagje binnenblijven van de dokter, nu in de kou langs het circuit gaan staan komt echt niet slim

Comment

Nog geld gaan halen voor naft en ik smoor hem naar Jeng's place
                            Fok, dan zijt gij zo hier

Comment

• Mogen dieselkarren op de Ring?
                              Ik moet dit jaar toch echt eens afzakken naar daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                Mogen dieselkarren op de Ring?
                                Uiteraard mogen die daarop.

Comment

• oopsie daisy....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                    Zou idd maar erg zijn als er daar ook sprake was van discriminatie he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                      Was overigens niet serieus bedoelt hoor Als Jermey Clarckson met een diesel erop mag, mag ik dat ook
                                      De volgende keer mischien toch eens kijken of ik niet met een groepje van hier kan meegaan. Als het op een rustig moment is welteverstaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                        Mogen dieselkarren op de Ring?
                                        der is daar een 535d (een zwitser dacht ik) die er velen op hun doze geeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                          der is daar een 535d (een zwitser dacht ik) die er velen op hun doze geeft
                                          Zo is er ook een schot met een getunede 535d
                                          (of bedoelen wij dezelfde kerel )
                                          A Twist of the Wrist

Comment

Working...
                                          X