Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenIdem hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenEn het eerste wat we gaan doen als we aan de ring aankomen is terug gaan tanken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenNee,een ringstickertje kopen en dan tanken1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichteneerst op de ring, dan pas stickertje !!! andersom brengt ongeluk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenMss dat ik als het echt kurkdroog is ik een HEEEEEEL traag toeristenrondje doe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichtenom 10u bij Jeroen thuis,daar zullen we dan vertrekken om 10u30 denk ik,want Andy zal nog in zijn bed liggen of die zal zichzelf nog aan het aankleden zijn.Denk aan de ring om 1u ofzo
Ofwel moeten we wachten op scoobysteve die aan het tanken is
Ofwel op Jeroen zelf omdat die zijn gasdoos in brand is gevlogen
Ofwel op Dennis omdat zijn E klasse ni in 1ste wil schakelen
Ofwel op Sanne omdat ze haar haar nog moet strijken
Ik zal jullie ginder dan wel ergens zien, geef maar een seintje als jullie er zijn. Ik vertrek wss vroeger naar ginder aangezien ik 's avonds vrij vroeg terug moet.
Mvg,
Stijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenOK
Ik zal jullie ginder dan wel ergens zien, geef maar een seintje als jullie er zijn. Ik vertrek wss vroeger naar ginder aangezien ik 's avonds vrij vroeg terug moet.
Mvg,
Stijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenNog geld gaan halen voor naft en ik smoor hem naar Jeng's place
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenMogen dieselkarren op de Ring?
Ik moet dit jaar toch echt eens afzakken naar daar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenUiteraard mogen die daarop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenUiteraard mogen die daarop.Als Jermey Clarckson met een diesel erop mag, mag ik dat ook
De volgende keer mischien toch eens kijken of ik niet met een groepje van hier kan meegaan. Als het op een rustig moment is welteverstaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenMogen dieselkarren op de Ring?
Ik moet dit jaar toch echt eens afzakken naar daar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtender is daar een 535d (een zwitser dacht ik) die er velen op hun doze geeft
(of bedoelen wij dezelfde kerel)
A Twist of the Wrist
Comment
Comment