Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
    fack ik ga moeten stampen om bij te blijven
    Ga maar benzien tanken en rij uw bomtank maar leeg

Comment

• Om 10u @ Jerre's place!
      • ScoobySteve
      • M-Optic
      • ST-Optic
      • soepap (motogewijs dan wel)
      • turboman
      • Lotus freak (co-piloot, ScoobySteve )
      Maybeez:
      • Roughneck

Comment

fack ik ga moeten stampen om bij te blijven
        Onderweg enkele rolling pics nemen van die stalen velgskes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
          Ik zal de fotograaf van dienst zijn

Comment

Lachen ofwa??? Iedere duitser rijdt zo rond nu

Comment

Zwart staal is de toekomst

Pleur die eens onder de M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                Zwart staal is de toekomst

Pleur die eens onder de M
                Past helaas niet, remschijven zijn te groot

Comment

ga je dan ook een nektapijt kweken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                    ga je dan ook een nektapijt kweken?
                    Heb een matje, Kgenk style Speciaal voor de groovytunes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
                      Okee dan wil ik wel een ritje met u mee rijden THANKS
                      Ik zorg wel voor de drank en choco koeken
                      Zou graag eens in je GTTje willen zitten
                      Waar komen jullie samen, en hoelaat?
                      Ik vind dat je af en toe kan wisselen van kar,dan rij je ook eens in een deftige kar

Comment

• eMMa is er klaar voor Tank is tot de nok gevuld,ze blinkt,er zit een bangelijke cd in de cd speler,de stoeltjes liggen in de koffer,HET oranje hoedje zit in het handschoenkastje.En nu hopen dat ze morgenvroeg start

Comment

• Welk uur zijn jullie morgen ginder?
                          Ik heb hier nog een Dodge Caliber staan die een ringdoopje wil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                            Welk uur zijn jullie morgen ginder?
                            Ik heb hier nog een Dodge Caliber staan die een ringdoopje wil
                            om 10u bij Jeroen thuis,daar zullen we dan vertrekken om 10u30 denk ik,want Andy zal nog in zijn bed liggen of die zal zichzelf nog aan het aankleden zijn.Denk aan de ring om 1u ofzo
                            Ofwel moeten we wachten op scoobysteve die aan het tanken is
                            Ofwel op Jeroen zelf omdat die zijn gasdoos in brand is gevlogen
                            Ofwel op Dennis omdat zijn E klasse ni in 1ste wil schakelen
                            Ofwel op Sanne omdat ze haar haar nog moet strijken

Last edited by ; 06/01/2007, 14:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                              om 10u bij Jeroen thuis,daar zullen we dan vertrekken om 10u30 denk ik,want Andy zal nog in zijn bed liggen of die zal zichzelf nog aan het aankleden zijn.Denk aan de ring om 1u ofzo
                              Ofwel moeten we wachten op scoobysteve die aan het tanken is
                              Ofwel op Jeroen zelf omdat die zijn gasdoos in brand is gevlogen
                              Ofwel op Dennis omdat zijn E klasse ni in 1ste wil schakelen
                              Ofwel op Sanne omdat ze haar haar nog moet strijken

Ofwel op Bart omdat hij ergens staat met stukken aan Emma, omdat hij die hevige d*l niet in bedwang kan houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten
                                Ofwel op Bart omdat hij ergens staat met stukken aan Emma, omdat hij die hevige d*l niet in bedwang kan houden
                                hard,maar true

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten

De Sub is er klaar voor, ik heb er de ganse dag mee rondgereden met als gevolg dat hij een lekkere rallylook heeft, allee, eigenlijk is hij gewoon heel vuil

Comment

• Als ik dat weer van nu zie... No way dat het morgen droog is...

Bah bah

Comment

De Sub is er klaar voor, ik heb er de ganse dag mee rondgereden met als gevolg dat hij een lekkere rallylook heeft, allee, eigenlijk is hij gewoon heel vuil
                                      Zie maar da u naftbak vol is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                        Als ik dat weer van nu zie... No way dat het morgen droog is...

Bah bah

Al wat er nu uitvalt kan er morgen al niet meer uitvallen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                          Zie maar da u naftbak vol is
                                          Ik ga nog wel effe tanken in Maasmechelen, kwestie van maar 1 keer te moeten tanken onderweg, allee, dat hoop ik toch

Comment

Working...
                                          X