Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op de 'Ring word (zoals op elk ander circuit denk ik) nooit gestrooid. Zout laat water smelten, dat kruipt in het asfalt en als het terug vriest dan barst alles open. Getuige zijn de Belgische wegen die elk jaar na de winter nog erger zijn als anders.
De prijzen stijgen elk jaar, of die van de Taxi en Viper stijgen weet ik niet, maar goedkoper gaan ze alleszins niet worden...
Zijn er mensen die zin hebben om volgende zondag (7/01) naar de ring af te zakken?Kga geen rondjes doen,maar kwil de M eens de vrije loop laten op de autobahn en de binnenwegen in Duitsland.Een roadtrip naar de ring dus!
Zijn er mensen die zin hebben om volgende zondag (7/01) naar de ring af te zakken?Kga geen rondjes doen,maar kwil de M eens de vrije loop laten op de autobahn en de binnenwegen in Duitsland.Een roadtrip naar de ring dus!
Fuck ik mis de zomer Die HEERLIJKE ritjes naar de ring en terug!Met een bende snelle karren in de avondschemering met een zalig muziekje op!Heerlijk!En af en toe het kot eens opensleuren zoadat de kilometers onder ons doorvliegen
Fuck ik mis de zomer Die HEERLIJKE ritjes naar de ring en terug!Met een bende snelle karren in de avondschemering met een zalig muziekje op!Heerlijk!En af en toe het kot eens opensleuren zoadat de kilometers onder ons doorvliegen
da klinkt als road trippin' da klinkt bekend...ik mis de zomer ook. de ardennen, luxemburg en noem maar op gaan onveiligmaken met de moto....*zucht*
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Al een geluk dat het niet in de auto was
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment