Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Okee dan wil ik wel een ritje met u mee rijden THANKS
Ik zorg wel voor de drank en choco koeken
Zou graag eens in je GTTje willen zitten
Waar komen jullie samen, en hoelaat?
Ik vind dat je af en toe kan wisselen van kar,dan rij je ook eens in een deftige kar
eMMa is er klaar voor Tank is tot de nok gevuld,ze blinkt,er zit een bangelijke cd in de cd speler,de stoeltjes liggen in de koffer,HET oranje hoedje zit in het handschoenkastje.En nu hopen dat ze morgenvroeg start
Welk uur zijn jullie morgen ginder?
Ik heb hier nog een Dodge Caliber staan die een ringdoopje wil
om 10u bij Jeroen thuis,daar zullen we dan vertrekken om 10u30 denk ik,want Andy zal nog in zijn bed liggen of die zal zichzelf nog aan het aankleden zijn.Denk aan de ring om 1u ofzo
Ofwel moeten we wachten op scoobysteve die aan het tanken is
Ofwel op Jeroen zelf omdat die zijn gasdoos in brand is gevlogen
Ofwel op Dennis omdat zijn E klasse ni in 1ste wil schakelen
Ofwel op Sanne omdat ze haar haar nog moet strijken
om 10u bij Jeroen thuis,daar zullen we dan vertrekken om 10u30 denk ik,want Andy zal nog in zijn bed liggen of die zal zichzelf nog aan het aankleden zijn.Denk aan de ring om 1u ofzo
Ofwel moeten we wachten op scoobysteve die aan het tanken is
Ofwel op Jeroen zelf omdat die zijn gasdoos in brand is gevlogen
Ofwel op Dennis omdat zijn E klasse ni in 1ste wil schakelen
Ofwel op Sanne omdat ze haar haar nog moet strijken
Ofwel op Bart omdat hij ergens staat met stukken aan Emma, omdat hij die hevige d*l niet in bedwang kan houden
Ofwel op Bart omdat hij ergens staat met stukken aan Emma, omdat hij die hevige d*l niet in bedwang kan houden
De Sub is er klaar voor, ik heb er de ganse dag mee rondgereden met als gevolg dat hij een lekkere rallylook heeft, allee, eigenlijk is hij gewoon heel vuil
De Sub is er klaar voor, ik heb er de ganse dag mee rondgereden met als gevolg dat hij een lekkere rallylook heeft, allee, eigenlijk is hij gewoon heel vuil
Comment