Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De eerste ringmeeting van 2007 is een feit. Ik was van plan om met de 320i mee te gaan. Had de nafbak al half vol gegooid maar heb de auto ad grensovergang laten staan, en maar goed ook. 150pk'tjes waren toch net wat te weinig om het +200 () pk geweld bij te houden. Ben overgestapt in de luxeberline van Roughneck. Waarvoor mijn dank

Ikzelf denk altijd, niet l*llen, pics posten dus hier gaan we dan...

Onderweg kwamen we dit nog tegen, idd, die ringtripjes zijn gevaarlijk

Ohja Bart, Hoort die 3 niet wat dichter bij de ///M te staan?

Last edited by ; 07/01/2007, 19:48.

Comment

• Voila, dit waren mijn foto's.
      Er zullen er nog wel volgen + een soundfile van het brute geweld

@ Steve, voor de machtige rit in de Sub & de sleutelhanger van Subaru

@ Bralo, voor het etentje en het rondje ring, en nog eens proficiat kerel

@ Turboman, voor de lift van deze morgen

@ M-optic, voor de lift terug

@ Roughneck, M-optic, Turboman, ST optic, ScoobySteve, Bralo voor het plezante gezeldschap
      Last edited by ; 07/01/2007, 19:02.

Comment

• Filmpje van Powahhh

Comment

• ik had gisteren ni zolang mogen blijven hangen....

zo ga ik nooit naar de ring geraken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
            Real life was gewoon kippevel moment ZALEEUUUGGGGGGGG
            Last edited by ; 07/01/2007, 19:08.

Comment

• oranje pinkers ... *zwijmel*
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• hehe filmpke is wel vet... die boxer motor opt einde nog ff horen naklinken.
                rrrrr :d :d
                Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Op een parkeerplaats voor gehandicapten, en dan ook nog eens buiten de lijnen

Krapuul

Comment

• Schoone pics van t geweld in actie

t heeft dan toch nog geregend . Moet wel zalig zijn denk zo rustig bij start/finish.

Filmpkes zijn ook latijd tof om te zien spank u moptic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten

Krapuul
                      Twas blauw gelakt die parkeer lijnen, speciaal voor Subs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                        Schoone pics van t geweld in actie

t heeft dan toch nog geregend . Moet wel zalig zijn denk zo rustig bij start/finish.

Filmpkes zijn ook latijd tof om te zien spank u moptic
                        Graag gedaan, het is de hele dag droog gebleven, die pics ad delaize zijn smorgens vroeg getrokken bij ons.

Ik denk er teminste aan om filmpjes te maken, ik heb eens een prachtige drift gedaan op de onverharde parking aan de ring met de 320i (getuigen zijn Turboman die camera vast had en niet filmde , Manos als copiloot, en gio als ramptoerist) maar dat is niet gefilmd geworden, helaas...

Comment

De eerste ringmeeting van 2007 is een feit. Ik was van plan om met de 320i mee te gaan. Had de nafbak al half vol gegooid maar heb de auto ad grensovergang laten staan, en maar goed ook. 150pk'tjes waren toch net wat te weinig om het +200 () pk geweld bij te houden. Ben overgestapt in de luxeberline van Roughneck. Waarvoor mijn dank

Ikzelf denk altijd, niet l*llen, pics posten dus hier gaan we dan...

Mooie foto! Dito trip.
                          Last edited by ; 07/01/2007, 19:24.

Comment

• 't was tof !!!

Ik lag om 9h nog in bed deze morgen, twijfelend of ik mee zou gaan... Allé dan, hup eruit en rechtstreeks (eerst een omweg door de douche) de auto in.

Grensovergang gewacht tot het fellowship aankwam en meteen door naar de Ring via de autostrade. Zeer leuke heenrit, veel benzine verstookt in Duitsland ()

Aan de pomp 80 liter moeten tanken ()

Uiteraard was het niet druk, maar het weer was erg lekker. Niet koud, en het gezelschap was zeer tof.

Uiteindelijk hebben we ons allemaal overeten in Pizza's... Nieuw stamrestaurant gevonden in Adenau.. Pizza's zo groot als velgen voor geen geld!!

Niemand kreeg de Pizza op dus is de Scooby de Pizzamobiel geworden bwahahahah

De Dogde Caliber is een beetje een plastieken geval, de Ghettoblaster was echt wel tof, daarom alleen al bombardeer ik dit tot campingauto bij uitstek.

Bralo, hartelijk dank om voor het eten te trakteren, proficiat met je verhaardag !!!

Zeer tof gezelschap, dringend eens camperen am Ring!

Comment

• edit ...
                              Last edited by ; 07/01/2007, 19:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                't was tof !!!

Grensovergang gewacht tot het fellowship aankwam en meteen door naar de Ring via de autostrade. Zeer leuke heenrit, veel benzine verstookt in Duitsland ()
                                The lord of the rings: the fellowship of the ring krijg hier een heel andere betekenis mss eens vragen aan peter jackson dat hij een film wil maken over het leven zoals het is: op AW the fellowship of the ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten

Krapuul
                                  Die Bomma wou al kome klagen

'Ela,, mijne jef staat doar altijd héé!!

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                    The lord of the rings: the fellowship of the ring krijg hier een heel andere betekenis mss eens vragen aan peter jackson dat hij een film wil maken over het leven zoals het is: op AW the fellowship of the ring

Leuke woordkeuze hé

Bart is Gimli , en jeroen is een ork

Comment

Leuke woordkeuze hé

loooooooooooooooool

mmm wie is dan euhm Gandalf en frodo

Rabbit trekt diene niet op Frodo?

Comment

Leuke woordkeuze hé

Die Jeroen wat bij Yves liep ofwat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
                                          Dennis is duidelijk Sauron. The burning eye.

Comment

Working...
                                          X