Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ahja, das gelijk een grote parking? als ik het goed zie is dat een paar kilometer tegen de rijrichting vanwaar de ringtaxi start...
merci alvast. als er nog mensen zijn die goede plaatsen weten zijn of tips, laat gerust weten...
overal langs het circuit eigenlijk . Moet eens vragen aan Wax-it, die kent zeer leuke plaatsjes. Alleen verschrikkelijk moeilijk om uit te leggen en te herkennen volgens mij, want het trekt daar allemaal op elkaar vind ik
@ TMW: bij intresse stuur je maar een PM. Ik weet veel verschillende kijkplaatsen met een duidelijke wegbeschrijving.
Zondag ben ik ook weer van de partij trouwens.
@ TMW: bij intresse stuur je maar een PM. Ik weet veel verschillende kijkplaatsen met een duidelijke wegbeschrijving.
die pm mag je ook eigenlijk wel eens aan mij sturen als je toch al bezig bent met schrijven
Brunnchen (Grote parking), Pflantzgarten (even voor burnnchen, die sprongheuvel), Adneauer Forst (Chicane waar iedereen wel eens rechtdoor gaat... , heftige klim te voet vanaf het zwembad), Fuchsrohre (Even stappen vanaf de hoofdweg daar, ben de nr vergeten, daar komen de wagens tegen topsnelheid naar beneden), Bergwerk (De scherpe, erg verkante rechterbocht na de linkerknik waar Nikki Lauda verongelukt is, zo'n 3 km voorbij Breidscheid, rechtsaf gaan en even verder de bossen in)...
Hohe acht, hoogste punt net voorbij de Karussel, Metgesfeld waar de verkantig zo hevig is dat je op twee wielen de bocht doorkan zonder de curbs te nemen (als je de curbs daar neemt heb je een probleem... ).
Er zijn zoveel mooie kijkplaatsen, de meesten zijn wel alleen te voet bereikbaar. Je kan wel proberen om met de auto te gaan, maar waar die borden van "Wasserschutz" en "Naturschuts" of zoiets staan moet je niet met de wagen gaan rijden. Het kan soms wel maar de boetes die je dan krijgt zijn niet mals ! En de plaastelijke bevolking maakt er graag eens een wandeling en ze bellen zometeen de Pölizei.
Ik dacht dat het iets van een 500€ was...
hey,
die pm zou zeker welkom zijn. ook alvast bedankt aan anderen voor beschrijvingen. rond 10u ritje met ringtaxi, dus da wordt vroeg opstaan...
Comment