Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zaaalige foto !!

Check die dame 'r gelaatsuitdrukking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Zaaalige foto !!

http://www.guido-nordschleife.nl/ima...7/DSC_0136.JPG
      Niet normaal Er ligt wsl een kadootje in 'r broek ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Zaaalige foto !!

http://www.guido-nordschleife.nl/ima...7/DSC_0136.JPG
        Is dit een speciale audi? Sportieve versie? Hij ziet er mij niet echt circuitwaardig uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
          Is dit een speciale audi? Sportieve versie? Hij ziet er mij niet echt circuitwaardig uit

90 Quattro, denk ik.

Prima ragkar.

Comment

• Sabine in een Porsche 997 Cup tijdens VLN race 22.Okt.2005 op een natte Nordschleife

klik

check die porsche op 1.46, een beetje teveel gas

op 8.55 gaat ze buitenom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
              Sabine in een Porsche 997 Cup tijdens VLN race 22.Okt.2005 op een natte Nordschleife

klik

check die porsche op 1.46, een beetje teveel gas

op 8.55 gaat ze buitenom
              MAN MAN MAN... kan die vrouw toch in auto rijden!!!

Comment

• heeft iemand al eens meegereden in de ringtaxi? en wat waren de ervaringen??

groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tmw Bekijk Berichten
                  heeft iemand al eens meegereden in de ringtaxi? en wat waren de ervaringen??

groetjes
                  Ik heb al eens meegereden Was echt zalig!!!Zeker eens de moeite Sabine gaat als een gek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                    Ik heb al eens meegereden Was echt zalig!!!Zeker eens de moeite Sabine gaat als een gek
                    da was het antwoord waar ik op hoopte. volgende week rij ik rondje mee

weet iemand goed plaatsje langs circuit om wa te staan kijken? kwestie van niet heel de namiddag rond te rijden maar wel veel auto's te kunnen zien...

Comment

da was het antwoord waar ik op hoopte. volgende week rij ik rondje mee

weet iemand goed plaatsje langs circuit om wa te staan kijken? kwestie van niet heel de namiddag rond te rijden maar wel veel auto's te kunnen zien...

Brünnchen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Brünnchen
                        Het is de eerste keer dat ik naar daar ga... Staat da aangeduid 'Brünnchen" met een wegwijzer?

Comment

• Hier is de google maps link ter verduidelijking. Als je op satelliet klikt is het misschien duidelijker.

Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Hier is de google maps link ter verduidelijking. Als je op satelliet klikt is het misschien duidelijker.

http://maps.google.be/maps?ie=UTF8&l...3411&z=17&om=1

ahja, das gelijk een grote parking? als ik het goed zie is dat een paar kilometer tegen de rijrichting vanwaar de ringtaxi start...

merci alvast. als er nog mensen zijn die goede plaatsen weten zijn of tips, laat gerust weten...

Comment

ahja, das gelijk een grote parking? als ik het goed zie is dat een paar kilometer tegen de rijrichting vanwaar de ringtaxi start...

merci alvast. als er nog mensen zijn die goede plaatsen weten zijn of tips, laat gerust weten...
                              overal langs het circuit eigenlijk . Moet eens vragen aan Wax-it, die kent zeer leuke plaatsjes. Alleen verschrikkelijk moeilijk om uit te leggen en te herkennen volgens mij, want het trekt daar allemaal op elkaar vind ik

Comment

• @ TMW: bij intresse stuur je maar een PM. Ik weet veel verschillende kijkplaatsen met een duidelijke wegbeschrijving.
                                Zondag ben ik ook weer van de partij trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten
                                  @ TMW: bij intresse stuur je maar een PM. Ik weet veel verschillende kijkplaatsen met een duidelijke wegbeschrijving.
                                  die pm mag je ook eigenlijk wel eens aan mij sturen als je toch al bezig bent met schrijven

Comment

• Brunnchen (Grote parking), Pflantzgarten (even voor burnnchen, die sprongheuvel), Adneauer Forst (Chicane waar iedereen wel eens rechtdoor gaat... , heftige klim te voet vanaf het zwembad), Fuchsrohre (Even stappen vanaf de hoofdweg daar, ben de nr vergeten, daar komen de wagens tegen topsnelheid naar beneden), Bergwerk (De scherpe, erg verkante rechterbocht na de linkerknik waar Nikki Lauda verongelukt is, zo'n 3 km voorbij Breidscheid, rechtsaf gaan en even verder de bossen in)...
                                    Hohe acht, hoogste punt net voorbij de Karussel, Metgesfeld waar de verkantig zo hevig is dat je op twee wielen de bocht doorkan zonder de curbs te nemen (als je de curbs daar neemt heb je een probleem... ).

Er zijn zoveel mooie kijkplaatsen, de meesten zijn wel alleen te voet bereikbaar. Je kan wel proberen om met de auto te gaan, maar waar die borden van "Wasserschutz" en "Naturschuts" of zoiets staan moet je niet met de wagen gaan rijden. Het kan soms wel maar de boetes die je dan krijgt zijn niet mals ! En de plaastelijke bevolking maakt er graag eens een wandeling en ze bellen zometeen de Pölizei.
                                    Ik dacht dat het iets van een 500€ was...
                                    www.perfectshine.be

Comment

• Messerschmitts op de ring

Comment

• Moet nog fijn zijn!!

Regen, een Ring, fietsbandjes en een eierdopje vol pk's
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten
                                          @ TMW: bij intresse stuur je maar een PM. Ik weet veel verschillende kijkplaatsen met een duidelijke wegbeschrijving.

hey,

die pm zou zeker welkom zijn. ook alvast bedankt aan anderen voor beschrijvingen. rond 10u ritje met ringtaxi, dus da wordt vroeg opstaan...

Comment

Working...
                                          X