Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In de 500 kun je heerlijk vertoeven Maar ik was toch aant gniffelen toen Turboman de 500 bij hield, en op toeren voorbij kwam Ik had het zelf nooit gedacht, als je naar de naald van de 500 kijkt schiet die echt naar en over de 200km/h. Mja dat is mss gezichtsbedrog omdat dat zo een grote klokken zijn
Roughneck, heerlijke bak, normaals, ik kan het niet vaak genoeg vertellen
Hij kan zonder moeite mee, daar ben ik van overtuigd, ik ben zelfs bang om voor schut gezet te worden met mijn sportwagen door een classe coupe
Waar gij mee inzit
Gij rijdt met een M product, dat is toch nog ietsje meer voor mij
Juist gelijk het me geen moer kan schelen dat een C320cdi me afkuist als ik een C30 CDI AMG heb.
Gij rijdt met een M product, dat is toch nog ietsje meer voor mij
Juist gelijk het me geen moer kan schelen dat een C320cdi me afkuist als ik een C30 CDI AMG heb.
Juist gelijk het me geen moer kan schelen dat een 335i me afkuist als ik een M3 heb.
Moest ik een Porsche hebben voelde ik me toch een beetje "geprikkeld" moest er een nozem in een Z3'tje me wegrijden, soms heb ik compassie met deze mannen
Als we nu eens zeggen, we tanken allemaal 45 liter naft en wie er het minste km mee maakt die trakteerd allen op een fritje en drankje @ the Ring.
Dan zal er rustig gereden worden, anders heeft dit toch geen kans van slagen
Als we nu eens zeggen, we tanken allemaal 45 liter naft en wie er het minste km mee maakt die trakteerd allen op een fritje en drankje @ the Ring.
Dan zal er rustig gereden worden, anders heeft dit toch geen kans van slagen
Comment