Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
    Nope, op de 3.0 niet, heeft dezelfde bak als mijne z3
    Dan snap ik het dat dat veel verbruikt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
      eMMa gaat er wel over als het op verbruik aankomt.680km met 2 naftbakken 130l

Probleem is dat ik in 5de aan 140 4000 toeren maak,

da extra benzinebudget zal rap opgesoupeerd zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
        da extra benzinebudget zal rap opgesoupeerd zijn
        Maak u darar maar geen zorgen over.Kvond het bij de GTI erger dat die veel verbruikte,omdat die maar half zoveel fun gaf als de M

Comment

Maak u darar maar geen zorgen over.Kvond het bij de GTI erger dat die veel verbruikte,omdat die maar half zoveel fun gaf als de M
          Pas op wat je zegt, dadelijk rijdt heel het forum met een M3 zoals het nu is met een GTI

Comment

eMMa gaat er wel over als het op verbruik aankomt.680km met 2 naftbakken 130l

Probleem is dat ik in 5de aan 140 4000 toeren maak,
            680km met 130liter benzine, dat is een gemiddeld verbruik van bijna 20liter/100km...

Ik dacht dat die M3's zo zuinig waren...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Damn, ik wil dat wel eens zien eigenlijk, als ie zijn achterpootje intrekt

Maar met de Opel was ik wel het snelst van de Ring terug thuis vorige zomer. Denk dat ik er toen 2uur en kwart over gedaan heb ofzo over die 255km

via holland terug gereden zeker? Want 2u15 das rap :d en op die route in venlo kom je met grote regelmaat zo'n flitsbak tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                680km met 130liter benzine, dat is een gemiddeld verbruik van bijna 20liter/100km...

die van mij is zuinig

400km/45 liter

Comment

Je kan er zuinig mee rijden hoor. Maar ons tempo lag veel tussen de 160 en de .... Dus dan gaat die ni onder de 5000 toeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                    en uwe top?
                    Ik vond het wel leuk toen we bijna aan afrit 33 waren, (afrit Ring) toen had ik de rest wat voorsprong gegeven en toen ging het naar beneden en draaide het zachtjes naar rechts. Omdat ze mij niet zagen reden de M en de Scooby braafjes 120 / 150 rechts. Ik zat eigenlijk nog achter de berg, en ben toen tegen 250 naar beneden gereden en heb ze toen voorbijgesjeesd, volgens mij was dat wel indrukwekkend...

Mijne auto stopt dus niet bij 250 hé... Vind ik raar... Zal wel een afwijking opzitten, maar ben benieuwd hoeveel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                      Ik vond het wel leuk toen we bijna aan afrit 33 waren, (afrit Ring) toen had ik de rest wat voorsprong gegeven en toen ging het naar beneden en draaide het zachtjes naar rechts. Omdat ze mij niet zagen reden de M en de Scooby braafjes 120 / 150 rechts. Ik zat eigenlijk nog achter de berg, en ben toen tegen 250 naar beneden gereden en heb ze toen voorbijgesjeesd, volgens mij was dat wel indrukwekkend...

Mijne auto stopt dus niet bij 250 hé... Vind ik raar... Zal wel een afwijking opzitten, maar ben benieuwd hoeveel.
                      ik vond het alleszinds indrukwekkend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Sorry dat ik het zeg he, maar bij het zien van deze foto kan je toch enkel maar respect krijgen voor die 500
                        Houdt die andere 2 wel bij op de autobahn volgens mij, is eigenlijk de krachtigste (tenzij die GTT serieus geTuned is), en toch de meest comfortabele.
                        Ik hou ze goed bij ja. Alle 3 de auto's zijn razend snel, de M is sneller als de 500. Zeker als de snelheid zo wat hoger ligt, dan neem de M iets vlotter afstand. Zo rond de 100 per uur gaat het gelijk op.

Was sneller als de GTT, maar dat geluid overstemt alle leven in de nabijheid... Dat is echt indrukwekkend. M-optic en ik besloten dat elke kar zijn eigen sterktes heeft, en elk zeer verschillend is...

Ben toch blij met de 500... (maar ben ervan verschoten hoe snel die M is )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                          Als jullie het zien zitten volgende keer een wagen met een top van 188km/h mee te nemen, zal ik ook eens meegaan. Zolang het op een niet te drukke periode is.
                          Ik wil ook eens heel op mijn gemak naar ginds rijden. Cruise control op 110 en rustig bollen in alle sereniteit.

Comment

• Volgende keer ga ik zonder fout mee...

Eens zien of zo'n 335i opgewassen is tegen dat M- GTT- en V8 geweld...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Volgende keer ga ik zonder fout mee...

Daar twijfel ik niet aan.

Comment

Ik hou ze goed bij ja. Alle 3 de auto's zijn razend snel, de M is sneller als de 500. Zeker als de snelheid zo wat hoger ligt, dan neem de M iets vlotter afstand. Zo rond de 100 per uur gaat het gelijk op.

Was sneller als de GTT, maar dat geluid overstemt alle leven in de nabijheid... Dat is echt indrukwekkend. M-optic en ik besloten dat elke kar zijn eigen sterktes heeft, en elk zeer verschillend is...

Ben toch blij met de 500... (maar ben ervan verschoten hoe snel die M is )

In de 500 kun je heerlijk vertoeven Maar ik was toch aant gniffelen toen Turboman de 500 bij hield, en op toeren voorbij kwam Ik had het zelf nooit gedacht, als je naar de naald van de 500 kijkt schiet die echt naar en over de 200km/h. Mja dat is mss gezichtsbedrog omdat dat zo een grote klokken zijn

Roughneck, heerlijke bak, normaals, ik kan het niet vaak genoeg vertellen

Comment

Volgende keer ga ik zonder fout mee...

Hij kan zonder moeite mee, daar ben ik van overtuigd, ik ben zelfs bang om voor schut gezet te worden met mijn sportwagen door een classe coupe

Comment

Ik wil ook eens heel op mijn gemak naar ginds rijden. Cruise control op 110 en rustig bollen in alle sereniteit.
                                    Ik volg u Roughneck, dan kan ik de weg eens verkennen

Comment

Idd, was ik nog vergeten te zeggen tegen je, was indrukwekkend om te zien en te voelen.
                                      Steve direct, "dit gaan we niet laten gebeuren en terug op het gas die kerel geeft dus nooit op ook al is iemand sneller als hem "
                                      Die E500 is een wagen wat ik nog nooit heb zien rijden tot de dag van vandaag, en wat een beest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                        Ik volg u Roughneck, dan kan ik de weg eens verkennen
                                        Deal. Geen gerace, rustig cruisen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
                                          Idd, was ik nog vergeten te zeggen tegen je, was indrukwekkend om te zien en te voelen.
                                          Steve direct, "dit gaan we niet laten gebeuren en terug op het gas die kerel geeft dus nooit op ook al is iemand sneller als hem "
                                          Die E500 is een wagen wat ik nog nooit heb zien rijden tot de dag van vandaag, en wat een beest
                                          Telkens als ik achter die Scooby van Steve rij, dan valt mijn mond open van verbazing... Dat geluid...

Comment

Working...
                                          X