Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
    Bikefreak,

viel het mee ?

Ik zou dit ook graag eens doen, maar dan zonder circuit-ervaring en met een relatief trage kar

Veel in de spiegels kijken zeker ?

Ik heb er al iets over gezegd, twee pagina's geleden.
    Idd constant in de spiegels kijken en gassen waar je kan, zonder te overdrijven natuurlijk. Ik deed het circuit immers voor de eerste keer. Het was wel leuk om in de bochten volgas te geven en er met piepende banden door te gaan.
    Blijkbaar heb ik toch één foutje gemaakt op de Ring zelf: bij achteropkomend verkeer, zette ik me meestal rechts met mijn rechterknipperlicht op (zoals het hoort dus), maar één keer reed ik links en wou ik links blijven aanhuden met het linkerknipperlicht op. Dat was not done, want ik kreeg al direct lichtflashes van eentje achter mij (ik had dat niet gezien, want ik ging net een bocht in terwijl ik me links hield; mijn vriendin wel).
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
      bij achteropkomend verkeer, zette ik me meestal rechts met mijn rechterknipperlicht op (zoals het hoort dus), maar één keer reed ik links en wou ik links blijven aanhuden met het linkerknipperlicht op. Dat was not done, want ik kreeg al direct lichtflashes van eentje achter mij (ik had dat niet gezien, want ik ging net een bocht in terwijl ik me links hield; mijn vriendin wel).

Dat is not done, omdat die kerel dan een circuit-ban zou kunnen krijgen wegens rechts inhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
        Thanks!

Daar heb ik er ook een aantal van. Heb uit 300 foto's een aantal geselecteerd, er zit echt van alles wat tussen.
        En dan hebben de anderen nog veel foto's en filmpjes. Ik ga de vetste nog eens vragen. Zo hebben we eentje van een rookwolk boven Brünnchen, met bijhorende strepen op het asfalt, van een E55 die de gas eens onder duwde !

BTW, ook de CLK DTM gezien? Wàt een kar!!

Amai! Zoveel foto's heb ik wel niet. En geen enkel filmpje gemaakt ook. Ik had geen zin om constànt te fotograferen.

De CLK DTM Cabriolet heb ik ook gezien, maar niet op de spreekwoordelijke (in dit geval toch) gevoelige plaat kunnen vastleggen.

Edit:
        Wrong: ik heb de CLK DTM gefotografeerd op het circuit. Ik dacht eerst dat ik hem gewoon had zien rijden op de openbare weg.
        Last edited by Beta; 09/07/2007, 13:32.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Dat is not done, omdat die kerel dan een circuit-ban zou kunnen krijgen wegens rechts inhalen.
          Wellicht. Ik wist niet dat rechts inhalen verboden was, maar het is idd zeer logisch.

BTW, ikzelf heb slechts één wagen kunnen inhalen: een Octavia Combi. Die reed me toch wel iets te kalm hoor. Hij weigerde gewoon om plankgas te geven in bochten. Gelukkig heb ik er niet te lang moeten achter rijden.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• leuk verslagje en zaaaaaaalig dat je met CSL mee mocht voor een rondje!!! (*jaloers* )

Comment

Amai! Zoveel foto's heb ik wel niet. En geen enkel filmpje gemaakt ook. Ik had geen zin om constànt te fotograferen.

Ik kan er niks aan doen, maar op die momenten freak ik er zo hard van dat het sterker is dan mezelf! En maar foto's trekken en filmpjes schieten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                leuk verslagje en zaaaaaaalig dat je met CSL mee mocht voor een rondje!!! (*jaloers* )
                Ik ga proberen van een filmpje online te zetten van in Brünnchen in de M3, en nog wat extra foto's van de CSL vast te krijgen.

Comment

• Ik zie net op mijn digicam dat ik die CSL met Belgische plaat ook gefotografeerd heb. Hij stond geparkeerd op de parking van de LIDL in Adenau, waar ik ook geparkeerd gestaan heb, toen ik foto's ging maken van het circuit.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                    Ik kan er niks aan doen, maar op die momenten freak ik er zo hard van dat het sterker is dan mezelf! En maar foto's trekken en filmpjes schieten!
                    Tja, je bevindt je daar in een droomwereldje natuurlijk, maar toch. De Ferrari 599 GTB heb ik bv. ook zien staan op de parking aan de start, maar ik ben er niet naartoe gelopen om foto's te maken. Mijn gezelschap zou me constant kwijt geweest zijn.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik zie net op mijn digicam dat ik die CSL met Belgische plaat ook gefotografeerd heb. Hij stond geparkeerd op de parking van de LIDL in Adenau, waar ik ook geparkeerd gestaan heb, toen ik foto's ging maken van het circuit.

Comment

• zalig tripje!!!

Stef zijn CSL is idd een pareltje

Comment

Ik heb er al iets over gezegd, twee pagina's geleden.
                          Idd constant in de spiegels kijken en gassen waar je kan, zonder te overdrijven natuurlijk. Ik deed het circuit immers voor de eerste keer. Het was wel leuk om in de bochten volgas te geven en er met piepende banden door te gaan.
                          Blijkbaar heb ik toch één foutje gemaakt op de Ring zelf: bij achteropkomend verkeer, zette ik me meestal rechts met mijn rechterknipperlicht op (zoals het hoort dus), maar één keer reed ik links en wou ik links blijven aanhuden met het linkerknipperlicht op. Dat was not done, want ik kreeg al direct lichtflashes van eentje achter mij (ik had dat niet gezien, want ik ging net een bocht in terwijl ik me links hield; mijn vriendin wel).
                          Thx voor het verslagje !

Ik zou dit toch ook graag eens doen binnenkort. Misschien met een aantal forumleden.

Comment

Tja, je bevindt je daar in een droomwereldje natuurlijk, maar toch. De Ferrari 599 GTB heb ik bv. ook zien staan op de parking aan de start, maar ik ben er niet naartoe gelopen om foto's te maken. Mijn gezelschap zou me constant kwijt geweest zijn.
                            Die stond daar geparkeerd op 2 meter van de heg. Ineens revde hij een paar keer. Ow myyyyy Half die heg werd omver geblazen !

Stonden veel kerels bij met een polo van Ferrari, leek wel een soort testteam.
                            We kwamen er langs voorbij in de CSL, ik merkte hem op waarop Stef zei 'ja, vooral veel show...'. Khad er wel eens achter willen hangen!

Comment

Het is al goed, opschepper.

J/K.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• ikke keitrots dat ik em ook gespot had

Comment

ikke keitrots dat ik em ook gespot had

Niet met meegereden?

Edit:
                                  Direct vertel je me nog dat je zelf achter het stuur hebt gezeten (al rijdend, mag ik hopen ).
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Bon, de foto's zijn geüpload.

Hier een paar van die Belgische CSL:

120d Hatch Edition Sport

Comment

• haha nee, helaas niet

I wish

Comment

• De CSL naast een gewone E46 M3, met de standaard 19" CSL-velgen (eveneens een Belgische wagen):

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Mooi mooi allemaal, ben zelf ook al enige tijd van plan om eens tot aan de ring te gaan kijken. Ben er immers nog nooit geweest en als autoliefhebber moet dat ginds wel hét MEKKA zijn

Dus als er eens iemand een datum wil voorstellen, misschien in een apart topicje, dan maak ik mij wel vrij ! Liefst op een maandag eigenlijk, maar hoeft niet persé.

Ik zou dan zelf ook zeker 1 rondje op het circuit willen rijden, dus het zou wel een dag moeten zijn dat ie open is voor bezoekers. En graag had ik vooraf eens meegereden met iemand die daar al meer heeft gereden, gewoon questie van een beetje gewenning aan die baan en de "spelregels" die daar heersen.

Zou ook leuk zijn dat er iemand mee is die zijne weg daar al een beetje kent, want als ik lees dat men naar hier en daar moet rijden om op schone locaties terecht te komen... als ik alles zelf zou moeten uitzoeken, vrees ik veel kostbare tijd te verliezen

Ik ben zelf van Maldegem (tussen Gent en Brugge) en er kunnen eventueel nog 2 mensen meerijden met mij. Kzal zelf alvast een ander topicje openen om een datum vast te leggen ! hou me op de hoogte aub !

Comment

Working...
                                          X