Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
    Ah k.. ik ben bang dat ik max 140 aan tempomat kan houden...
    Maar als we met meerdere zijn gaat het er trager aan toe, vandaag waren we met 3 bommen alleen onderweg

Comment

• vlnr:de directeurskar,de vunzige hooliganbak en de roze johnnykar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
        Maar als we met meerdere zijn gaat het er trager aan toe, vandaag waren we met 3 bommen alleen onderweg
        Laat maar iets weten voor de volgende ringmeeting..

18 maart ga ik zoiezo

Comment

Vandaag was het gemiddelde 150
          de heenweg toch zeker hoger denk ik. Gemeten vanaf Duitse grens wel te verstaan. We waren echt snel daar ofwel kwam dat door Ruftie's route

Comment

idd, goed dat ik de gasdoos liet staan, denk dat die ging ontploffen aan dit tempo

Comment

18 maart ga ik zoiezo
              dat kan niet, Kristal organiseert een aw meetingske

Comment

18 maart ga ik zoiezo
                Dan zal die van mij waarschijnlijk ook wel weer buiten komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                  idd, goed dat ik de gasdoos liet staan, denk dat die ging ontploffen aan dit tempo
                  Twas echt zalig!Bangelijk tempo gereden!De naft vloog er door

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                    dat kan niet, Kristal organiseert een aw meetingske
                    ah maar 18 maart is mijn verjaardag, en zou graag voor de verjaardag een ringstickertje hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                      We passen ons wel aan aan de auto's die meegaan.Dat schommelt tussen de 100 en de 250+
                      en uwe top?
                      1978 BMW E21 323i
                      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                        de heenweg toch zeker hoger denk ik. Gemeten vanaf Duitse grens wel te verstaan. We waren echt snel daar ofwel kwam dat door Ruftie's route
                        Idd, we waren snel daar.
                        Alle drie die karren hadden een draaikolk in de benzine bak verwekt

Comment

Ah k.. ik ben bang dat ik max 140 aan tempomat kan houden...

Dan moet ge maar met de Espace meerijden, die doet dat beter
                          (tenzij ge het over die binnenbaantjes hebt van de snelweg tot de ring)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                            en uwe top?

bij 250 in de begrenzer gevlogen.

Comment

vlnr:de directeurskar,de vunzige hooliganbak en de roze johnnykar
                              Sorry dat ik het zeg he, maar bij het zien van deze foto kan je toch enkel maar respect krijgen voor die 500
                              Houdt die andere 2 wel bij op de autobahn volgens mij, is eigenlijk de krachtigste (tenzij die GTT serieus geTuned is), en toch de meest comfortabele.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Sorry dat ik het zeg he, maar bij het zien van deze foto kan je toch enkel maar respect krijgen voor die 500
                                Houdt die andere 2 wel bij op de autobahn volgens mij, is eigenlijk de krachtigste (tenzij die GTT serieus geTuned is), en toch de meest comfortabele.
                                Ik had al bakker rszpect voor de 500.Echt zalige kar!Mara hij is in de verste verte niet te vergelijken met de M en de GTT. Rijbeleving is anders.

Comment

• hoeveel km's is het tot aan de ring vanuit maasmechelen?

Comment

Ik had al bakker rszpect voor de 500.Echt zalige kar!Mara hij is in de verste verte niet te vergelijken met de M en de GTT. Rijbeleving is anders.
                                    Idd

Alle 3 zalige karren

De eene een luxe snelweg cruiser ook +200 per uur, de andere een typisch bochtige baantjes vreter, en de ander weer een circuit machiene ... TOTAAL dus niet te vergelijken.
                                    Last edited by ; 07/01/2007, 20:36.

Comment

bij 250 in de begrenzer gevlogen.
                                      dacht ik wel

het geluid is gewoonweg schitterend
                                      1978 BMW E21 323i
                                      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

hoeveel km's is het tot aan de ring vanuit maasmechelen?
                                        Vanuit maasmechelen +/-180 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                          dacht ik wel

het geluid is gewoonweg schitterend
                                          Thanks

Comment

Working...
                                          X