Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vlnr:de directeurskar,de vunzige hooliganbak en de roze johnnykar
Sorry dat ik het zeg he, maar bij het zien van deze foto kan je toch enkel maar respect krijgen voor die 500
Houdt die andere 2 wel bij op de autobahn volgens mij, is eigenlijk de krachtigste (tenzij die GTT serieus geTuned is), en toch de meest comfortabele.
Sorry dat ik het zeg he, maar bij het zien van deze foto kan je toch enkel maar respect krijgen voor die 500
Houdt die andere 2 wel bij op de autobahn volgens mij, is eigenlijk de krachtigste (tenzij die GTT serieus geTuned is), en toch de meest comfortabele.
Ik had al bakker rszpect voor de 500.Echt zalige kar!Mara hij is in de verste verte niet te vergelijken met de M en de GTT. Rijbeleving is anders.
Ik had al bakker rszpect voor de 500.Echt zalige kar!Mara hij is in de verste verte niet te vergelijken met de M en de GTT. Rijbeleving is anders.
Idd
Alle 3 zalige karren
De eene een luxe snelweg cruiser ook +200 per uur, de andere een typisch bochtige baantjes vreter, en de ander weer een circuit machiene ... TOTAAL dus niet te vergelijken.
Comment