Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Der mist er nog ene oranje pinkers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten

Kzal dat wel eens regelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten
        Op een parkeerplaats voor gehandicapten, en dan ook nog eens buiten de lijnen

Krapuul
        Zie die bomma al klaar om de Steve in elkaar te slaan met haar boodschappentasje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
          Dennis is duidelijk Sauron. The burning eye.
          Ik zie alles

Comment

Zie die bomma al klaar om de Steve in elkaar te slaan met haar boodschappentasje

Gij doet mij na!

Gandalf!
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• ik had de 3 precies ook iets dichter tegen de ///M gezet maar t'is maar klein detail

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
              ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                ik had de 3 precies ook iets dichter tegen de ///M gezet maar t'is maar klein detail

idd, had het ook iet echt opgemerkt, maar het kwam vandaag ter sprake dus het is eigenlijk een beetje een grap

Comment

Niks van, laat die witte handel er maar op
                  Kijk naar Bart zijn ketel, trekt op niks

(j/k eh, tis geen ketel )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                    idd, had het ook iet echt opgemerkt, maar het kwam vandaag ter sprake dus het is eigenlijk een beetje een grap
                    aah ok..
                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten
                      Op een parkeerplaats voor gehandicapten, en dan ook nog eens buiten de lijnen

Krapuul

Dat is wel een parkeerplaats voor facteurs hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

Phahahaha, jullie brievenbus nozems

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

Ach in Opgrimbie zijn ze toch niks anders gewoon

Comment

• Bedankt allemaal voor een leuk dagje ring. Bralo, ne gelukkige en merci voor de pizza. Als er nog iemand een stukje pizza wil, te verkrijgen bij " Subaru fast pizzadelivery's "

Comment

• Volgende keer ben ik erbij, was nog bezig met de brokken op te kuisen van het ongeluk afgelopen vrijdag....
                              (Zie in mijn topic...)
                              www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                                Volgende keer ben ik erbij, was nog bezig met de brokken op te kuisen van het ongeluk afgelopen vrijdag....
                                (Zie in mijn topic...)
                                fok, ik ga snel kijken

Comment

• twas er weer over.ZALIG dagske eMMa heeft dat goed gedaan,ze komt lekker los

Comment

• tegen welk tempo rijden jullie normaal naar de ring?

Zou ook een keer gaan, maar ben bang dat ik niet zal kunnen volgen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                      tegen welk tempo rijden jullie normaal naar de ring?

Zou ook een keer gaan, maar ben bang dat ik niet zal kunnen volgen..
                                      We passen ons wel aan aan de auto's die meegaan.Dat schommelt tussen de 100 en de 250+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                        We passen ons wel aan aan de auto's die meegaan.Dat schommelt tussen de 100 en de 250+
                                        Vandaag was het gemiddelde 150

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
                                          Vandaag was het gemiddeld 150
                                          Ah k.. ik ben bang dat ik max 140 aan tempomat kan houden...

Comment

Working...
                                          X