Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zilverkleurige Ferrari 308 GTS aan een stevig tempo
't seizoen is terug begonnen
ik heb onlangs een witte gezien, heb er een foto van.
en vorige week zondag in Knokke:
zwarte SLR met héle knappe meid (ongeveer 25 jaar oud denk ik ) achter het stuur, nummerplaat 003.MW
Ferrari 512BB
witte Continental GTC
bordeaux Ferrari 599 - de eerste die ik eens deftig kon bekijken
en op de terugweg van skivakantie, zaterdag was dat:
Lamborghini Diablo (geel):
Mercedes CLK DTM Cabrio
RS4
Aston V8
Ferrari 612 met een knappe vrouw achter het stuur
nieuwe Cayenne S
enkele leuke oldtimers (Alpine A110, verlengde peugeot, oude Porsches, Triumph, ..)
S3 Mk II
van een aantal volgen nog foto's
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Daarnet een CL63Amg, maar het was een van het vorig model. Bestond die wel in 63amg versie? Waren die niet allemaal 55amg's?
Ie had trouwens van die SLR velgen zitten, zoals op de foto:
Daarnet een CL63Amg, maar het was een van het vorig model. Bestond die wel in 63amg versie? Waren die niet allemaal 55amg's?
Die bestond zeer zeker in 63 AMG versie. Was toen een beperkte serie met een V12!
Gisteren natuurlijk veel moois gezien op de meeting, maar ik moest er nu net aan denken dat ik vrijdag een BMW E39 540i gezien heb. Ik geloof niet dat ik die badge al ooit had opgemerkt op een E39. Wel een erg discrete wagen, want hij had zelfs geen M-pack, geloof ik (ik zag hem langs achter van me weg rijden: ik zat op de koersfiets).
Ik reed vanmorgen naar school en stond zoals altijd aan te schuiven aan de lichten aan de Recor en wat stond er plots voor mij? Een Ford GT40 replica in Gulf-kleuren gespoten Die uneven beat: zalig En daarstraks op de terugweg ook een JPR Wildcat (enkele weken geleden nog gezien) gezien op de Sint-Truidersteenweg in St. Lambrechts-Herk. Knap machien, het verschil is nauwelijks te zien.
Comment