Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren een porsche boxster in m'n eigen dorp.
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• MB CLS 500 x 2.
      BMW E46 M3 Cabrio in die geelgroene kleur waarin de M3 (Coupé of Cabrio, weet ik niet meer) destijds gelanceerd werd.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
        Kan ff niet volgen, wat was er mss met de Evo?

Hoezo, in het nieuws?
        De dag toen de "storm" er was (donderdag) kwam er 's avonds een Evo op het nieuws die door een grote plas reed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
          Volgende week trek ik ook eens naar Knokke na deze lijst te hebben gezien ! ziet er veel meer de moeite uit dan het Autosalon ! en de lucht is er gezonder alhoewel met al die uitstoot van die zware bakken ?
          Zo gezegd zo gedaan ! Vertrek te Kortrijk : Prachtig weer ! Aankomst te Knokke : Hagelstenen !
          Een half uur staan schuilen voor ik kon beginnen.
          Maar Knokke deed zichzelf alle eer aan door zelf bij str...weer een hoop speciale voertuigen te herbergen !

Italia first:

Comment

• Part 2

Comment

• part 3

Comment

• De rest (meestal Porsche) : http://www.ferrari-world.be/knokke%20carspotting.htm

Comment

• kga vandaag tegen zin de school binnen.(vti kortrijk) en staat daar nen VOLVO 80 met nummerplaat E 1 nog nooit gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                    kga vandaag tegen zin de school binnen.(vti kortrijk) en staat daar nen VOLVO 80 met nummerplaat E 1 nog nooit gezien
                    S80 ?
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      S80 ?
                      ja den dees kwast vergeten bij te zetten.

Comment

• Ik heb vandaag mijn eerste Mini Cooper S R56 gezien(laserbleu kleur)
                        (die op de voorstelling niet meegerekent)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                          die exotics stonden daar precies allemaal wel goed bijeen en met franse platen... mini autoclubje van frankrijk???
                          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• exotics

Nogal een geluk dat die er stonden anders ging het een beetje tegenvallen maar waar anders kan je zo'n clubje tegenkomen ?
                            Mijn volgende bezoek gaat bij beter weer zijn ,scheelt toch veel in het aantal toeristen met exclusief materiaal !

Comment

• Gisteren tussen de overpoort en het sint pietersplein een Audi A8 W12

Comment

• Gisteren ML420 CDI, vandaag GL450
                                nls2000

Comment

• Nieuwe CL in het zwart Echt wel knapper dan op fotos!
                                  Nieuwe Mondeo, nog licht afgeplakt en in een banaal grijs (heb er ergens een foto van )

Comment

• Vandaag: vorige CL 600 die het kot ff open smeet

Vorige week: vorige M5 en hummer H2 SUT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                      Kan ff niet volgen, wat was er mss met de Evo?

Hoezo, in het nieuws?

(Toch niet de Smart Brabus van Laurent? 'k Dacht dat die met een Fortwo reed)

Jaja de ForFour van Laurent

Comment

• Ben vandaag ff in knokke geweest en oa deze tegengekomen:

bmw x5 4.8
                                        bmw m5 (e60)
                                        cadillac xlr
                                        mercedes slr (2x, eentje stond in de showroom van mercedes en eentje in het zoute)
                                        mini cooper s met een lekker madamtje erin
                                        de mini van alex z'n vriendin

Comment

• Nog eens de Subaru Impreza WRX STi die ik al een tweetal tegenkwam (tweede keer dat ik hem al rijdend zag, maar de vorige keer was hij aan het afremmen, dus niet veel van gehoord). Zalige sound! Spijtig dat hij geen plankgas gaf. Als ik de eigenaar ervan tegenkom, moet ik er zeker eens een praatje mee maken.
                                          Subaru555, mss een kennis van u? Het betreft een zwarte wagen (vorige facelift, imo ook de knapste versie van de huidige Impreza) met goudkleurige velgen.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X