Gisteren een porsche boxster in m'n eigen dorp.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
MB CLS 500 x 2.
BMW E46 M3 Cabrio in die geelgroene kleur waarin de M3 (Coupé of Cabrio, weet ik niet meer) destijds gelanceerd werd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenKan ff niet volgen, wat was er mss met de Evo?
Hoezo, in het nieuws?.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenVolgende week trek ik ook eens naar Knokke na deze lijst te hebben gezien ! ziet er veel meer de moeite uit dan het Autosalon ! en de lucht is er gezonder alhoewel met al die uitstoot van die zware bakken ?
Een half uur staan schuilen voor ik kon beginnen.
Maar Knokke deed zichzelf alle eer aan door zelf bij str...weer een hoop speciale voertuigen te herbergen !
Italia first:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenkga vandaag tegen zinde school binnen.(vti kortrijk) en staat daar nen VOLVO 80 met nummerplaat E 1
nog nooit gezien
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenS80 ?kwast vergeten bij te zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenKan ff niet volgen, wat was er mss met de Evo?
Hoezo, in het nieuws?
(Toch niet de Smart Brabus van Laurent? 'k Dacht dat die met een Fortwo reed)
Jaja de ForFour van Laurent
Comment
-
Ben vandaag ff in knokke geweest en oa deze tegengekomen:
bmw x5 4.8
bmw m5 (e60)
cadillac xlr
mercedes slr (2x, eentje stond in de showroom van mercedes en eentje in het zoute)
mini cooper s met een lekker madamtje erin
de mini van alex z'n vriendin
Comment
-
Nog eens de Subaru Impreza WRX STi die ik al een tweetal tegenkwam (tweede keer dat ik hem al rijdend zag, maar de vorige keer was hij aan het afremmen, dus niet veel van gehoord). Zalige sound! Spijtig dat hij geen plankgas gaf. Als ik de eigenaar ervan tegenkom, moet ik er zeker eens een praatje mee maken.
Subaru555, mss een kennis van u? Het betreft een zwarte wagen (vorige facelift, imo ook de knapste versie van de huidige Impreza) met goudkleurige velgen.
Comment
Comment