Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
BMW E60 M5, 740d, 760li (fl) E92 335d, E91 335d
Bentely CGT speed
Caterham 7
Mercedes Cl 63, SL 500 (nieuw)
Allemaal in Knokke, er was vandaag een oldtimer meeting met oude Porschen, fiat, tvr,...
Ik heb vandaag een tourke gedaan in de stad met het véloke...
Ik zag niks speciaals...tot op een moment ik een hele groep Audi's en Vw's zie
De nieuwe AUDI RS6 Avant op kop (garageplaat) die trok hem echt fel op, daar achter een vw passat CC 3.6 fsi, en daar achter nog wat specialleks...allemaal met 4 pinkers aan rijdend
Wat daar de bedoeling was weet ik niet...maar het leek wel gevaarlijk...ik zette de achtervolging in en zette mijn fiets in 7de tegen 37km/h...helaas zag ik ze na de bocht niet méér
Heeft iemand die groep ook gezien?? in sint-truiden rond een uur of 18:45 - 19:00
Gisterenavond een lp560 int zwart, verliefd van de 1e seconde.. Kwam rustig in hoge versnelling langs gereden op een stuk 50km/u en gooide 1km verder alles open, wat echt waanzinnig vet was!
Vandaag slenterde ik langs de straat (ambtenaarschap ...) en zag op een koertje achter een gebouw een E93 staan. Ik keek eens goed en meende vier uitlaten te zien (ik keek zijwaarts op de wagen). De velgen bevestigden wat ik meende te zien. Ik dat koertje op, en idd: M3.
Donkerblauw met dat rood-bruin leder (terracotta?).
Vandaag slenterde ik langs de straat (ambtenaarschap ...) en zag op een koertje achter een gebouw een E93 staan. Ik keek eens goed en meende vier uitlaten te zien (ik keek zijwaarts op de wagen). De velgen bevestigden wat ik meende te zien. Ik dat koertje op, en idd: M3.
Donkerblauw met dat rood-bruin leder (terracotta?).
Even gecheckt: zal Jerez-zwart geweest zijn. Blijkbaar neigt dat naar donkerblauw.
BMWMB toevallig in Oost-Vlaanderen geweest vandaag? I guess not, maar je weet nooit.
Comment