Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• carrera S MK2 ,Wat een sound, reedt voorbij mijn school en zelfs de leerkracht keek op

Comment

• BMW E60 M5, 740d, 760li (fl) E92 335d, E91 335d
      Bentely CGT speed
      Caterham 7
      Mercedes Cl 63, SL 500 (nieuw)
      Allemaal in Knokke, er was vandaag een oldtimer meeting met oude Porschen, fiat, tvr,...
      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• fuck gisteren: S8, nieuwe S600 , ferrari, aston martin, porschkes en meer van die bakken

daar rijdt wa rond in brasschaat en omgeving

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
          fuck gisteren: S8, nieuwe S600 , ferrari, aston martin, porschkes en meer van die bakken

daar rijdt wa rond in brasschaat en omgeving
          Hier in Brasschaat zie je altijd wel iets!

Deze week witte r8, grijze r8, ferrari 575 en nog talloze wagens!
          Mr Drift

Comment

• Ik heb vandaag een tourke gedaan in de stad met het véloke...
            Ik zag niks speciaals...tot op een moment ik een hele groep Audi's en Vw's zie
            De nieuwe AUDI RS6 Avant op kop (garageplaat) die trok hem echt fel op, daar achter een vw passat CC 3.6 fsi, en daar achter nog wat specialleks...allemaal met 4 pinkers aan rijdend
            Wat daar de bedoeling was weet ik niet...maar het leek wel gevaarlijk...ik zette de achtervolging in en zette mijn fiets in 7de tegen 37km/h...helaas zag ik ze na de bocht niet méér

Heeft iemand die groep ook gezien?? in sint-truiden rond een uur of 18:45 - 19:00

Comment

• X6 gezien. Stond geparkeerd voor een restaurant en ik moet zeggen, hij valt echt wel mee. Over 20% (nl. de achterkant) heb ik nog twijfels.

Comment

• Gisterenavond een lp560 int zwart, verliefd van de 1e seconde.. Kwam rustig in hoge versnelling langs gereden op een stuk 50km/u en gooide 1km verder alles open, wat echt waanzinnig vet was!

Comment

• Een Lotus 2Eleven op de autostrade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
                    Hier in Brasschaat zie je altijd wel iets!

Deze week witte r8, grijze r8, ferrari 575 en nog talloze wagens!
                    ja, daar rijd wa rond, en dan al die paleisen daar

rollkes en bentleys zie je daar ook rijde alsof het niet is

Comment

• Daarnet een rode Honda NSX.
                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Daarnet een rode Honda NSX.
                        Nederlandse nummerplaten?

Comment

• Vandaag slenterde ik langs de straat (ambtenaarschap ...) en zag op een koertje achter een gebouw een E93 staan. Ik keek eens goed en meende vier uitlaten te zien (ik keek zijwaarts op de wagen). De velgen bevestigden wat ik meende te zien. Ik dat koertje op, en idd: M3.
                          Donkerblauw met dat rood-bruin leder (terracotta?).
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• 2x Cayenne

Ford GT

Porsche 997 turbo cab

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Vandaag slenterde ik langs de straat (ambtenaarschap ...) en zag op een koertje achter een gebouw een E93 staan. Ik keek eens goed en meende vier uitlaten te zien (ik keek zijwaarts op de wagen). De velgen bevestigden wat ik meende te zien. Ik dat koertje op, en idd: M3.
                              Donkerblauw met dat rood-bruin leder (terracotta?).
                              Even gecheckt: zal Jerez-zwart geweest zijn. Blijkbaar neigt dat naar donkerblauw.

BMWMB toevallig in Oost-Vlaanderen geweest vandaag? I guess not, maar je weet nooit.

Edit:
                              Dat leder was Fuchsrood.
                              Last edited by Beta; 07/10/2008, 20:40.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Enkele Golf VI.
                                Knap.

Comment

• Zonet de Johan Museeuw Q7 tegengekomen.

Comment

• Bentley Continental GT die net vertrok uit zijn parkeerplaats.

Vette kar eigenlijk. Zo'n diep gegrom. I love it.

Comment

• Buh, ik zie regelmatig een GT Speed en da's veel te stil vind ik.

Comment

• Aston Martin DBS daarstraks

Wat een sublieme kar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                          Buh, ik zie regelmatig een GT Speed en da's veel te stil vind ik.
                                          Een Ferrari-geluid zou niet passen bij Bentley hé.

Als daily zou ik die kar perfect voor mij deur zien staan

Comment

Working...
                                          X