Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vind het juiste topic niet, maar daarnet op de autostrade J-P Van Rossem in een jaguar S type pre facelift met nummerplaat ver 409. Er zaten drie jonge gastjes bij in kostuum die maar beteuterd keken
Mijn eerste murci ervaring was ook hemels
Exact op mijn verjaardag voor de eerste keer in Duitsland met de RS6, 240 op de teller en opeens een murci in men kont met z'n pinkertje op
Heb 'em kunnen bijhouden gedurende zo'n 30 kilometer omdat er toch nog ander verkeer was dat hem soms afremde, en bij mijn afrit nog een thumbs up gekregen Heerlijk als je zo ff 10 a 15 minuten die 2 buizen voor je dat heerlijke geluid hoort maken. Top
Even getwijfeld of ik met de E46 zou volgen, maar dan toch braafjes op cruise control blijven rijden. Ze stonden trouwens te flitsen voorbij Nevele, dus ik dacht dat de LAmbo wel begeleid zou worden naar de parking in Drongen, vandaar dat ik eens opzij keek, maar neen, de lucky bastard stond geoon te tanken met zijn geel kanon
Audi S3 (nieuw model)
Bentley Continental GT
Aston Martin V8 Vantage
Ferrari 360
witte BMW M6
met foto :
Audi RS4 Avant
Ferrari 612 Scaglietti
Maserati 224
2* Ferrari 348
Porsche 964 Turbo 3.6
Lancia Delta Integrale
3* Renault Clio RS
Porsche 993 Turbo
2* BMW E60 M5
Lotus Esprit S4S
Renault Mégane Sport F1 Team R26
getunde Mazda RX7
Lamborghini Murciélago
Ferrari F430 Spider
BMW Z4M Coupé
Lotus Omega
Porsche 997 GT3
ik ben vrijdag avond op de ring in Antwerpen iets bangelijk tegegekomen was een soort motor op 4 wielen met mùotor vanachter en rijder had een helm op reed richting gent en ging er in Mercksem al terug van de ring af
Was een soort buizenchassis met lichten en pinkers en alle toeters en bellen er op
ik ben vrijdag avond op de ring in Antwerpen iets bangelijk tegegekomen was een soort motor op 4 wielen met mùotor vanachter en rijder had een helm op reed richting gent en ging er in Mercksem al terug van de ring af
Was een soort buizenchassis met lichten en pinkers en alle toeters en bellen er op
Comment