Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenMoet echt zalig zijn
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVorig jaar in Italië heb ik het nog eens meegemaakt, maar toen was die kerel een beetje aan't spelen met mij
Comment
-
Vanmorgen op de E40 : een Britse Lambo Murciélago in 't geel. Kwam voorbij aan zo'n 180 km/u, toen hij een halve kilometer verder was hoorde ik 'm nog
VET ! De eerste die ik tegenkwam trouwens, en zelfs een tweede keer toen 'm stond te tanken (had al zo'n vermoeden, dus keek ik eens opzij bij 't passeren).
Dan wordt een Porsche echt banaal...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenstaat soms in brussel aan de hilton.
edit neen dat is een zwitser. sorry
welke hilton in brussel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenwelke hilton in brussel?
of is er geen enkel?
tis dat sjiek spel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenzijn er meerdere
of is er geen enkel?
tis dat sjiek spel(allé toch alleszins 2)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenstaat soms in brussel aan de hilton.
edit neen dat is een zwitser. sorry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenVanmorgen op de E40 : een Britse Lambo Murciélago in 't geel. Kwam voorbij aan zo'n 180 km/u, toen hij een halve kilometer verder was hoorde ik 'm nog
VET ! De eerste die ik tegenkwam trouwens, en zelfs een tweede keer toen 'm stond te tanken (had al zo'n vermoeden, dus keek ik eens opzij bij 't passeren).
Dan wordt een Porsche echt banaal...
Mijn eerste murci ervaring was ook hemels
Exact op mijn verjaardag voor de eerste keer in Duitsland met de RS6, 240 op de teller en opeens een murci in men kont met z'n pinkertje op
Heb 'em kunnen bijhouden gedurende zo'n 30 kilometer omdat er toch nog ander verkeer was dat hem soms afremde, en bij mijn afrit nog een thumbs up gekregenHeerlijk als je zo ff 10 a 15 minuten die 2 buizen voor je dat heerlijke geluid hoort maken. Top
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenik had dat voor, toen leftlane zich naast mij lanceerde tegen 120 met een vliegende start.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenik had dat voor, toen leftlane zich naast mij lanceerde tegen 120 met een vliegende start.
dan sta je echt stil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenKnokke + Nacht van Exclusief =
Waar zal ik beginnen?
- Ferrari 360 Spider *2
- Porsche 997 Targa
- Ferrari 575
- Bentley CGT
- Mercedes CLK63 AMG
- Ferrari F430
- Mercedes SLR *2
- Maybach 57S
- Mercedes 300SL Gullwing
- Maserati 3200GT
- Ferrari 360 Modena