Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zoveel van die GTC's zie je toch niet ... ik kan me persoonlijk ook niet herinneren dat ik er al eentje gezien heb
Nu ja, echt triestig ben ik er niet om
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
+ Aston Martin DB7
+ Mercedes SL55 AMG
+ Lamborghini Murcielago (die zie ik de laatste tijd onwijs veel door Roeselare komen)
+ Porsche 965
+ Touareg V6TDi
+ Aston Martin DB7
+ Mercedes SL55 AMG + Lamborghini Murcielago (die zie ik de laatste tijd onwijs veel door Roeselare komen)
+ Porsche 965
+ Touareg V6TDi
+ Aston Martin DB7
+ Mercedes SL55 AMG
+ Lamborghini Murcielago (die zie ik de laatste tijd onwijs veel door Roeselare komen)
+ Porsche 965
+ Touareg V6TDi
Een 3.6 Turbo veronderstel ik dan, afgaande op van je typt...?
ikke daarstraks nen splinternieuwe sub impreza STI int blauw me gouden velgen en hij had zon oude nummerplaat.Ik kom er dichterbij om te kijken samen met een vriend en er staat zone rare gast me een lege winkelkar naar de sub kijken en als we er bij staan zegt die vriend "tis wel ne mooien auto maar die bompa nummerplaat past er wel ni bij" en ineens begint die vieze gast datter bij stond te roepen
"eey onozelaar da kunt gij ni vereenzelven ze!klein onozel joeng,stoemmerik"enz.hij had zon oude nummerplaat" ksnap nog altijd ni waarom dat dien zo kwaad was twas volgens mij ni eens den eigenaar
subaru555?!
3x Continental Flying Spur
S 65 AMG
CL600 facelift
paar nieuwe M5's
paar 996 TT's
SLR
Wiesmann GT
Aston V8 Vantage
enkele Q7's
M6 in dat rood, de eerste keer dat ik m zie in dat kleur
Ferrari 575
...
Heb enkel foto's van de Wiesmann
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Zoveel van die GTC's zie je toch niet ... ik kan me persoonlijk ook niet herinneren dat ik er al eentje gezien heb
Nu ja, echt triestig ben ik er niet om
huh? . Dat snap ik dus niet dat mensen nog nooit een GTC tot op heden hebben gezien
Comment