Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is op de E19, ik denk in de buurt van Hofstade.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
      'you gotta love winter'

http://www.dumpalink.com/media/11378...ta_Love_Winter

waartegen knalde die eerste eigenlijk ? Tegen die rooie auto, of tegen de lantaarn ?
      Mijn excuses dat ik lach met andermans miserie, maar zo'n filmpjes zijn steeds heerlijk.

Die mercedes,
      Last edited by Roughneck; 22/01/2006, 19:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
        Mijn excuses dat ik lach met andermans miserie, maar zo'n filmpjes zijn steeds heerlijk.

Die mercedes,
        Inderdaad, ik vind het ook cool

Zoals dat filmpje dat hier ooit eens gepost werd van een SUV die een Civic of zo uit de sneeuw trekt en heel de achterkant losrukt
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• leuke onboard beelden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
            Op het einde als ze daar op de Mont Ventoux aan het rijden zijn, als die piloten daar 1 foutje maken zijn die dood
            BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
              Dat is aan de splitsing van de E313 en de E40 in Wommelgem, daar staan ze wel geregeld te flitsen..

Geen gewoon buske lijkt me.
              ff ter informatie:

Is dus gefilmd op de E19 richting Antw. vanaf afrit 10 Mechelen Zuid tot oprit 9 Mechelen Noord (Technopois)

Correct me if I'm wrong

Comment

• http://www.realmofexcursion.com/videos/Kicker/solox18.5.wmv

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                  http://www.realmofexcursion.com/videos/Kicker/solox18.5.wmv
                  Dat is werkelijk niet normaal...
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• hier zie je een kort stukje van mijn ritje in een Enzo op Franchorchamps...., het was de eerste ronde nog dus ging het nog "redelijk" rustig

http://rapidshare.de/files/11864814/MVI_1062.avi.html

Comment

• botstest
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Helemaal gestoord

Ja hoor ja
                        Last edited by D Squaloid; 26/01/2006, 23:28.
                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                          Damn zouden die eerst gaan meten zijn of ze er door konden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                            Inderdaad, ik vind het ook cool

Zoals dat filmpje dat hier ooit eens gepost werd van een SUV die een Civic of zo uit de sneeuw trekt en heel de achterkant losrukt
                            dat was idd ZALIG!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane
                              hehe.... "jimmy ... daar gaat ouwen brommer jong".... *PATS!!*

Comment

• http://media.putfile.com/Schumacher-rulezz

Let vooral op de achtergrondmuziek die overeenkomen met de beelden in het begin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jorge
                                  http://media.putfile.com/Schumacher-rulezz

Let vooral op de achtergrondmuziek die overeenkomen met de beelden in het begin
                                  zelfs al ben je geen fan van schumacher, toch een mooi filmpje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
                                    zelfs al ben je geen fan van schumacher, toch een mooi filmpje!
                                    edit: srry verkeerd begrepen

Comment

• Ja, waar is den tijd dat Schumacher nog alles won...nostalgie nostalgie
                                      Ik denk dat de tijd rijp is voor een nieuwe Schumacher: Alonso of Raikkonen (spijtig dat die laatste zo'n eikel blijkt te zijn )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis
                                        Ja, waar is den tijd dat Schumacher nog alles won...nostalgie nostalgie
                                        Ik denk dat de tijd rijp is voor een nieuwe Schumacher: Alonso of Raikkonen (spijtig dat die laatste zo'n eikel blijkt te zijn )
                                        Schumacher rijd minimum nog 1 jaar, max 2 dus hij kan nog kampioen worden

en het ziet er al niet slecht uit als ik zo de testritten bekijk

Comment

Working...
                                        X