Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
    Miljaar.

Op 't einde is 't zalig, potje racen. Gek hoe die chauffeur in de M5 de kar secondenlang laat oversturen in die bocht. En zo'n close inhaalmanoeuver in de final lap van die M3 CSL !

In het gans eerste stuk, testrijden van de M5 op die openbare weg met bochten, viel me op dat de tweede rijder (met z'n zwart leren vestje aan), helemaal geen snaps heeft van een correcte zitpositie : 'ie zit véél te ver van 't stuur weg, z'n armen zijn bijna gestrekt als 'ie de 10-voor-2 positie aanneemt...

Wel vet filmpje.

O ja, nog één ding dat me opviel : de sound van de CLS 55 AMG is zóveel knapper dan die van de M5...

Comment

• Al een héél oud filmpje, en de pure waarheid. Je voelt 't zelf ook erg goed als je wat ervaring hebt met de 3 systemen (of op z'n minst al met FWD en RWD).

De dooddoener "RWD is onveilig en oncontroleerbaar, FWD is véél veiliger en makkelijker te beheersen", blijft echter gelukkig enkel leven onder de agnosten of de steenezels.

Comment

• te=911turbo]*Thumbs up* [/quote] BEDANKT MAN,altijd weer geweldig om terug te zien en te zien dar de enige echte STIG het nog steeds in de vingers heeft.Ipv al die stomme regeltjes vantegenwoordig in rally,zouden ze beter dergelijke SOUNDS verplichten

Comment

Een paar pagina's terug heb ik hier de uitgebreide versie geplaatst, inclusief meer acceleratieproeven, remtests, uitwijktests etc met een mooie afsluiter op circuit.

Dat filmpje van Best motoring is iets van een uur lang.

Comment

• Eigenlijk geen filmke maar vond het toch wel sjiek

http://www.tindeck.com/audio/files/22tli-Cereni%20-%20Holophonic.mp3
            Dit opzetten met een hoofdtelefoon op! Tof 3D effect.

Comment

knap filpje met winst voor de diesel

Comment

• Heeft hier nog niet gestaan denk ik:
                klik: Climb Dance

"By far the most spectacular and hair curling car flick ever! Ari Vatanen climbs Pike's Peak in record breaking time."
                Last edited by ; 01/02/2006, 10:44.

Comment

• merde da's geschift . Ok ik wist dat die groep B en vroegere rallytoestanden snel gingen, maar zo snel, twee keuzes, weg of ravijn, hell...

Comment

• Ja man, eersteklas! Wel grappig hoe hij zn hand moet omhooghouden voor de zon

Comment

• Nog enkele uit de oude doos:

Audi Pikes Peak Hill Climb

Audi_Circuit

Schaatsen op het meer

Edit: Deze moest er ook nog bij

Spot 1986

Heerlijk bij de twee eerste filmpjes de combinatie van het motorgeluid en de fluitende versnellingsbak!
                      Last edited by ; 01/02/2006, 12:26.

Comment

• En uit de nieuwe:

Spot 2005

making of

Spot Vorsprung

Comment

• rondleiding in de assemblagefabriek van de Enzo Ferrari
                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                            Al een héél oud filmpje, en de pure waarheid. Je voelt 't zelf ook erg goed als je wat ervaring hebt met de 3 systemen (of op z'n minst al met FWD en RWD).

De dooddoener "RWD is onveilig en oncontroleerbaar, FWD is véél veiliger en makkelijker te beheersen", blijft echter gelukkig enkel leven onder de agnosten of de steenezels.
                            en om te bewijzen dat jij geen ezel bent, parkeer je bij een eerstvolgende gelegenheid Babs, met rwd, nog eens tegen de vangrail?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dyka
                              knap filpje met winst voor de diesel
                              De Skoda is ook in het bezit van een benzine motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
                                Heeft hier nog niet gestaan denk ik:
                                klik: Climb Dance

"By far the most spectacular and hair curling car flick ever! Ari Vatanen climbs Pike's Peak in record breaking time."
                                holy ****, het spectaculairste filmpje dat ik ooit zag!

die gast komt echt soms gevaarlijk dicht bij de afgrond! 1 ding staat vast, die gast kan ferm goed rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                                  leuk om eens de enzo "in zijn blootje" te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                                    Kwijl kwijl daar zou ik ook wel willen werken
                                    Als je een Enzo koopt voor 1.000.000 dollar en je gaat hem afhalen krijg je er wel een glaasje huis champagne bij

Comment

• ff rechtdoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                        Wat een klap, dat die nog leeft

Comment

• Damn dat die er nog levend uitkomt

Comment

Working...
                                          X