Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
    boat-race

wow, das rap

bootcrashes.

een beetje info: motoren van rond de 7 liter op methanol, 700 à 1000 pk maximum 6.500 tr/min.
    Last edited by 911turbo; 21/01/2006, 20:05.
    A Twist of the Wrist

Comment

• echt wel het zaligste soort boot-races dat ik ooit gezien heb. dit moet zeker niet onderdoen voor autoraces

edit: BTW wat is er hier eigenlijk aan de hand met al die avatars?

Comment

• Dit is pas reclame haha dit zouden ze beter uitzenden op tv.
        http://video.google.com/videoplay?do...49746173560379

Comment

• Het gaat over het autosalon met nog andere reportages.
          http://cartv.belbone.be/cartv/index_nl.php

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeanbosco
            Het gaat over het autosalon met nog andere reportages.
            http://cartv.belbone.be/cartv/index_nl.php
            omg, Mazerati.

Comment

• Se hebben daar een zpraakgebrek

Comment

• en het enige filmpje op die site dat ik dan echt wil zien (Wiesmann) werkt natuurlijk niet De franse versie werkt wel, en die kerel van een of ander magazine beweert dat er maar 4 in België zijn, waar ik echt geen fluit van geloof.

Comment

• Het zijn er zeker meer alleen moet je die in Oostende en zo gaan zoeken denk ik

Comment

• Ik heb hier in Antwerpen alleen al 3 verschillende roadsters gezien (1 grijze met Belgische plaat zien rijden, 1 donkerblauwe met Belgische plaat bij importeur gezien, en nog een grijze in de showroom bij de importeur). Het is echt onmogelijk dat er maar 4 zijn.

Comment

• Showroom... hier in de buurt staan er ook nogal wat exclusieve wagen maar daarom niet dat ze hier ook echt rondrijden.. Neem nu die SV-R van maxime sels, staat ook in showroom bolt ook af en toe rond en toch is er maar één dat kan ik ook slecht geloven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
                        Showroom... hier in de buurt staan er ook nogal wat exclusieve wagen maar daarom niet dat ze hier ook echt rondrijden.. Neem nu die SV-R van maxime sels, staat ook in showroom bolt ook af en toe rond en toch is er maar één dat kan ik ook slecht geloven
                        Ik zal het eens gaan vragen als de importeur terug is van het autosalon, dan zijn we zeker Tenzij er iemand nog gaat morgen en even langst de stand wil lopen?

Comment

• 'you gotta love winter'

http://www.dumpalink.com/media/11378...ta_Love_Winter

waartegen knalde die eerste eigenlijk ? Tegen die rooie auto, of tegen de lantaarn ?
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                            'you gotta love winter'

http://www.dumpalink.com/media/11378...ta_Love_Winter

waartegen knalde die eerste eigenlijk ? Tegen die rooie auto, of tegen de lantaarn ?

Lantaarn I suppose

Comment

• The Trunk Monkey theft retrieval system!

Comment

• Er is meer van dat :

Trunkmonkey - hulp bij vervelende mede-weggebruikers

*EDIT*

't Had misschien beter bij 't Humor-topic gestaan.
                                Last edited by ; 22/01/2006, 14:02.

Comment

• Thanks, ik was al een tijdje op zoek naar de highres versies van die filmpjes. Nu heb ik ze alle 6 in highres
                                  The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Scooby Bus en Ferrari

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                      Dat is aan de splitsing van de E313 en de E40 in Wommelgem, daar staan ze wel geregeld te flitsen..

Geen gewoon buske lijkt me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                                        Dat is aan de splitsing van de E313 en de E40 in Wommelgem, daar staan ze wel geregeld te flitsen..

Geen gewoon buske lijkt me.
                                        Heeft vijfbak nu van een Impreza, korte verhoudingen.

Top speed zou uitgerekend 221km/h zijn , of ik dat haal i.v.m met de "goede" stroomlijn van de bus das iets anders ! Ma wordt nog wel is getest als kalm is op E19 !! Vandaag 207km/h gedaan en da was 6000RPM , maar had constant Fuel Cut
                                        daarjuist nog is gaan testen op E19 en was juist een ferrari voor ons
                                        De ferrari driver was tevrden van de bus

Comment

• 'k Heb het nog eens opnieuw bekeken, 't is toch niet aan de splitsing in Wommelgem.
                                          Die open plek in de middenberm heb je daar inderdaad niet, m'n excuses.

Comment

Working...
                                          X