Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en het enige filmpje op die site dat ik dan echt wil zien (Wiesmann) werkt natuurlijk niet De franse versie werkt wel, en die kerel van een of ander magazine beweert dat er maar 4 in België zijn, waar ik echt geen fluit van geloof.
Ik heb hier in Antwerpen alleen al 3 verschillende roadsters gezien (1 grijze met Belgische plaat zien rijden, 1 donkerblauwe met Belgische plaat bij importeur gezien, en nog een grijze in de showroom bij de importeur). Het is echt onmogelijk dat er maar 4 zijn.
Ik zal het eens gaan vragen als de importeur terug is van het autosalon, dan zijn we zeker Tenzij er iemand nog gaat morgen en even langst de stand wil lopen?
Dat is aan de splitsing van de E313 en de E40 in Wommelgem, daar staan ze wel geregeld te flitsen..
Geen gewoon buske lijkt me.
Heeft vijfbak nu van een Impreza, korte verhoudingen.
Top speed zou uitgerekend 221km/h zijn , of ik dat haal i.v.m met de "goede" stroomlijn van de bus das iets anders ! Ma wordt nog wel is getest als kalm is op E19 !! Vandaag 207km/h gedaan en da was 6000RPM , maar had constant Fuel Cut
daarjuist nog is gaan testen op E19 en was juist een ferrari voor ons
De ferrari driver was tevrden van de bus
'k Heb het nog eens opnieuw bekeken, 't is toch niet aan de splitsing in Wommelgem.
Die open plek in de middenberm heb je daar inderdaad niet, m'n excuses.
Comment