Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hoeveel op dit forum denk je dat er kunnen driften?
Nog ni te veel.
Het kan goed zijn dat hij dwars gaat, maar hij heeft toch zijn pleziertje gehad.
ik zou gerust in zijn plaats willen zijn.
Zeg ik ook niet. Ik kan het zelf ook niet bijster goed, je moet kunnen oefenen.
Schakelt die kerel niet veel te vroeg? Zo'n ding kan je toch meer toeren laten doen?
Is dat een versnellingsbak van BMW of van Hartage?
Da's de bak van BMW. Dat zijn eigenlijk de 2 enigste elementen die overgenomen zijn, de versnellingsbak en de motor. Het is een geluk dat ie nu a rond rijdt want Hartge heeft heel veel moeilijkheden gehad om de electronicora aan te passen naar de noden van de 3-reeks. De versnellingsbak en motor erinlepelen bleek niet zo moeilijk, maar de electronica aanpassen was andere koek volgens een artikel dat ik las.
Deze motor levert ook 550 pk (dankzij andere interne onderdelen zoals zuigers, etc) maar in het begin was de motoreletronica (Power knop) daar nog nie op voorzien, dus leverde ie net zoals in de M5 400 pk. Nu zal die 550 pk wel beschikbaar zijn, dat is immers al een tijdje geleden.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Race from japanese tv program , Alfa 147 Gta VS. BMW 1 Series M Sport , WV Golf R32 , Audi A3 Quattro , Honda Integra Type R & Subaru Impreza S240.
Alfa 147 GTA
BMW Serie 130i M Sport
VW Golf R32
Audi A3 3.2
Honda Integra Type R
(Subaru Impreza S240 als camerawagen vermoed ik)
Op het eerste zicht is de BMW 't snelste... maar niets is minder waar, let op de rondetijden, het is zowaar de traagste. Achterwielaandrijving en de meeste peekaas... leg dat maar eens uit.
Alfa 147 GTA
BMW Serie 130i M Sport
VW Golf R32
Audi A3 3.2
Honda Integra Type R
(Subaru Impreza S240 als camerawagen vermoed ik)
Op het eerste zicht is de BMW 't snelste... maar niets is minder waar, let op de rondetijden, het is zowaar de traagste. Achterwielaandrijving en de meeste peekaas... leg dat maar eens uit.
Comment