Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Foto's van prototypes, en toch... ceci ne sont pas des Peugeots. Wat dan wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk Berichten

Foto's van prototypes, en toch... ceci ne sont pas des Peugeots. Wat dan wel?
      Talbot? Chrysler?

Comment

• Peugeot 309 werd idd volledig door Talbot ontwikkeld. Talbot was toen eindelijk terug aan de beterhand en Peugeot vreesde voor een te grote interne concurrentie, doekte Talbot zo goed als op en bracht de wagen uit als 309... om hem te positioneren tussen de 205 en 305 ?!

Comment

• en hoewel het een 309 was, staken er toch talbot motoren in terwijl peugeot zijn eigen blokken had. En nog straffer, alles is gewoon uitwisselbaar tussen 205 en 309.
          www.peugeotforum.be

Comment

• is zelfs een aerodynamisch studiemodel van geweest:

van de 305 ook trouwens waar men veel van de onderzochte concepten heeft verwerkt in de 205 en 309

www.peugeotforum.be

Comment

• Welke automerken werkten nog samen met Talbot, en geef minstens één voorbeeld (merk model) .

Comment

• Talbot-Matra Murena? Die driezitter?
                Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Ik herinner me wel dat Simca en Matra iets met Talbot hadden, maar er staat me geen naam bij. We hadden thuis ooit nog een Simca. Een 1100 was het geloof ik.
                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                    Talbot-Matra Murena? Die driezitter?
                    Die driezitter was de Bagheera (die dan in 1980 opgevolgd werd door de Murena) en dan had je nog de Rancho ook (een Ludospace/SUV avant la lettre).
                    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fruyt Bekijk Berichten
                      klopt, 't is aan jou !
                      Ha Frank, dat is lang geleden. Rij je nog altijd met je Bella? En hoe zit met uw projectje, jij had toch een Pantera gekocht, nee?
                      Het is al wat jaren geleden dat ik nog op het Alfaforum vertoefd heb, maar ik denk er nog met plezier aan terug.
                      sigpic

Comment

Talbot-Matra Murena? Die driezitter?
                        Correct. Simca moest je eigenlijk ook vermelden, Chrysler was ook goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                          Die driezitter was de Bagheera (die dan in 1980 opgevolgd werd door de Murena) en dan had je nog de Rancho ook (een Ludospace/SUV avant la lettre).
                          Murena was thans ook een driezitter hoor.
                          Prachtige auto overigens, toen ik klein was reed er zo bij ons in 't straat ne groene rond.

Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                          Correct. Simca moest je eigenlijk ook vermelden, Chrysler was ook goed.
                          Ah kijk, dat vind die Simca wist ik niet.
                          Ik ging gewoon af op mijn herinnering, van die bij ons in 't straat dus, en op de achterkant stond enkel Talbot-Matra.
                          Ik ben niet zo'n kenner.

Nu moet ik zelf een nieuwe vraag stellen zeker??
                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

• Ik zie in die prototypes die duidelijk 309 zijn ook een Renault en een latere Volvo 440.

Sent from here
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Een makkie, welke auto werd/wordt algemeen de 'Poor man's Corvette' genoemd?

Comment

Een makkie, welke auto werd/wordt algemeen de 'Poor man's Corvette' genoemd?
                                Chevy Camaro?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                                  Chevy Camaro?
                                  Camaro had gekund bij nazicht op Google maar ik had eigenlijk een andere voor, een Europese.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                    wil je zeggen dat ik arm ben.....
                                    IK zeg niets! En al zeker niet over de Camaro.
                                    De wagen waar het over gaat is de enige die ik ooit zou overwegen om ooit als project op te maken, altijd zot van geweest.

Comment

• Opel GT?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk Berichten
                                        Opel GT?
                                        Correct!

Comment

Working...
                                        X