Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
    Shit, ik drink niet...
    Maar uw moeder gebruikte het om vlaamse karbonaden mee te maken (allez er waren er toch vele die het gebruikten en nog altijd gebruiken).
    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Shit, ik drink niet...

Niet bang om uit te drogen ?

Comment

• Ik niet nee, heb net nog een tas koffie gedronken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten

Niet bang om uit te drogen ?
          Nee ik hang sinds mijn 4e aan een baxter.... Wel lastig tijdens een trackday.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
            Maar uw moeder gebruikte het om vlaamse karbonaden mee te maken (allez er waren er toch vele die het gebruikten en nog altijd gebruiken).
            Imperia !

Comment

• Inderdaad Elwood, opgericht door Adrien Piedboeuf... aan u de eer om de volgende te stellen.

Comment

• [IMG][/IMG]

Welk merk auto is dit ?

Comment

• Light Car Company Rocket?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                    Light Car Company Rocket?
                    Neen is helaas geen Rocket dat is een single seater. Prachtig ding toch die Rocket van Gordon Murray, nog geen 400kg.
                    Last edited by Elwood; 21/04/2015, 08:22. Reden: schreif soms vauten

Comment

• Ik weet het maar heb vandaag geen tijd om een nieuwe vraag te stellen dus zal een beetje helpen om de anderen in de juiste richting te duwen:

Het merk doet mij denken aan: "you all know what comes between me and my Calvins.... nothing" (ik weet het ik ben ouder dan de meeste hier)

En het model tja doet mij denken aan de afkorting van enerzijds een merk anderzijds een model...

Veel plezier vandaag met het spel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                        Ik weet het maar heb vandaag geen tijd om een nieuwe vraag te stellen dus zal een beetje helpen om de anderen in de juiste richting te duwen:

Het merk doet mij denken aan: "you all know what comes between me and my Calvins.... nothing" (ik weet het ik ben ouder dan de meeste hier)

En het model tja doet mij denken aan de afkorting van enerzijds een merk anderzijds een model...

Veel plezier vandaag met het spel...
                        Brooke Cosworth260 Double R?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten

Inderdaad het is een Brooke double R. Of het een 260 is kan je niet zien.

Volgende vraag aub !

Comment

Inderdaad het is een Brooke double R. Of het een 260 is kan je niet zien.

Volgende vraag aub !
                            Ik had eerst 260 weggelaten omdat ik ook twijfelde.

Waarvoor staan de 3 pijlen (staafjes) in het Mercedes-logo?

Comment

• Voor een klassieker van de Nederlandse TV: te land, ter zee en in de lucht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk Berichten
                                Voor een klassieker van de Nederlandse TV: te land, ter zee en in de lucht!
                                Correct! Even verduidelijken dat het in den beginne ging over techniek (motoren) die ze wilden gebruiken in voertuigen, vliegtuigen en vaartuigen.

De volgende vraag graag .

Comment

• Zeer simpele vraag: wat hebben deze auto's gemeen?

Comment

• Een Wankelmotor?
                                    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Correct! Een NSU Ro 80 en de fantastische Mazda RX5 Cosmo hadden beiden een wankelmotor. Ooit als kleine jongen van 4 jaar met mijn pa meegereden met zo een RX5 van de garagist en vertelde toen aan iedereen dat ik met een "sportwagen had gereden"...

Next!

Comment

• Wat was er bijzonder aan de BMW die werd ingezet tijdens de marathon op de Olympische Spelen waarvan Waldi de mascotte was?
                                        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Mijn buurman had ook zo een rode Mazda met wankelmotor.
                                          Heb daar als kind eens tegen gereden met de fiets, wist ik toen veel wat een auto voor een liefhebber betekende.
                                          Toen heeft hij mij eens meegenomen en had ik het virus ook te pakken.

Sent from here
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X