Oorspronkelijk geplaatst door Elwood
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenShit, ik drink niet...
Niet bang om uit te drogen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
Niet bang om uit te drogen ?. Wel lastig tijdens een trackday.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenMaar uw moeder gebruikte het om vlaamse karbonaden mee te maken (allez er waren er toch vele die het gebruikten en nog altijd gebruiken).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk BerichtenLight Car Company Rocket?
Comment
-
Ik weet het maar heb vandaag geen tijd om een nieuwe vraag te stellen dus zal een beetje helpen om de anderen in de juiste richting te duwen:
Het merk doet mij denken aan: "you all know what comes between me and my Calvins.... nothing" (ik weet het ik ben ouder dan de meeste hier)
En het model tja doet mij denken aan de afkorting van enerzijds een merk anderzijds een model...
Veel plezier vandaag met het spel...Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenIk weet het maar heb vandaag geen tijd om een nieuwe vraag te stellen dus zal een beetje helpen om de anderen in de juiste richting te duwen:
Het merk doet mij denken aan: "you all know what comes between me and my Calvins.... nothing" (ik weet het ik ben ouder dan de meeste hier)
En het model tja doet mij denken aan de afkorting van enerzijds een merk anderzijds een model...
Veel plezier vandaag met het spel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
Inderdaad het is een Brooke double R. Of het een 260 is kan je niet zien.
Volgende vraag aub !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenInderdaad het is een Brooke double R. Of het een 260 is kan je niet zien.
Volgende vraag aub !
Waarvoor staan de 3 pijlen (staafjes) in het Mercedes-logo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk BerichtenVoor een klassieker van de Nederlandse TV: te land, ter zee en in de lucht!
De volgende vraag graag.
Comment
-
Correct! Een NSU Ro 80 en de fantastische Mazda RX5 Cosmo hadden beiden een wankelmotor. Ooit als kleine jongen van 4 jaar met mijn pa meegereden met zo een RX5 van de garagist en vertelde toen aan iedereen dat ik met een "sportwagen had gereden"...
Next!
Comment
-
Mijn buurman had ook zo een rode Mazda met wankelmotor.
Heb daar als kind eens tegen gereden met de fiets, wist ik toen veel wat een auto voor een liefhebber betekende.
Toen heeft hij mij eens meegenomen en had ik het virus ook te pakken.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment