mag ik een uurtje nadenken?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenOch ja vergeten t'is aan Flappy hij had het bij het juiste eind...Ferrari heeft al zijn overwinningen in een korte periode gehaald, zo'n 25 jaar. Mercedes is dan weer niet vernoemd. Twee overwinningen met een kleine 40 jaar tussen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenmag ik een uurtje nadenken?Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
kom kom, zonder het te weten. Ik weet veel, maar meestal niet precies genoeg. En dat is in dit soort van vragen meestal niet genoeg.
de vraag dan (en google mag gebruikt worden):
welke constructeur heeft van een bestaand model nog maar net een circuit monster uitgebracht dat ook is toegelaten op de openbare weg (enfin in het land van herkomst toch)? De prijs ligt iets over de 100K en de auto zou bochtensnelheden aankunnen tot 1.5 G (wat al een unicum is).
Ik wil het merk, model en de speciale type-aanduiding in het antwoord terugvinden. Foto is ook goed voor mij.
Comment
-
-
Kort voor de 24h van Le Mans is er een andere endurance race, een van 12 uur in de VS. Er doen veel dezelfde wagens mee. Hetzelfde merk Porsche heeft het record voor de meeste overwinningen op beide events, en dezelfde piloot het record voor de meeste podiumplaatsen (Tom Kristensen). Welke race is dat?
Comment
-
-
Sebring ?Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Haha euhhmm ... Welke F1 rijder is ontslagen bij Torro Rosso nadat hij (zo gaan de geruchten) Franz Tost te lijf ging ? Hij rijdt nu in de Formula E.Last edited by CaliforniaDream; 17/06/2015, 18:22.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Te moeilijk ? Anders geef ik nog een tip.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenTe moeilijk ? Anders geef ik nog een tip.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenBof. Als ik google naar "Toro Rosso" en "fired" komt er maar een naam op. 't Zal wel lukken dan zeker.
zou het sebastien bourdais kunnen zijn ??Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Nop, tis een amerikaanClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
hahaTwas scott speed, helaas
zal een andere vraag stellen (efkes nadenke)Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Welk automerk verkocht als eerste meer dan 10 miljoen auto's op 1 jaar ?Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
Comment