Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag
Ik weet het. Maar als er wat tempo gehouden wordt krijgt ge kansen genoeg. Trouwens, ik vind uw antwoord niet helemaal juist. Onder een bepaalde profieldiepte zegt de wet dat de band geen winterband meer is, dus waar en wanneer winterbanden verplicht zijn(niet in belgie) voldoet ge niet meer aan de regel.
Eigen vraag eens beantwoorden . TWI (Tread wear indicator of slijtageindicator) Bij winterbanden zou een extra indicator op 4 mm zitten .Dit voor landen met verplicht rijden winterbanden of aangepast aan winterse omstandigheden (D).
De gewone wettelijke regel van min 1,6 mm geld ook voor deze band.Mss ook een TWI voor 1,6 mm (morgen eens bekijken).
Ps;er zit een twi van 4 mm op de band, geen van 1,6 mm. Het zijn wel banden van Korea,wellicht andere wetten voor sneeuwbanden. Enkel de verzekering zal bb het juiste antwoord bezitten
Ps nog eens;er zitten topjes in de groef van ca 2 mm hoog.
Opgepast voor de multiple antwoorden ! Ik ken er zo een paar.
Ergens zal de beantwoorder toch wat kennis hebben. Meer uitleg zal ook niet gaan (patenten,industriële geheimen,enz).
Daarom,er met de klak naar gooien wordt wellicht in dit topic weg gefilterd .
Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Ik leer wel bij hier hoor. Op zijn eentje een auto ineensteken in 7 uur? Volgens deze site hier zou Green 2 autos op 1 dag ineengestoken hebben. Het waren wel niet de allereerste.
Comment