Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dubbel post, forum flipt soms.
    Last edited by ; 01/04/2015, 10:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
      En wat is nu eigenlijk het antwoord?
      Uit etymologisch standpunt heeft wielscheel meer gelijk. Dat blijkt uit de verschillende voorbeelden die ik aanhaalde (terreinwagen wordt vertaald als terreinauto, jeep). Meer kan ik daar niet aan toevoegen. Ik heb de waarheid niet in pacht hé . Misschien wel een te moeilijke vraag .

Comment

• Waarschijnlijk niet te moeilijk hoor, maar ik begrijp het antwoord niet zo goed ...

Wielscheel stelt de volgende vraag!
        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
          Waarschijnlijk niet te moeilijk hoor, maar ik begrijp het antwoord niet zo goed ...

Wielscheel stelt de volgende vraag!
          Er bestaat nl. geen exacte etymologische verklaring van dat woord, dermee . We moeten ons baseren op wat ze ervan gemaakt hebben.

Comment

• We gaan hem moeten roepen geloof ik. Wielscheeeeel!

Trouwens , wist ge dat als ge een wielscheel tegen uw oor houdt ge de snelweg kunt horen?
            30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Comment

• Hij is nog de volgende vraag aan het bedenken, ik ken dat .

Comment

• Bon, zijn beurt is gepasseerd.

In welk jaar en welke auto werd het eerste differentieel met beperkte slip gebruikt?
                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Dit vind ik:

In 1932, Ferdinand Porsche designed a Grand Prix racing car for the Auto Union company. The high power of the design caused one of the rear wheels to experience excessive wheel spin at any speed up to 100 mph (160 km/h). In 1935, Porsche commissioned the engineering firm ZF to design a limited-slip differential that would perform better.[citation needed] The ZF "sliding pins and cams" became available,[1] and one example was the Type B-70 for early VWs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gvhoey Bekijk Berichten
                      Dit vind ik:

In 1932, Ferdinand Porsche designed a Grand Prix racing car for the Auto Union company. The high power of the design caused one of the rear wheels to experience excessive wheel spin at any speed up to 100 mph (160 km/h). In 1935, Porsche commissioned the engineering firm ZF to design a limited-slip differential that would perform better.[citation needed] The ZF "sliding pins and cams" became available,[1] and one example was the Type B-70 for early VWs.
                      Ca passe. De eerste LSD's werden ingebouwd in de Auto Unions in 1935. De eerste volkswagens kwamen pas in 1937[correctie, 1940]. 't Is aan u.
                      Last edited by Den Paarse Capri; 02/04/2015, 11:48.
                      30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Even een zoeken

Comment

• Aan welke fabrikanten werden de plannen voor de Trabant 603 en 610 verkocht en welke model(len) leverde dit op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gvhoey Bekijk Berichten
                            Aan welke fabrikanten werden de plannen voor de Trabant 603 en 610 verkocht en welke model(len) leverde dit op?
                            Aan Volkswagen die ze gebruikt zou hebben voor de Golf 1

Comment

• En de andere?

Tip meet op dit model gebaseerd:

Comment

• Fiat Panda?
                                Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Doet erg denken aan de Yugo Zastava.
                                  Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Of nen Talbot!
                                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Soms moet ik nog werken. Mijn vraag; ik heb winterbanden waarvan de slijtageindicator gelijk zit met het loopvlak.
                                      Maar dat is nog 4 mm profieldiepte . Is het nog wettelijk genoeg profieldiepte ?
                                      Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
                                        Soms moet ik nog werken. Mijn vraag; ik heb winterbanden waarvan de slijtageindicator gelijk zit met het loopvlak.
                                        Maar dat is nog 4 mm profieldiepte . Is het nog wettelijk genoeg profieldiepte ?
                                        Ja.

12345

Comment

• Ah nee, een nieuwe vraag moet gesteld worden direct na het antwoord, geen dag later.
                                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

Working...
                                          X