Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Petitie tegen bedrijfswagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
    Ahja, want dat is het enige geld dat gebruikt word. Ziekenzorg, pensioenen, wegen, politie, brandweer, ... das allemaal niet belangrijk.

Godverdomme, ik word hier echt lastig van. Iedereen die vind dat ze slechts de helft van de belastingen betalen mag van mij gerust werkonbekwaam worden door een of andere aandoening, dan leren ze het misschien waarom dat nog zo slecht allemaal niet is.
    Of dat ze eens in een buitenlands ziekenhuis terecht komen :cool:
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Of kijk naar nog maar naar Nederland. Private ziekteverzekering met eigen risico van 350 euro als je eens bij de tandarts gaat. Cameraman die zijn knieën en rug niet verzekerd krijgt wegens te groot risico.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Invictus66 Bekijk Berichten
        Laat ons een kat, een kat noemen hoge lasten of lastenverlaging, uiteindelijk komt het op het zelfde neer.
        Als we iets afschaffen, laat ons dan beginnen met de maaltijd- en ecocheques. Die zijn volgens mij toch echt nutteloos, maar als je daar aan wil raken komt er onmiddellijk de reactie over hoeveel jobs dit wel gaat kosten.

Let op, ik ben op zich absoluut niet tegen het afschaffen van de salariswagen, zolang er maar duidelijkheid is op lange termijn. Ik zal mijn eigen keuzes wel maken op basis van mijn eigen behoeften, maar dat moeten er natuurlijk wel duidelijke afspraken zijn om een goede keuze te kunnen maken. Als ik kies voor een bepaalde job, maak ik die keuze op basis van een aantal parameters, het is gewoon zeer vervelend dat er een overheid is die constant de spelregels wil aanpassen.
        alle wagens die gebruikt worden voor woon-werkverkeer zijn salariswagens! Als je de wagen bij het bedrijf achterlaat heb je geen voordeel en hoef je geen VAA te betalen. Als reden de vele km voor de job opgeven is dus zever.
        Ze moeten de bestaansreden van die creatieve lastenverlagingen aanpakken en niet de oplossingen die bedrijven gebruiken. Zoals anderen al aanhaalden, afschaffen is geen oplossing om verschillende redenen en zal echt geen miljarden opleveren integendeel bedrijven kunnen dat verlies niet compenseren
        In loon en door de scheefgegroeide situatie hangen er ondertussen best wat jobs af van die bedrijfswagens.
        (En ja ik heb ook een deftige bedrijfswagen en weinig tot geen professionele kms)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
          No offence maar voor kids kies je toch zelf? Of het moet een accident geweest zijn. Iedereen weet dat kids veel geld kosten. Achteraf klagen is dan wel vrij hypocriet. Daarom dat ik altijd voorstander ben geweest om het kindergeld af te schaffen. Geld krijgen omdat je kids kweekt? Beetje raar toch!

Als je er geen hebt spaar je snel ??? 1000 euro/maand/per kind uit? Bij 2 kids zou dat 2000 euro/maand zijn. Geef mij maar een mooie bolide in de garage
          Ja, domme mensen die kids hebben. 😊😊😊😊😊
          Wij hebben er ook geen, ben zelfstandige, rij met een prachtige bolide en wordt zelfs regelmatig betaald terwijl ik hier nog op het forum zit.
          Meer moet dat niet zijn! 😀😬😁😂

Sent from somewhere, using Tapatalk.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            Ja, domme mensen die kids hebben. 😊😊😊😊😊
            Wij hebben er ook geen, ben zelfstandige, rij met een prachtige bolide en wordt zelfs regelmatig betaald terwijl ik hier nog op het forum zit.
            Meer moet dat niet zijn! 😀😬😁😂

Weet je wat grappig is?

Je betaalt de ambtenaren, leraren, flikken, militairen die hier surfen ook tijdens het posten.

Hihi.

Comment

Ja, domme mensen die kids hebben. 
              Meer moet dat niet zijn! 

Eigenlijk heb ik medelijden met u, want ik vind van mezelf dat ik alles heb, en jij enkel het materiële. En ik heb nog tijd om er van te genieten ook. Want niet geld, maar tijd om van je geld te genieten is de nieuwe rijkdom!
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ja, domme mensen die kids hebben. ����������
                krasse uitspraak

niet alleen dom, ook hovelings en natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk Berichten
                  alle wagens die gebruikt worden voor woon-werkverkeer zijn salariswagens! Als je de wagen bij het bedrijf achterlaat heb je geen voordeel en hoef je geen VAA te betalen. Als reden de vele km voor de job opgeven is dus zever.
                  Ze moeten de bestaansreden van die creatieve lastenverlagingen aanpakken en niet de oplossingen die bedrijven gebruiken. Zoals anderen al aanhaalden, afschaffen is geen oplossing om verschillende redenen en zal echt geen miljarden opleveren integendeel bedrijven kunnen dat verlies niet compenseren
                  In loon en door de scheefgegroeide situatie hangen er ondertussen best wat jobs af van die bedrijfswagens.
                  (En ja ik heb ook een deftige bedrijfswagen en weinig tot geen professionele kms)
                  Straf, ik doe met mijn wagen ook woon-werkverkeer, maar toch is het grootste aantal kms voor mijn werk. Dus heb ik ook een salariswagen?
                  Ja, ik kan natuurlijk mijn wagen op het werk achterlaten, maar ik zie mij niet 's morgens van Brussel naar Herk-de-Stad rijden, om dan naar mijn eerste klant in Brussel te gaan

Comment

Ja, domme mensen die kids hebben. 
                    Meer moet dat niet zijn! 

Wij hebben het plezier van kinderen. Kinderen die later hopelijk over de vloer komen met hun kinderen. Kinderen die ons op onze oude dag nog plezier vormen.
                    Wat als straks uw echtgenote overlijdt en er geen kinderen zijn die u verder gezelschap houden? Dan gaat ge als een rijk éénzaam en zuur manneke in een rusthuis zitten?

Geef mij dan maar mijn kids boven alles. Maar ik hoef voor mijne kleine geen kindergeld. Dat ze dat maar gewoon van mijne RsZ aftrekken dat ze maandelijks van mijn loon aftrekken.

Comment

• Weette, om in dezelfde stijl van dit topic door te gaan, stel ik voor dat ze honden belasten. Die blaffen en bijten de facteurs waardoor die werkongeschikt zijn en wij moeten dat dan weer betalen en da's ook nie eerlijk. Want wij hebben maar een kat. Een kleinere dan nog. En die loopt weg van de facteur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Weette, om in dezelfde stijl van dit topic door te gaan, stel ik voor dat ze honden belasten. Die blaffen en bijten de facteurs waardoor die werkongeschikt zijn en wij moeten dat dan weer betalen en da's ook nie eerlijk. Want wij hebben maar een kat. Een kleinere dan nog. En die loopt weg van de facteur.
                        Dan wil die ik die kat ook belast zien, want weglopen van de facteur is asociaal, en Belgie is een sociaal land geloof ik.

Comment

• + dat katten kakken bij de buren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            Weet je wat grappig is?

Je betaalt de ambtenaren, leraren, flikken, militairen die hier surfen ook tijdens het posten.

Hihi.
                            Ja dat klopt jammer genoeg.

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                            Eigenlijk heb ik medelijden met u, want ik vind van mezelf dat ik alles heb, en jij enkel het materiële. En ik heb nog tijd om er van te genieten ook. Want niet geld, maar tijd om van je geld te genieten is de nieuwe rijkdom!
                            Ik heb zeker niet alleen het materiële, verre van zelfs.
                            En daarbij, dat zou mij zelfs kunnen gestolen worden hoor. Het is leuk om met een leuke auto te rijden daar niet van maar precies of dit het einde van de wereld is? Het is maar een auto hoor. Met enkel materiële zaken niets dan last ook nog.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            krasse uitspraak

niet alleen dom, ook hovelings en natuurlijk
                            Wat is hovelings & natuurlijk?

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                            Wij hebben het plezier van kinderen. Kinderen die later hopelijk over de vloer komen met hun kinderen. Kinderen die ons op onze oude dag nog plezier vormen.
                            Wat als straks uw echtgenote overlijdt en er geen kinderen zijn die u verder gezelschap houden? Dan gaat ge als een rijk éénzaam en zuur manneke in een rusthuis zitten?

Geef mij dan maar mijn kids boven alles. Maar ik hoef voor mijne kleine geen kindergeld. Dat ze dat maar gewoon van mijne RsZ aftrekken dat ze maandelijks van mijn loon aftrekken.
                            Het is te hopen voor jou dat ze nog gaan langskomen. Maar droom daar zeker niet hardop van. Ik zie bij mijn moeder genoeg ouderen zitten die wel kinderen hebben maar nooit of zelden langskomen, die "hopend" op bezoek zitten te wachten.
                            Mijn schoonmoeder is destijds bewust zeer dicht bij haar oudste dochter gaan wonen omdat die twee kinderen hadden en stiekem hoopte dat die wel regelmatig eens zouden langskomen want bij ons in de buurt komen wonen was niet nodig vermits wij haar toch geen kleinkinderen hadden gegeven. Wel mooi niet dus. De kleinkinderen van haar lopen onder het raam door als ze moeten passeren....

Btw, ik of wij zijn absoluut niet rijk hoor, verre van zelfs. Rijk zijn is een goede gezondheid hebben, voor de rest telt er niet veel. Wat je nu bezit kan je morgen alweer kwijt zijn.

Ha, ik wist dat daar reactie ging op komen, vandaar mijn eindeloze gezichtjes met rode wangen.

Jullie zijn me hier toch een stel zeveraars zeker over die salaris/afgunst-wagens.
                            Leven & laten leven zou ik zeggen!
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              Weette, om in dezelfde stijl van dit topic door te gaan, stel ik voor dat ze honden belasten. Die blaffen en bijten de facteurs waardoor die werkongeschikt zijn en wij moeten dat dan weer betalen en da's ook nie eerlijk. Want wij hebben maar een kat. Een kleinere dan nog. En die loopt weg van de facteur.
                              Goed idee. Als je ziet wat de ecologische voetafdruk is van een huisdier (niet alleen van het huisdier zelf, maar vooral van de hele industrie daar rond), dan is dat perfect logisch. Helaas is die afdruk ook voor een kat redelijk groot.

Comment

• Ik stel voor om alle honden die herhaaldelijk na 22u nog blaffen, te laten inslapen op kosten van de eigenaars.

De eigenaars die zelf na 22u nog kabaal maken.... Dat zou ik wel willen betalen.

Comment

• "No offence maar voor kids kies je toch zelf? Of het moet een accident geweest zijn"

Mijn dochter noemt Accidance......

B

Comment

• Het is ok zorba, het is duidelijk dat je de waarde van een gezin niet beseft, en dat is maar goed zo, voor jou dan
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
                                      "No offence maar voor kids kies je toch zelf? Of het moet een accident geweest zijn"

Mijn dochter noemt Accidance......

B
                                      Zo is dat. Jullie gelukkig & wij ook.

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                      Het is ok zorba, het is duidelijk dat je de waarde van een gezin niet beseft, en dat is maar goed zo, voor jou dan
                                      Ik zie nochtans graag kinderen, samenloop van omstandigheden maar toch een bewuste keuze. Die van mijn broer & zijn kleinkinderen, zijn hier altijd welkom en hebben de grootste fun als ze eens op bezoek komen bij nonkel...

Comment

• ja maar mijn hond die bijt niet en die is heel braaf, krijg ik dan een vrijstelling ?
                                        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Enkel als ze valse tanden hebben en mieterig kattengedrag vertonen. Transgenderhonden die in feite kat moesten zijn kunnen dit, na het knippen van de oren en het trekken van de tanden, aanvragen. Heel belangrijk hierbij is dat, als je ze wrijft, ze hun gat omhoog steken. Da's typisch gedrag voor een kathond.
                                          Omgekeerd, katten die 's nachts met facteurs naar huis komen, dienen ook als transgenderkat te worden aangegeven en moeten dan wel taks betalen.
                                          Dus 't is niet omdat uw kat bij geboorte een kat is, dat het later genen hond kan worden. (idem bij mensen, de moderne mens schrijft heden ten dage op het geboortekaartje 'geslacht later te bepalen' nu de ziekenkas ook in deze zaken tussenkomsten doet op ons kosten. Piet eraf, de belastingsbetaler betaalt die luiaards die liever zitten om te pissen)

Comment

Working...
                                          X