Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dan toch het einde in zicht voor Ford Genk ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DarthDavy Bekijk Berichten
    Ge kunt u toch omscholen of verhuizen.
    Dat kost ook geld, daarna is het niet meer rendabel.

Bovendien is familie en vrienden belangrijker dan geld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DarthDavy Bekijk Berichten
      Ge kunt u toch omscholen of verhuizen.
      Juist ja, je zal je vorig jaar maar omgeschoold hebben en verhuisd van Zwevegem naar Genk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Eindelijk nog eens een doordachte en realistische post hier. Doet me deugd te constateren dat er nog mensen zijn die menselijk zijn.
        Dank je wel, en daar hoef je echt geen sos voor te zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
        Dat heeft niets met menselijkheid te maken, enkel met realisme.

Ook een realist mag/kan menselijk zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
          En sociaal is Belgie wel.... voor anderen...:

1.8 MILJARD per jaar aan ontwikkelingssteun ...

En dan komen ze de zelfstandigen en bediende naaien voor hun firmawagens voor een schamele 200 miljoen...

Ontwikkelingshulp, allemaal goed en wel ... maar als Belgie al zoveel geeft, over hoeveel miljard gaat het dan over heel Europa....?? 500-700 Miljard Euro per jaar???
          Dat zijn toch immense bedragen ... waar voor de fuck gaat dat allemaal naartoe??? Ze bouwen daar villas voor elke afrikaan zeker...?
          Dat is toch totaal buiten alle proporties....

edit: En dan vergeten we nog de 'interne' ontwikkelingshulp ... al die 'sukkelaars' die hier komen leven van ons OCMW of den dop zonder hier ooit ne dag gewerkt te hebben (toch niet officieel) ... man man... als ge er allemaal bij stil staat...
          En immigratie kost de Belgische maatschappij jaarlijks 7,8 Miljard Euro.
          Maar wie maalt er nu om zulke pietluttige bedragen, het is voor het goede doel
          Komt er nog bij dat die andere gore parasieten van bankiers ook voor vele miljarden staatsgeld verslinden, op jaarbasis. Dexia moet ook nog elke paar maanden
          gered worden. Geld genoeg daarvoor, alle dagen feest bij de Belgische regering!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
            Niet iedereen hier woont in de ruime omgeving van Genk of heeft het profiel om in een autofabriek te werken.

Dat je dat nu niet snapt.
            Neen, dat snap ik niet. Want elke provincie heeft wel zijn 'eigen Ford' en laat dat nu in de autosector zijn of ergens anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
              Wat je verder zegt over de Limburg... Zijn jullie dan niet verkeerd bezig in de Limburg?!

Ik ben toch van mening dat er werkgelegenheid genoeg zal zijn, ook in de limburg.
              Ha, jij woont blijkbaar in de Antwerpen?

Mvg,
              =================
              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Nee, tis "Den Antwaarep" :-p
                Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                  Niet iedereen hier woont in de ruime omgeving van Genk of heeft het profiel om in een autofabriek te werken.

Dat je dat nu niet snapt.
                  Arbeiders hebben het, afgaande op de reacties hier, toch zeer goed? Overal staat wel ergens een fabriek. Of ga in de bouw werken, hard werken en lange dagen, maar verdient wel goed en je kan 2x per jaar op verlof.

Mijn opmerking is even onzinnig als de meeste opmerkingen hier. Ook wij hier worden rechtstreeks geraakt door de sluiting van Genk.
                  De oudere werknemers zijn het minst slecht gesteld van allemaal: brugpensioen en premie. De arbeiders van de toeleveranciers zullen de echte sukkelaars worden.
                  Last edited by ; 26/10/2012, 14:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                    Zit allemaal een deel waarheid in, maar waarom zijn jullie er dan nooit zelf gaan werken?
                    Had ik geweten dat ze bij Ford zoveel verdienden deed ik daar de ochtend En de namiddag ploeg !!!

Comment

• Had je dan wel je BMW kunnen kopen, denk je? Als zelfstandige zijn zo erg is, vraag ik me toch af waarom zovelen het worden of toch proberen. De waarheid is niet zwart, niet wit, ze is grijs.

Ja, er zijn arbeiders die een mooi loon krijgen voor verhouding wat ze doen. En ja, er zijn veel zelfstandigen die er mooi in zitten.

Er zijn ook veel arbeiders die gewoon maar net rondkomen, en niet 2x per jaar op verlof gaan. Net zoals er veel zelfstandigen zijn die van 's morgens tot 's avonds werken en minder overhouden voor zichzelf dan voor hun personeel. Zo ken ik er ook. En voor zo bazen ga ik door een vuur.

Misschien moeten we gewoon maar eens allemaal wat minder snel gaan oordelen. Minder snel regio's gaan uitroepen tot arm en er niet langer van af willen. Misschien eens gaan nadenken over de verhoudingen. Voetballers die 20.000€ de maand verdienen houden mss beter hun mond over Genk.

CEO's die een bonus krijgen van 35 miljoen € terwijl de sector in crisis zit, is dat normaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                        Had je dan wel je BMW kunnen kopen, denk je? Als zelfstandige zijn zo erg is, vraag ik me toch af waarom zovelen het worden of toch proberen. De waarheid is niet zwart, niet wit, ze is grijs.
                        Klaag ik ergens ???

Ik ging die job in Ford Genk erbij genomen hebben he ipv ganse dagen op het forum te zitten .
                        Dan ging ik mijn huur caravan daar wel op de parking hebben gezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          Klaag ik ergens ???

Ik ging die job in Ford Genk erbij genomen hebben he ipv ganse dagen op het forum te zitten .
                          Dan ging ik mijn huur caravan daar wel op de parking hebben gezet.
                          Waag je kans, ze sluiten pas over een jaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
                            Waag je kans, ze sluiten pas over een jaar!

Subiet mijn sollicitatie doormailen !!!

Comment

• En waarom zou jij je caravan daar op de parking zetten? Heen & weer rijden duurt bij jou toch maar even... (denk toch aan je km-vergoeding, dat compenseert heel wat).
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• als ik het echt heel somber zie zal de economie in Vlaanderen als volgt verder afnemen: Limburg > Antwerpen > West-Vlaanderen > Oost-Vlaanderen.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  En waarom zou jij je caravan daar op de parking zetten? Heen & weer rijden duurt bij jou toch maar even... (denk toch aan je km-vergoeding, dat compenseert heel wat).
                                  Heen en terug Gullegem -Genk - Gullegem = 1 benzinetank : lap daar gaat mijn loon van mijn voormiddag werk

Comment

• Een "aalmoes" zeggen ze en "ongehoord"
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                      http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...veau/1.1466964

Een "aalmoes" zeggen ze en "ongehoord"
                                      Paljassen!

Eigenlijk verdienen ze niet beter dan dat men nu gewoon de poort definitief sluit en dat ze enkel de wettelijke verbrekingsvergoeding betalen!
                                      Ondankbare honden!

In plaats van daar het arme slachtoffertje uit te hangen en om solidariteit te vragen, zou men beter g*dverd*mme eens solidair zijn met de vele tienduizenDEN die dit jaar OOK ontslagen geweest zijn omdat hun bedrijf stopte of failliet ging. Zonder premie, zonder opzeg, gewoon vandaag werk, morgen buiten!

Eerst in het nieuws "ocharme wij, nu werken wij hier alletwee en hebben we dus geen job meer maar wel een lening en kindjes op komst"
                                      Dat heeft nog 2 jaar werk, dan pas ontslag met een riante vergoeding waar een groot deel van de lening effen mee is... AALMOES!
                                      Fuck them!
                                      Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                      www.meevliegen.be

Comment

• Mannekes gelijk Timmeke Tim zouden eens een goed pak slaag moeten krijgen, bende mongolen die hier weer eens hun zegje komen doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smosnie Jef Bekijk Berichten
                                          Mannekes gelijk Timmeke Tim zouden eens een goed pak slaag moeten krijgen, bende mongolen die hier weer eens hun zegje komen doen!
                                          zoiets zeggen vind ik toch eerder voor mongolen dan iets beargumenteren. Dat ge het er niet mee eens zijt blijkt nu wel, maar tis niet erg overtuigend helaas. Ik zou het anders aanpakken als ik u was.

Comment

Working...
                                          X