Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8 Gulf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Feit!

Ik ga slapen.

Morgen nog eens komen kijken.
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Is die zever hier nu nog bezig?
      Toch stel ik mij nog de vraag, zou hij die wagen op zijn eigen naam hebben kunnen verzekeren?...geen onbelangrijk gegeven...
      Lijkt me nogal straf , kan natuurlijk altijd maar gezien de moeite die ik heb moeten om mijn seatje met ocharme 105pk te kunnen verzekeren lijkt me dat sterk.
      STEL als het zo niet is en hij staat op naam van de papa of firma is het te hopen dat hij er op staat als geregelde bestuurder anders kan de verzekering zich nog terug trekken
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Lijkt me nogal straf , kan natuurlijk altijd maar gezien de moeite die ik heb moeten om mijn seatje met ocharme 105pk te kunnen verzekeren lijkt me dat sterk.
        STEL als het zo niet is en hij staat op naam van de papa of firma is het te hopen dat hij er op staat als geregelde bestuurder anders kan de verzekering zich nog terug trekken
        Net de reden waarom ik het visje gooide...
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• das mijnen droomauto
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
            Een reële optie vernoemen in een relevant topic is niet verdedigen.
            Verdedigen is de daad die ter discussie staat wegens de slechte aard ervan afdoen als goedaardig.

Meer nadenken, minder onzin verzinnen.
            Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
            Aanhalen dat die vrouw met haar Seat in fout zou KUNNEN zijn, is niet 'die pipo' verdedigen, het is een mogelijke optie/piste aanhalen.
            Noem het hoe je het wilt, maar de kans dat dat het geval ging zijn was van bij het begin al zo goed als onbestaande.
            En toch waren er die maar al te graag wilden geloven dat hij onschuldig was, al begrijp ik totaal niet waarom.
            Want het ging niet enkel om het aanhalen van die mogelijkheid, uit de post bleek duidelijk dat de personen er rotsvast van overtuigd waren dat het zo gebeurd was.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
              Iedereen doet ook denigrerend over '10k, is dat al wat 'em heeft'

Blijkbaar is het dus een schande om 'maar' 10k te hebben maar wel een dure wagen te hebben. Als hij die wagen nu eens gekregen heeft? En NEEN, daar is niet mis mee volgens mij, en daar blijf ik bij.
              Al wie zegt van wel heeft volgens mij persoonlijke slechte ervaringen met zoiets. Die enkelingen die in't nieuws komen op jaarbasis met zo'n feit, denk je dat dat opweegt tegen al diegenen die NIET in 't nieuws komen?

Ik zie het morgen al in HLN verschijnen: 21 jarige rijdt al 3 jaar rond met Ferrari 430 (sensatiegewijs de prijs erbij uiteraard), en heeft nog geen ongeval, boete of veroordeling opgelopen. Denk je dat de mensen (zoals hier op dit forum) dat willen lezen? Niet dus...

En ik ga nog eens iets héél strafs zeggen: als ik ooit het 'slachtoffer' moet zijn van zo'n ongeval, hoop ik ook uit de grond van mijn hart dat het door een vermogend iemand is. Die zal tenminste alle schade kunnen vergoeden, ook als ik er niet meer ben, voor m'n nabestaanden. Of is autoforum zo rijk dat 10k geen geld meer is?
              Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
              Jij hebt dat te geloven en te zwijgen toch eigenlijk, of vanwaar haal je uw informatie?

Het eerste dat ze er op mijn werk ingedrild hebben, is NEVER ASSUME.
              Waarom zou ik moeten zwijgen, het is hier toch een forum voor iets he.
              En ja, ik kan moeilijk geloven dat hij niet meer op zijn spaarrekening zou hebben staan.

En dan enkel omdat ik vergelijk met mijn eigen situatie.
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Noem het hoe je het wilt, maar de kans dat dat het geval ging zijn was van bij het begin al zo goed als onbestaande.
                En toch waren er die maar al te graag wilden geloven dat hij onschuldig was, al begrijp ik totaal niet waarom.

Ik snap zoiets wel: dat komt voort uit een diepgeworteld minderwaardigheidscomplex bij die mensen. Ze spiegelen zichzelf aan iemand waarvan ze zelf hopen ooit zo te zijn, of zoveel te bezitten in dit geval en daardoor voelen ze zich geroepen om dit soort lieden te verdedigen.

Of anders zijn er ook die hopen dat dat broekventje met zijn R8 ooit zal zien hoe vurig zij hem hebben verdedigd en ze daardoor in zijn vriendenkring zullen worden opgenomen.

Ik weet zeker dat er dergelijke zielige figuren op dit forum zitten. Zelfde met die gasten die constant roepen dat het jaloezie is wanneer er kritiek komt op die onbenul met zijn R8, dat zijn nog de ergsten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                  één pint is één teveel als je met de auto rijdt.
                  rij je met de wagen, hetzelfde wat voor ene, dan drink je niet,niks alkohol!
                  Wel, ik denk d'r hetzelfde over, ik zal dan ook nooit eender welke alcoholische drank drinken wanneer ik nog met de auto moet rijden.

Maar wat ik bedoelde, is dat het wettelijk gezien wel mag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                    Ja want iemand de dood in wensen en castreren getuigt echt wel van de nodige maturiteit.
                    Oke, dat was misschien wel overdreven, maar de essentie van wat hij zei was wel juist.
                    En om iets te bereiken moet je tegenwoordig choqueren en dat is zeker gelukt.

Comment

Er bestaan héél goedkope testers.
                      En waarbij je nooit weet of ze ook effectief werken.

Comment

een verzekering was ook te duur voor mijn rond de 130 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
                          http://www.autogespot.nl/audi-r8/2012/05/17#img1

Staat daar ook weer mooi geparkeerd.
                          Leer uw verkeersregleent en geef dan nog eens commentaar. Na 18h mag je daar parkeren
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            Leer uw verkeersregleent en geef dan nog eens commentaar. Na 18h mag je daar parkeren
                            Wie wet da joh
                            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

of een ford, is blijkbaar erg frustrerend
                              Goed geprobeerd, maar ik heb niet eens een auto meer. Ge staat er toch meer mee stil dan dat ge d'r mee aan 't rijden zijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                Wie wet da joh
                                Alleszins Torchus niet

In deze thread is iedereen precies heiliger dan de paus.

En wat dan nog als die R8 daar verkeerd geparkeerd staat? De bestuurder zal dat zelf ook wel weten, als hij het risico wil nemen om 50 EUR boete te krijgen is dat zijn zaak. Al de rest is zever.
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Een reële optie vernoemen in een relevant topic is niet verdedigen.
                                  Verdedigen is de daad die ter discussie staat wegens de slechte aard ervan afdoen als goedaardig.

Meer nadenken, minder onzin verzinnen.
                                  Een reële optie? Die klojo is godverdomme weggereden van de plaats van het ongeval. Den eersten die dat doet als 'm niet in fout is moet 'k nog tegenkomen.

Comment

Ik ben van dezelfde mening, maar de wet zegt dat je wel mag drinken.

Gezien sommigen hier de wet blind volgen (qua snelheid, ...), mag je dus wel drinken. Punt.

Ik heb het (als passagier toen ik nog vaak uitging) zelf getest: geblazen in een alcoholtester v/d politie, had 7 pinten op in pakweg 6-7 uur tijd, safe...

Dus ik vind je een beetje overdreven reageren als ik eerlijk mag zijn, zou het dan toch... *kijkt naar leeftijd*
                                    mijn leeftijd? misschien iets wijzer als sommigen die ergens tussen 20 en 30 jaar hangen en denken dat ze de wereld aankunnen, die zichzelf de beste chauffeur vinden, die rijden als profs, en weet ik nog wat.
                                    drank en rijden gaan niet samen, mijn broer is omgekomen door iemand die dezelfde mening had als u, "een paar pinten, kan geen kwaad", diene gast leeft nog, mijn broer niet meer.
                                    ik ken iemand van 26 jaar, die nu na lang sparen een tweedehands RS gekocht heeft, die jongen drinkt geen druppel als hij weg is, als hij iets wil drinken zal zijn vriendin rijden, en anders komen ze met de taxi naar huis, dat is verstandig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      Da's dan ook heel duidelijk te zien op die foto's... mensen die niet in knokke komen moeten dat dus maar ruiken???
                                      Kwestie van geen overbodige commentaar te geven op een andere commentaar die in eerste instantie nog niet zo heel overbodig bleek te zijn.

oohja voor ik het vergeet =>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                                        Een reële optie? Die klojo is godverdomme weggereden van de plaats van het ongeval. Den eersten die dat doet als 'm niet in fout is moet 'k nog tegenkomen.
                                        Hij was ook zat.

Comment

een verzekering was ook te duur voor mijn rond de 130 pk

Comment

Working...
                                          X