Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8 Gulf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    wat precies over het hoofd gezien wordt is gewoon het feit dat die R8 hem aanzet tot zijn machogedrag, ik denk niet dat hij filmpjes van hem tegen een ferarri zou posten indien hij met een piat panda zou rijden.
    Hmm nee volgens mij kan een Panda niet winnen in een dragrace tegen een Ferarri.
    Ik ben niet volledig zeker hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
      Men zal me nu wel een jaloerse bok noemen maar ik vind een R8 in deze livrei met een Heinz-stickertje en wiens natuurlijke V8 sound verkracht wordt door aftermarket brol een ordinaire foorbak. Deze kar en de manier waarop er mee wordt omgegaan getuigt van 0,0 klasse en smaak.
      Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
      Wel spuuglelijke auto he zeg. Wat een kleur
      ²²²²²
      2021 Taycan 4S
      2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
        Hmm nee volgens mij kan een Panda niet winnen in een dragrace tegen een Ferarri.
        dus gaat die het ook niet proberen, en daarbij minder snel over de rooie gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
          Het is inderdaad wel een beetje welletjes met het op de man uitschelden en toewensen van medeforummers.
          Maar daar ben je bij deze net zo schuldig aan dan degene die je wil verwijten...
          (en nu gaan we hopelijk niet over naar "hij is begonnen, welles, nietes" hé)

Het is een boeiende discussie over de feiten. Dat hij schuldig is en vluchtmisdrijf laf is, daarover zijn we het overal eens denk ik.

Maar laat nu toch mensen die verder nadenken dan dat ook even met argumenten hun visie kleuren hier!
          Dat maakt het toch een stuk boeiend? We zullen elkaar niet kunnen overtuigen, hoeft niet, maar dit is waar een forum of een debat om gaat hé....

Dus als je niet meer te zeggen hebt dan "ben jij een achterlijke" of bepaalde doodsverwensingen, laat het dan. Als je die samen uit met een bijkomend argument om uw visie te verduidelijken, dan is dat al beter ;-)

Er is meer dan zwart en wit hé.
          Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
          En ja: tis jammer dat de meeste jongeren geen zware wagen kunnen verzekeren, maar aangezien er misschien ene mee zou kunnen rijden, en 9 absoluut niet is dat niet al te gek toch? De Goei bekopen het wel vaker met de slechte, jammer voor die ene, en gelukkig voor de potentiële slachtoffers van die 9 andere, die het dan helaas met hun TDI'ke ook nog vaak gedaan krijgen. Zoals elders ook al aangehaald: het zou goed zijn dat dergelijke jongeren circuitdagen kunnen rijden met het speelgoed van hun vader. Zo doen ze geen mogelijke onschuldige slachtoffers pijn, leren ze misschien nog eens iets, en hebben ze al wat ervaring tegen dat ze zelf 10 jaar ouder zijn en hun eigen speelgoed gaan kopen.

Iedereen mag van mij met R8'en rijden, heb ik ook al gedaan: zalige wagen, kan je perfect als daily gebruiken, gaat zelfs "normaal" over vluchtheuvels in tegenstelling tot vele civicjes met stoofbuizen en petjes achter het stuur. Maar die 430Pk is verslavend en klinkt véél te uitdagend in je rug. Als je sterker bent dan dat zal het lukken, laat je je verleiden, des te meer omdat er maten of toeschouwers op staan kijken, dan gaat dit fout aflopen.
          En ja dat is menselijk: ik heb er op de ring rond mechelen met de moto ook een 911 turbo met 2 yuppies eraf gereden omdat ze naast me kwamen gassen en uitdagen. Ook op de E313 was er ene met een M3 die wilde spelen en groen uitsloeg als ik dan toch eentje lager tikte en meedeed. Niet dat ik een egotripper ben, maar dat gebeurt gewoon. Achteraf besef je pas "mja, dat was eigenlijk toch niet zoals het hoort hé, dat kan eens fout lopen zo"

De gelegenheid maakt de dief zeggen ze al eens. en op je 19 zie je eenmaal meer gelegenheden dan wanneer je iets ouder en ervaren bent.

En ik geef toe: nu ik bijna 30 ben besef ik dat ik als "ervaren 23 jarige die wel met de moto kon rijden" ook wel over de schreef gegaan ben, hoewel ik meestal verantwoord reed (woon-werk E313, E19 en ring A'pen in de spits). Daarom ook dat ik met de hand op het hart durf zeggen: het vergt Vééééééél discipline om verantwoord om te gaan met zulke vermogens en prestaties.

En dat is ongeacht de leeftijd, maar het is eenmaal zo dat jongere mensen daarin zwakker zijn dan de iets oudere.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ben wel even benieuwd van de resultaten van de conformiteitscontrole van de wagen
            Dit zou ook een staartje kunnen hebben, in meer dan een opzicht
            Hieraan wordt weinig gedacht bij tuning...

Comment

• Much ado about nothing.
              truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann
                Fuck zeg, moet je zo oud geworden zijn om zo'n achterlijke en jaloerse uitspraken te doen?
                Heeft 'm ongelijk misschien? Ik dacht het ook niet. Zo'n idiote pubers leert ge op die manier natuurlijk nooit geen verantwoordelijkheid opnemen. Die met zijn R8 heeft nu al 'zijn' spaargeld aan de kant gezet om 't slachtoffer te vergoeden. Da's dus een typische reactie voor zo'n asociale pipo's: 'we geven ze een berg flappen en dan is alles opgelost'.
                Ze zouden die godver voor de rest van z'n leven moeten verplichten van met nen Aixam rond te rijden.

Dat iemand pronkt met iets waarvoor hij keihard gewerkt heeft, daar heb ik hoegenaamd geen probleem mee. Die zullen datgene waarmee ze pronken naar waarde kunnen schatten en zullen er zorg voor dragen. Als ge ne gast van 20 ofzo een R8 in zijne schoot gooit gaat 'm er natuurlijk den idioot mee beginnen uithangen.
                Last edited by ; 22/05/2012, 18:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                  Awel, als dan jou 18jarige knul een zeer verantwoordelijk persoon is, is daar niets mis mee...
                  Wanneer je zoon een snobistische leeghoofd is (zoals die gast met zijn audi te zien op zijn youtube filmpjes) .. zou dat weer zeer onverantwoord zijn.

Zoals hier al gezegd zijn vele "sportievere" auto's veiliger dan de doorsnee polo diesel, maar die stelling is enkel waar als je weet hoe je ermee moet omgaan.
                  Waar een "veilige" sportwagen sneller remt, betere wegligging heeft,.. kan deze ook verrassend gevaarlijk zijn. Nu een R8 valt nog mee op dat vlak..
                  Maar stel dat die gast IPV een R8 nu een Viper of Corvette ZR1 gehad zou hebben... zeker dat zulke auto's ook nog altijd veiliger zouden zijn in de handen van die kerel?

Ohja PS: Dat jou 18-jarige zoon een Veyron krijgt tot daar aan toe.. maar die gouden horloge en indrukwekkende zonnebril gaat er wel serieus over hé!!!...
                  da vink grappig
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                    Het betreft een Piat Panda, een uitzonderlijk model met miljardduusd pk.

Comment

• Nieuwe wagen in bestelling.

Hopelijk gaat die langer mee.
                      Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                        Heeft 'm ongelijk misschien? Ik dacht het ook niet. Zo'n idiote pubers leert ge op die manier natuurlijk nooit geen verantwoordelijkheid opnemen. Die met zijn R8 heeft nu al 'zijn' spaargeld aan de kant gezet om 't slachtoffer te vergoeden. Da's dus een typische reactie voor zo'n asociale pipo's: 'we geven ze een berg flappen en dan is alles opgelost'.
                        Ze zouden die godver voor de rest van z'n leven moeten verplichten van met nen Aixam rond te rijden.
                        of een ford, is blijkbaar erg frustrerend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Het betreft een Piat Panda, een uitzonderlijk model met miljardduusd pk.
                          gewoon eentje die gemaakt is op chinese bodem door de chinese fabrikant piat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
                            Moest zijn zoon ook ter plaatse gestorven zijn, spijtig genoeg niet gebeurd, dan had papa wel twee keer over zijn daden nagedacht.
                            Dit verdient een ban.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                              Kom, kom, das nu toch wel heel oneerbiedig he. Ik stel het volgende voertuig voor. En in het favo kleurenschema van benjamin de cock.

Comment

• waarom die 10k parkeren, en niet gelijk aan die vrouw geven om de eerste kosten te dekken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CUP200 Bekijk Berichten
                                  Nieuwe wagen in bestelling.

http://www.autofans.be/content/luxem...pecial-edition
                                  Vet karretje!

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CUP200 Bekijk Berichten
                                    Nieuwe wagen in bestelling.

http://www.autofans.be/content/luxem...pecial-edition
                                    Knap! Hij zal dan misschien vlugger parking vinden waardoor hij geen gehandicaptenplaatsen meer hoeft in te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                      Aan alle debielen en sukelaars hier: zijne nieuwe was al besteld.. Ne lambo.. Schrijft daar nu de volgende 10 pagina's over vol.. Bende sukkels
                                      met 10.000 euro op zijn rekening...
                                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                        Jullie (niet jij, opelfreak specifiek) moeten echt eens leren lezen.
                                        Er is niemand die hem verdedigt.
                                        Indien hij gedronken heeft, zich niet aan de verkeersregels hield en vluchtmisdrijf heeft gepleegd, moet hij daarvoor gestraft worden.
                                        Maar wat hier en op andere kanalen gebeurt is het feit dat het om een twintiger met een R8 ging, aanhalen om daar onzinnige conclusies uit te trekken.
                                        De R8 heeft hier niets met het verhaal te maken.
                                        Noch moet je die wagens verbieden voor jongen mensen.
                                        Dat is wat de "verdedigers" in al die keikoppen hier proberen te krijgen.
                                        Ik denk dat jij moet leren lezen, hij word wel degelijk verdedigt.
                                        Het komt verschillende keren terug dat de vrouw met de Seat wel eens verantwoordelijk zou kunnen zijn voor het ongeval.
                                        Hoe zou je dit anders willen noemen dan het verdedigen van dien pipo??

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                        Waar en door wie wordt hij verdedigd?
                                        Alle mensen in dit topic die beweren dat het wel eens de vrouw met de Seat zou kunnen zijn die in fout is gegaan en dat zij de veroorzaker van het ongeval zou kunnen zijn, of heb je daar over gelezen??
                                        Last edited by knight-rider; 22/05/2012, 21:35.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Zou em zijn volgende wagen hier komen voorstellen?
                                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Working...
                                          X