Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8 Gulf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
    De discussie was van een te laag niveau. Gelieve verder te discussiëren op de site van www.HLN.be.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...er-geven.dhtml

Inderdaad
    Last edited by Matt.V; 22/05/2012, 12:16.
    -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
      Ik geef Timmeke-Tim hier 100% gelijk in wat hij schrijft. Als een vader zijn zoon, een 21 jarige gast een audi R8 onder zijn gat duwt? Hoe denk je dat je zoon dan zich gaat gedragen? Die man was beter destijds gecastreerd want uiteindelijk is HIJ verantwoordelijk dat zijn zoon een associale lul is geworden. Moest zijn zoon ook ter plaatse gestorven zijn, spijtig genoeg niet gebeurd, dan had papa wel twee keer over zijn daden nagedacht. Nu zal het centen betalen zijn en voor papa zal dan de zaak opgelost zijn. Hier vlakbij geeft de zaakvoeder van een immobiliënkantoor zijn jonge zoon een audi S5. Die staat natuurlijk op de zaak. Elke week een berg zakgeld gelijk aan iemand zijn maandloon en een tankkaart en gassen maar. Show gaan geven aan discotheken, flessen sterke drank opzuipen en 's morgens vroeg tegen 150 km/uur door de straat gevlogen komen. Maar owee als je één woord durft zeggen. Verhuis dan is zijn antwoord.

Hé kijk! Ne 47-jarige met het IQ van een 12-jarige, maar wel al even verzuurd als een 78-jarige!

Keep up the good work!

Beter destijds gecrastreerd... Sjonge, een woord voor u: treinsporen. Leg er uw hoofd maar eens op als er een trein aankomt.
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• bonzoers

Comment

• Grappig topic.

Iemand die weet hoeveel weekendongevallen door jongeren er gebeuren door alcohol of/en oververmoeidheid per jaar? Statistisch gezien zitten daar zelden dure auto's bij.

Veel bekrompen en hypocriete mensen hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
            bonzoers
            'middag!
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
              Deze discussie gaat tijdelijk op slot.

Gelieve niet meer te reageren of een nieuw topic te openen omtrent deze discussie.

-Mods

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                bonzoers
                Joow makker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                  Gelukkig zijn alle mensen die met 100pk karren rijden engeltjes, en kunnen deze nooit dergelijke ongevallen veroorzaken.
                  Pauper. Waar haal je het lef in een Audi R8 Gulf topic te posten?

Comment

• Denk dat alle R8 eigenaars het niet gemakkelijk hebben nu ...

Sterkte mannen !!!!!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                      Hé kijk! Ne 47-jarige met het IQ van een 12-jarige, maar wel al even verzuurd als een 78-jarige!

Keep up the good work!

Beter destijds gecrastreerd... Sjonge, een woord voor u: treinsporen. Leg er uw hoofd maar eens op als er een trein aankomt.
                      Het is inderdaad wel een beetje welletjes met het op de man uitschelden en toewensen van medeforummers.
                      Maar daar ben je bij deze net zo schuldig aan dan degene die je wil verwijten...
                      (en nu gaan we hopelijk niet over naar "hij is begonnen, welles, nietes" hé)

Het is een boeiende discussie over de feiten. Dat hij schuldig is en vluchtmisdrijf laf is, daarover zijn we het overal eens denk ik.

Maar laat nu toch mensen die verder nadenken dan dat ook even met argumenten hun visie kleuren hier!
                      Dat maakt het toch een stuk boeiend? We zullen elkaar niet kunnen overtuigen, hoeft niet, maar dit is waar een forum of een debat om gaat hé....

Dus als je niet meer te zeggen hebt dan "ben jij een achterlijke" of bepaalde doodsverwensingen, laat het dan. Als je die samen uit met een bijkomend argument om uw visie te verduidelijken, dan is dat al beter ;-)

Er is meer dan zwart en wit hé.
                      Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                      www.meevliegen.be

Comment

• En ja: tis jammer dat de meeste jongeren geen zware wagen kunnen verzekeren, maar aangezien er misschien ene mee zou kunnen rijden, en 9 absoluut niet is dat niet al te gek toch? De Goei bekopen het wel vaker met de slechte, jammer voor die ene, en gelukkig voor de potentiële slachtoffers van die 9 andere, die het dan helaas met hun TDI'ke ook nog vaak gedaan krijgen. Zoals elders ook al aangehaald: het zou goed zijn dat dergelijke jongeren circuitdagen kunnen rijden met het speelgoed van hun vader. Zo doen ze geen mogelijke onschuldige slachtoffers pijn, leren ze misschien nog eens iets, en hebben ze al wat ervaring tegen dat ze zelf 10 jaar ouder zijn en hun eigen speelgoed gaan kopen.

Iedereen mag van mij met R8'en rijden, heb ik ook al gedaan: zalige wagen, kan je perfect als daily gebruiken, gaat zelfs "normaal" over vluchtheuvels in tegenstelling tot vele civicjes met stoofbuizen en petjes achter het stuur. Maar die 430Pk is verslavend en klinkt véél te uitdagend in je rug. Als je sterker bent dan dat zal het lukken, laat je je verleiden, des te meer omdat er maten of toeschouwers op staan kijken, dan gaat dit fout aflopen.
                        En ja dat is menselijk: ik heb er op de ring rond mechelen met de moto ook een 911 turbo met 2 yuppies eraf gereden omdat ze naast me kwamen gassen en uitdagen. Ook op de E313 was er ene met een M3 die wilde spelen en groen uitsloeg als ik dan toch eentje lager tikte en meedeed. Niet dat ik een egotripper ben, maar dat gebeurt gewoon. Achteraf besef je pas "mja, dat was eigenlijk toch niet zoals het hoort hé, dat kan eens fout lopen zo"

De gelegenheid maakt de dief zeggen ze al eens. en op je 19 zie je eenmaal meer gelegenheden dan wanneer je iets ouder en ervaren bent.

En ik geef toe: nu ik bijna 30 ben besef ik dat ik als "ervaren 23 jarige die wel met de moto kon rijden" ook wel over de schreef gegaan ben, hoewel ik meestal verantwoord reed (woon-werk E313, E19 en ring A'pen in de spits). Daarom ook dat ik met de hand op het hart durf zeggen: het vergt Vééééééél discipline om verantwoord om te gaan met zulke vermogens en prestaties.

En dat is ongeacht de leeftijd, maar het is eenmaal zo dat jongere mensen daarin zwakker zijn dan de iets oudere.
                        Last edited by Timmeke-Tim; 22/05/2012, 13:21.
                        Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                        www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                          Pauper. Waar haal je het lef in een Audi R8 Gulf topic te posten?
                          Omdat mijn ride ook een beetje in Gulf kleur is?
                          1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Denk dat alle R8 eigenaars het niet gemakkelijk hebben nu ...

En ik die juist aan het zien was voor eentje voor erbij... maar dat gewicht viel me serieus tegen voor een alu auto
                            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Omdat mijn ride ook een beetje in Gulf kleur is?
                              En 100 pk.

Comment

Ik geef Timmeke-Tim hier 100% gelijk in wat hij schrijft. Als een vader zijn zoon, een 21 jarige gast een audi R8 onder zijn gat duwt? Hoe denk je dat je zoon dan zich gaat gedragen? Die man was beter destijds gecastreerd want uiteindelijk is HIJ verantwoordelijk dat zijn zoon een associale lul is geworden. Moest zijn zoon ook ter plaatse gestorven zijn, spijtig genoeg niet gebeurd, dan had papa wel twee keer over zijn daden nagedacht. Nu zal het centen betalen zijn en voor papa zal dan de zaak opgelost zijn. Hier vlakbij geeft de zaakvoeder van een immobiliënkantoor zijn jonge zoon een audi S5. Die staat natuurlijk op de zaak. Elke week een berg zakgeld gelijk aan iemand zijn maandloon en een tankkaart en gassen maar. Show gaan geven aan discotheken, flessen sterke drank opzuipen en 's morgens vroeg tegen 150 km/uur door de straat gevlogen komen. Maar owee als je één woord durft zeggen. Verhuis dan is zijn antwoord.
                                mag ik u iets bijleren, u hebt geen kinderen aan deze overreactie te lezen
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                  En 100 pk.
                                  108,5

Maar hey, bergaf gaat dat ook makkelijk over de 200.
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

108,5

Maar hey, bergaf gaat dat ook makkelijk over de 200.
                                    In dat geval, excuses!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
                                      mag ik u iets bijleren, u hebt geen kinderen aan deze overreactie te lezen
                                      Pablo, ben jij dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                        Denk dat alle R8 eigenaars het niet gemakkelijk hebben nu ...

Merci

Bijgevoegde Bestanden
                                        Last edited by ; 22/05/2012, 13:49.

Comment

21 jarige gasten die een s5 of R8 krijgen van hun papa... Ik denk dat dat sporen achterlaat in de opvoeding en het wereldbeeld van zo'n gasten. Je moet al een sterke persoonlijkheid en een pak intelligentie hebben om daar mee goed te kunnen omgaan denk ik. Maar ik vrees ervoor dat die kerel een goede opvoeding heeft gehad, want een pa die zijn zoon een R8 cadeau doet is zelf niet de slimste.

Wat die discussie betreft van de MB 190 tov R8:

Een R8 heeft het potentieel een veiligere auto te zijn. Maar het hangt af van wie er mee rijdt. Ik denk dat een R8 zowel veiliger als onveiliger kan zijn ifv de chauffeur.

Toen ik 19 was is met een paar maten een buske gehuurd en een road trip gemaakt in Frankrijk. De man van de busverhuur zei dat hij liever jongere chauffeurs heeft, zij springen er voorzichtiger mee om. Mannen die zogezegd allang hun rijbewijs hebben zijn veel roekelozer.

Comment

Working...
                                          X