Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8 Gulf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij zal nog eens aan papa's mouw mogen trekken vrees ik. Het sponseren van uw kinderen in een voor hun te dure/snelle wagen is imo ofwel geen schaamte te moeten hebben ten opzichte van familie en vrienden die wel met een deftige kar rijden, of het willen van een wagen zonder er 1 cent in te stoppen. Als ze "lachen" met men bakske weet ik meteen dat ze geen benul hebben van het geld dat ik in dat bakske moet steken om dat spel op de weg te houden. Als je die gasten gelijk zwijnen over de weg ziet scheuren dan weet je dat ze niet geven om wat ze hebben of wat het kost. Als je met uw eigen studentenbudget van A tot Z alles moet betalen duw je vanzelf het gas minder diep in. Dat die gast 0,0 verantwoordelijsgevoel heeft lijkt me duidelijk, jammer dat het bijna een leven kost eer hij dit misschien ook beseft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      Dan lach ik toch eens goed hoor, mijnheer rijdt met een auto van 80.000euro en heeft maar een luizige 10.000euro op zijn rekening.
      Dat is zijn zakgeld van een paar maanden zeker ...

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          Alle sukkelaars die de snotaap met zijn R8 verdedigen ten spijt: hij heeft toegegeven dat het zijn fout was. Hij had te veel gedronken en was in slaap gevallen. De insinuaties dat de bestuurder van de Ibiza schuld heeft aan het ongeval mogen stoppen. R8 heeft ook al verklaard dat hij al de schade van het slachtoffer wil vergoeden. Hij heeft zelfs al zijn spaargeld aan de kant gezet: 10.000euro. Dan lach ik toch eens goed hoor, mijnheer rijdt met een auto van 80.000euro en heeft maar een luizige 10.000euro op zijn rekening.
          Gedraag je eens volwassen kerel, echt.

Comment

• Daarmee kan hij Vic Van Aelst nog niet betalen.

Comment

• Die HLN commentaren
              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                Die HLN commentaren
                Ik citeer:
                DC 999. Op wiens naam staat die vooroorlogse nummerplaat?

Typisch hln.

Comment

• Typerend van dat soort mensen, ze denken dat wat geld (maar toch niet te veel...) alles kan regelen

Familie van de verantwoordelijke van het ongeval hoeft niets voor te stellen, het gerecht zal alles uitrekenen en de faktuur wordt gepresenteerd, niet enkel in euros uitgedrukt
                  Dat zal niet mals zijn, rekening houdend met het feit dat de verzekeringen zich zullen keren tegen de dader
                  Dan zal vader DC brede schouders mogen hebben... Hopelijk heeft hij meer gespaard dan zijn zoon en vooral meer verantwoordelijkheidszin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                    Ik citeer:
                    DC 999. Op wiens naam staat die vooroorlogse nummerplaat?
                    Nog typerend : de vrees om onopgemerkt door het leven te gaan...

Comment

• Er staat een hoop bullshit in dit topic, maar dit slaat alles:
                      Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                      heb ook al met de porche van een familielid mogen rijden
                      En dat op een autoforum!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic
                        Dan lach ik toch eens goed hoor, mijnheer rijdt met een auto van 80.000euro en heeft maar een luizige 10.000euro op zijn rekening.
                        Hij kreeg die auto van zijn vader. Trouwens, wat die familie met hun geld doet is onze zaak toch niet?
                        "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Gelukkig zijn alle mensen die met 100pk karren rijden engeltjes, en kunnen deze nooit dergelijke ongevallen veroorzaken.
                          1991 BMW E30 318is

Comment

• Mensen die zich verwonderen dat hij maar 10.000 EUR heeft op zijn spaarrekening? Dit is natuurlijk de advocaat die hem dit voorgesproken heeft om zo te laten blijken dat het hem spijt en al zijn spaarcentjes wil opofferen om het goed te maken. Van een "gewone" 21-jarige zou dit misschien indruk maken maar niet van deze jongeman.

Het zou mij niet verwonderen dat hij maar 100 EUR op zijn zichtrekeningetje staan heeft. Alles wordt betaald door zijn ouders.
                            10.000 EUR wordt gespendeert tijdens 1 weekendje uitgaan.

En diegenen die hem verdedigen dat hij al hard werkt vanaf zijn 16. Wanneer zou dat dan zijn? Hij gaat (ging) 5 dagen op 7 uit tot 's morgens vroeg. Misschien werkte hij wel overdag van 16h-18h of zo dat weet ik niet.

Hij komt er wel van af met 2 maanden rijverbod of zo en daarna staat er weer een nieuwe glimmende bolide voor de deur van Roxy, Strantwerpen of Noxx en kan hij de straten in Knokke terug onveilig maken.

Comment

• Ja, jij staat duidelijk dicht tegen de familie om dit allemaal te zeggen.
                              1991 BMW E30 318is

Comment

• Ben is benieuwd hoe degene zouden reageren die hem nu "verdedigen" als het hun moeder was die werd aangereden door hem en voor dood werd achter gelaten.

Hopelijk krijgt hij een stevige straf, niet omdat het een richass boy is maar omdat drinken en rijden niet samen gaan en vluchtmisdrijf plegen not done is.
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Ben is benieuwd hoe degene zouden reageren die hem nu "verdedigen" als het hun moeder was die werd aangereden door hem en voor dood werd achter gelaten.

Hopelijk krijgt hij een stevige straf, niet omdat het een richass boy is maar omdat drinken en rijden niet samen gaan en vluchtmisdrijf plegen not done is.
                                  Waar en door wie wordt hij verdedigd?
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik hoop dat hij geen te zware geldboete en/of celstraf krijgt, maar wel een grote werkstraf + een langdurig rijverbod. Een jaar of 2.

Zo een rijverbod, dat doet erg zeer. Voor iedereen. Een geldstraf, dat doet enkel pijn als je niet veel centen hebt en net als een celstraf maakt het de mensen enkel zuurder. Geen goed idee. Zeker niet voor zo een jonge gast.

Een serieze werkstraf daarentegen, dat zal hem meer met zijn voeten op de grond zetten. Het is iets wat zeker niet te onderschatten is. Ik heb al een aantal maal met van die gasten samen gewerkt en je merkt enorm hoe die daarvan tot inkeer komen. Vaak dienen ze er iedere week een dag van hun vrije tijd voor op te geven. Dat ze daarbij nog eens iets doen voor de maatschappij is enkel maar positief.
                                    Ik ben daar een grote voorstander van. Tenminste toch als er een voldoende controle is over hun gepresteerde werk. Maar in mijn ervaring loopt dat wel steeds goed. Zeker wanneer ze ingeschakeld worden voor VZW's en niet gewoon de straten op dienen te kuisen. Het is gewoon effeciënter als ze wat voldoening krijgen van hun werk. Ze mogen het gerust zelf graag doen, want het blijft een heel erg lange inspanning om keer op keer je vrije tijd er voor op te offeren.

Mss is het geen slecht idee om hem een deel van de werkstraf uit te laten doen als brancardier in een ziekenhuis (spoeddienst tijdens het weekend). De gevolgen zien van wat hij ook zelf aangericht heeft zou hem wel eens tot inkeer kunnen brengen.
                                    Moesten ze dit iedereen tijdens de rijopleiding late doen, ik denk dat we allemaal wel wat voorzichtiger zouden rijden, incl mezelf. Maar ja.... Net als mister Gulf zijn we allemaal wat hardleers....
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                      Die HLN commentaren
                                      Je moet niet naar die website gaan om commentaar van dat niveau te lezen.
                                      Je wordt hier op je wenken bediend.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Ben is benieuwd hoe degene zouden reageren die hem nu "verdedigen" als het hun moeder was die werd aangereden door hem en voor dood werd achter gelaten.

Kefkie, LEES wat de "verdedigers" schrijven.
                                      Als je het dan nog niet begrijpt, moeten ze je diploma secundair afnemen want je moet de test begrijpend lezen opnieuw doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                        Waar en door wie wordt hij verdedigd?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                        Hier zijn toch nogal zeveraars bij ze!! Mensen met geen leven!! Achter hunne pc ne grote bek maar als het er op aan komt!!
                                        Hij werkt 6 op de 7.. al meer dan 6 jaar.. ik zou juist hetzelfde doen qua filmkes opt internet.. Oke hij moest stoppen.. Er zijn er zoveel die niet stoppen en gewoon doorrijden.. Das ne reflex e.. Niemand kan zich inleve op die moment.. Alleen de mensen die het zelf al gedaan hebben. En die mensen weten waarover ik nu spreek. De meest debiele reactie is dan ook,hij is 21 en nen R8 WAUW!!!

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                          Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                                          Even dacht ik dat er niet gereageerd werd op zulke "intelligente" posts maar toen dacht ik aan de posts waar ik hier al op gereageerd heb. :facepalm:

Comment

Working...
                                          X