Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8 Gulf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
    dat het niet aan de r8 liegt is een fijt,en dat hij daar met rijd,is zijn volste recht zoals ik al eerder in het topic aangaf.
    maar ik kan me ook vinden in een regel zoals het bij moto's gebeurt momenteel.
    je hebt mensen die jong af een zware wagen onder controle kunnen hebben,maar je hebt er die dit niet kunnen.
    en ergens moetten ze een lijn trekken,maar zolang het mag van de mannen in brussel,heeft hij groot gelijk als het kan waarom niet ?
    Dat is gewoon een ideologische discussie.
    Ben je voor regeltjes of ben je er tegen.
    Ik ben niet voor regeltjes maar als ik mensen zoals jij zie schrijven dan zijn er regels die toch echt gevolgd mogen worden.

Comment

dat het niet aan de r8 liegt is een fijt,en dat hij daar met rijd,is zijn volste recht zoals ik al eerder in het topic aangaf.
      maar ik kan me ook vinden in een regel zoals het bij moto's gebeurt momenteel.
      je hebt mensen die jong af een zware wagen onder controle kunnen hebben,maar je hebt er die dit niet kunnen.
      en ergens moetten ze een lijn trekken,maar zolang het mag van de mannen in brussel,heeft hij groot gelijk als het kan waarom niet ?
      Fijt is met korte ei Bjorn.
      Ik kan me daar niet in vinden, aantasting van de vrijheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
        Fijt is met korte ei Bjorn.
        Ik kan me daar niet in vinden, aantasting van de vrijheid.
        als men niet meer kan discuteren over het betreffende onderwerp dan gaan we maar wijzen op dingen als fijt is met een korte ei...
        pffffff
        alez merci

maar aantasting vd vrijheid
        dan is dat toch ook zo met regels als
        -onder de 17 j geen auto besturen (al is het met een begleider)
        -onder de 16 j geen bromfiets besturen
        -onder de 16 geen bier,popdrinks oid
        -onder de 18 geen sterke drank

wil maar zeggen,*ALS* zulke regels zouden opgelegd worden,dan is dat gewoon na te leven niet meer of niet minder,dat is toch ook zo in ons huidig systheem ?
        voor mij persoonlijk is zo een regel gewoon zoals bij de verzekeringen krijg je op jonge leeftijd ook geen hele zware auto verzekerd.
        dus als men dat gelijk stelt met ook geen hele zware auto op die leeftijd moet dat toch kunnen.

bvb max 250 pk onder de 5 j rijervaring
        dit is ook al zo als je zo een auto wil huren bij een erkende firma

dockx rental (copy paste) : Sportwagens: u bent minstens 30 jaar en bent minstens 5 jaar in het bezit van een geldig rijbewijs

zal toch ook een reden hebben,of zijn dat daar mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn
        Last edited by ; 22/05/2012, 00:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann
          Waarom? Gaan we lekker communistisch doen?
          neen,maar moest er een regel komen zoals het nu bij motoren is dan moetten ze ergens een lijn trekken
          en niet van deze persoon kan er wel met overweg en die andere niet,laten we die maar rijden en de ander steken we in een 1000 ccke .

Comment

en niet van deze persoon kan er wel met overweg en die andere niet,laten we die maar rijden en de ander steken we in een 1000 ccke .
            dat gebeurt toch helemaal niet?

Comment

• Er zijn jongeren - eveneens op dit forum - die met vergelijkbare wagens rondrijden. Misschien niet evenveel vermogen als dat van een R8 (al is dat niet extreem), maar wel giftiger, minder vergevingsgezind en minder easy to drive. En waarbij dat net wél goed gaat; kwestie van te laten zien dat je het materiaal, de snelheid van dat ding en de kwetsbaarheid van het verkeer rondom je respecteert, dat je het waard bent met zo'n ding te rijden. En daar heb ik dan best respect voor, los van het feit of dat ding nu wel of niet zelf verdiend is.

Tegelijk zijn er ouderen die net als deze paljas een gebrek aan verantwoordelijkheidszin, inzicht of verstand hebben om met zo'n ding te rijden. En jongeren die met minder performante wagens ook willen bewijzen hoe hard ze kunnen rijden onder invloed na een feestje.

Ik ga niet ontkennen dat het feit dat hij met een R8 rondreed compleet niets ter zake doet, maar enkel op de link jong + sportauto afrekenen is nogal kort door de bocht. En daaruit concluderen dat onder een bepaalde leeftijd een vermogensgrens opgelegd wordt...dank je, maar dat hoort eerder thuis in een linkse maatschappij, een beetje vrijheid mag wel behouden worden in dit 'liberaal' land

Neemt niet weg dat die ouders misschien hadden moeten inzien dat hun zoontje niet over het nodige verantwoordelijkheidsgevoel beschikte om met een R8 de baan op te gaan, gezien de mentaliteit waarmee hij blijkbaar achter het stuur kroop. Dat dronken rijden en vooral dat vluchtmisdrijf is op geen enkele manier goed te praten, dus daarop afrekenen is niet meer dan terecht imo. Maar dat zal justitie ook wel doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                dat gebeurt toch helemaal niet?

geezer inderdaad dat is er niet neen,maar ik wil gewoon toe komen,omdat daann naar aanleiding van mijn uitspraak zij communistisch te hebben gesproken,wou ik dit even uitklaren.
                wat ik bedoelde met je moet ergens een lijn trekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                  'k Denk dat ik dat wel mag zeggen ja. Ieder jaar opnieuw doe ik mee aan verscheidene rijvaardigheids trainingen. Ondertussen heb ik zelfs in BE het punt bereikt dat er hier op dat vlak voor mij nog weinig extra te beleven valt waardoor ik me vanaf volgend jaar ga wenden tot de BMW ///M Trainingen in DE. Met name die op de Nürburgring zie ik enorm zitten. Ok ja het kost misschien bijna 3k maar dan leer je ook wel effectief iets bij op zo een weekend en het is niet met je eigen wagen. Daarnaast laat ik me ook graag privé begeleiden door iemand met meer dan 3 decennia ervaring. Plus als zo iemand je het compliment heeft dat je een stukje kan sturen dan denk ik dat ik wel mag zeggen dat ik het kan ja.

Jokkevlo kan onder andere getuigen dat ik mijn M3 in het nat netjes op het tempo kreeg van zijn GT3 te Ecuyers. Toen ik weliswaar iets te gretig werd en begon aan te vallen werd ik na 2 ronden gestraft door de wetten van de fysica. De banden hebben uiteindelijk ook hun limiet. Maar het leuke aan Ecuyers is dat je er zonder veel zorgen kan afgaan en zodoende de limieten kan aftasten. Plus in zo een natte omstandigheden is het uiteraard gigantisch veel FUN. En het is niet duur!
                  1 beeld zegt meer dan 1000 woorden.

Dus bij deze:

Comment

geezer inderdaad dat is er niet neen,maar ik wil gewoon toe komen,omdat daann naar aanleiding van mijn uitspraak zij communistisch te hebben gesproken,wou ik dit even uitklaren.
                    ok, dankjewel
                    Lees fiddy zijn post eens, ik vind dat die goed uitlegt waarom een lijn trekken op basis van leeftijd misschien niet gewenst is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                      Er zijn jongeren - eveneens op dit forum - die met vergelijkbare wagens rondrijden. Misschien niet evenveel vermogen als dat van een R8 (al is dat niet extreem), maar wel giftiger, minder vergevingsgezind en minder easy to drive. En waarbij dat net wél goed gaat; kwestie van te laten zien dat je het materiaal, de snelheid van dat ding en de kwetsbaarheid van het verkeer rondom je respecteert, dat je het waard bent met zo'n ding te rijden. En daar heb ik dan best respect voor, los van het feit of dat ding nu wel of niet zelf verdiend is.

Tegelijk zijn er ouderen die net als deze paljas een gebrek aan verantwoordelijkheidszin, inzicht of verstand hebben om met zo'n ding te rijden. En jongeren die met minder performante wagens ook willen bewijzen hoe hard ze kunnen rijden onder invloed na een feestje.

Ik ga niet ontkennen dat het feit dat hij met een R8 rondreed compleet niets ter zake doet, maar enkel op de link jong + sportauto afrekenen is nogal kort door de bocht. En daaruit concluderen dat onder een bepaalde leeftijd een vermogensgrens opgelegd wordt...dank je, maar dat hoort eerder thuis in een linkse maatschappij, een beetje vrijheid mag wel behouden worden in dit 'liberaal' land

Neemt niet weg dat die ouders misschien hadden moeten inzien dat hun zoontje niet over het nodige verantwoordelijkheidsgevoel beschikte om met een R8 de baan op te gaan, gezien de mentaliteit waarmee hij blijkbaar achter het stuur kroop. Dat dronken rijden en vooral dat vluchtmisdrijf is op geen enkele manier goed te praten, dus daarop afrekenen is niet meer dan terecht imo. Maar dat zal justitie ook wel doen.
                      kan ik me helemaal in vinden en kon het niet beter verwoorden.
                      en ik doelde op MOEST het er komen zou het geen kwaad kunnen,en het blijft maar een mening uiteraard.
                      daarvoor dient een forum om je mening uit te spreken,want ik zij het al meermaals dat hij met een r8 rijd,als hij het kan en mag 100 % gelijk.
                      maar dat dit nu gebeurt is,vindt ik wel dat je een mening mag hebben.
                      en het liegt zeker en vast niet aan de r8 in kwestie,meer nog heb ook naaste familie die jong zijn en met auto's rijden met veel pks.
                      ikzelf heb ook al gereden met bolides met stukken meer pk's dan mijn huidige wagen,maar toch vindt ik dat je u mening mag uitspreken.

Comment

Tuurlijk is dat ook zo met die regels.

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten

dockx rental (copy paste) : Sportwagens: u bent minstens 30 jaar en bent minstens 5 jaar in het bezit van een geldig rijbewijs

zal toch ook een reden hebben,of zijn dat daar mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn
                        Dat is een slecht voorbeeld.
                        Dockx is een privé onderneming, mensen zijn vrij om een auto te huren bij dockx of niet. Morgen kan er evengoed een andere firma op de markt komen waar je wel een sportwagen kan huren onder de 30 jaar.
                        De staat heeft een monopolie op regelgeving, in tegenstelling tot dockx ben je niet vrij om te kiezen of je je al dan niet onderwerpt aan die regelen.

Comment

als men niet meer kan discuteren over het betreffende onderwerp dan gaan we maar wijzen op dingen als fijt is met een korte ei...
                          pffffff
                          alez merci

wil maar zeggen,*ALS* zulke regels zouden opgelegd worden,dan is dat gewoon na te leven niet meer of niet minder,dat is toch ook zo in ons huidig systheem ?
                          voor mij persoonlijk is zo een regel gewoon zoals bij de verzekeringen krijg je op jonge leeftijd ook geen hele zware auto verzekerd.
                          dus als men dat gelijk stelt met ook geen hele zware auto op die leeftijd moet dat toch kunnen.

bvb max 250 pk onder de 5 j rijervaring

Hmm. Een Range 3.6 valt dus helaas uit de boot volgens de wet Bjorn...gelukkig dat een veilige en niet al te snelle Impreza WRX, Exige cup of Clio RS nog toegelaten is al eerste wagen.
                          Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                          Een beetje je best doen om correcte spelling toe te passen mag wel... 'zij' of 'zei' geeft de zin een heel andere betekenis, moest je het juist typen zou het iets vlotter lezen voor de medeforummers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                            Tuurlijk is dat ook zo met die regels.

Dat is een slecht voorbeeld.
                            Dockx is een privé onderneming, mensen zijn vrij om een auto te huren bij dockx of niet. Morgen kan er evengoed een andere firma op de markt komen waar je wel een sportwagen kan huren onder de 30 jaar.
                            De staat heeft een monopolie op regelgeving, in tegenstelling tot dockx ben je niet vrij om te kiezen of je je al dan niet onderwerpt aan die regelen.
                            oke daar in heb je gelijk,zeker en vast
                            maar ik was van mening dat het wel vrij correct was.
                            maar daar zitten we voor op een forum he,discuties moetten kunnen
                            mijn excuses

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                              Hmm. Een Range 3.6 valt dus helaas uit de boot volgens de wet Bjorn...gelukkig dat een veilige en niet al te snelle Impreza WRX, Exige cup of Clio RS nog toegelaten is al eerste wagen.

Een beetje je best doen om correcte spelling toe te passen mag wel... 'zij' of 'zei' geeft de zin een heel andere betekenis, moest je het juist typen zou het iets vlotter lezen voor de medeforummers

pff,het is gewoon een mening,blijkbaar een slechte.
                              maar nog maals het hoeft niet he,maar *als* ze er *ooit* zou komen zou ik geen tegenstander zijn
                              maar nogmaals kan en mag je met een r8,f430,panamera,diablo,impreza,skyline,rs oid rijden moet je dat vooral doen 100 % gelijk.
                              en heb echt 100 % respect voor mensen die met zulke auto's rijden en niet de idioot uithangen.

Comment

Hier heb je gelijk in vind ik.
                                Maar als we alles gaan verbieden wat mis kan gaan is deze wereld niet meer leuk. Je moet ergens een lijn trekken. Je kan namelijk heel ver gaan. Je kan auto's ook elektronisch begrenzen op de maximum snelheid van de straat waar je je op bevindt, dronken rijden beboeten met 15 jaar cel. Iedereen onder de 25 en boven de 60 verbieden te rijden, want ze maken meer ongelukken... Maar in wat voor wereld leven we dan.
                                De vraag bij het maken van een nieuwe regel is dus of de kosten de baten waard zijn. Omdat je met 120 pk al genoeg hebt om een serieus ongeluk te veroorzaken denk ik niet dat zo een regel veel nut gaat hebben. Zat in een normale auto kan je ook veel schade veroorzaken. De jongen met zijn r8 in dit geval zou dan zat naar huis gereden zijn in pakweg een mercedes c220 cdi, die gaan ook al meer dan 200 en het ongeluk was dus hetzelfde geweest. Dit terwijl je met je nieuwe regel ook mensen die heel voorzichtig zouden zijn met hun auto, dat zijn veel liefhebbers toch, verbiedt zo een auto te kopen. Wat jammer is. Er wordt veel verloren en weinig gewonnen, alhoewel de regel het inderdaad alleen veiliger maakt. Maar niet veel, niet op een goede manier, en tegen een hoge prijs.

Comment

• Hij wil al z'n spaarcentjes aan die mevrouw schenken(de volle 10000 euro) en dat voor iemand die al jaren 6 op 7 werkt (volgens z'n vriendje) en alles toekrijgt van zn ouders,looool.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                                  2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Dit dus:

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Comment

• Met 10.000 euro koop je geen nieuwe Seat , laat staan dat je het lichamelijke leed er mee kan vergoeden. Ik hoop dat de verzekering zich terug trekt en alles terug vordert van deze crimineel zodat wij als normale weggebruikers niet op moeten draaien voor dit misdadig gedrag

Comment

• Alle sukkelaars die de snotaap met zijn R8 verdedigen ten spijt: hij heeft toegegeven dat het zijn fout was. Hij had te veel gedronken en was in slaap gevallen. De insinuaties dat de bestuurder van de Ibiza schuld heeft aan het ongeval mogen stoppen. R8 heeft ook al verklaard dat hij al de schade van het slachtoffer wil vergoeden. Hij heeft zelfs al zijn spaargeld aan de kant gezet: 10.000euro. Dan lach ik toch eens goed hoor, mijnheer rijdt met een auto van 80.000euro en heeft maar een luizige 10.000euro op zijn rekening.

Comment

• En zijn andere rekeningen? wie is er nu bij 1 bank?
                                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                          X