Uiteindelijk zullen er nog maar een vijftal grote autoconstructeurs in de wereld overblijven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Megasanering treft VW Vorst
Collapse
X
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
Het grote Europa werkt niet. Het is één grote luchtbel (hint).
Daar hebben jouw "spleetogen" niets mee te maken.
In dit geval is het VW (Duits, dus Europees) dat onze economie om zeep helpt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenGenuanceerder kan je ook stellen dat ook VW het doet om z'n vel te redden (ook al is het niet meteen de allerbeste-slechtste keuze).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenJe mag nuanceren zoveel je wil. Het resultaat voor ons blijft hetzelfde.
Maar das een grote utopie natuurlijk globalisme is een feit.
Comment
-
Och,al het geld dat de mensen in Aziatische auto's steken verdwijnt toch vooral naar Japan en Korea hé. Die zullen het ook wel redden als wij eerder aan onze wagens denken zenne.
Moet ik eens iets toegeven. Ik rijd de laatste tij bijzonder veel in een Yarisje hé. Ik zal het niet sparen zenne....dat er snel een VW of een Ford in de plaats komt. Alleen is die motor zo sterlk hé. (dat kunnen ze wel hé,die Japanners)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas Bekijk BerichtenOch,al het geld dat de mensen in Aziatische auto's steken verdwijnt toch vooral naar Japan en Korea hé. Die zullen het ook wel redden als wij eerder aan onze wagens denken zenne.
Moet ik eens iets toegeven. Ik rijd de laatste tij bijzonder veel in een Yarisje hé. Ik zal het niet sparen zenne....dat er snel een VW of een Ford in de plaats komt. Alleen is die motor zo sterlk hé. (dat kunnen ze wel hé,die Japanners)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas Bekijk BerichtenOch,al het geld dat de mensen in Aziatische auto's steken verdwijnt toch vooral naar Japan en Korea hé. Die zullen het ook wel redden als wij eerder aan onze wagens denken zenne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDie 1.4 D4D is dat geen europese motor of vergis ik me?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtendas waar, maar moesten we allen europees kopen zou vw niet met overproductie zitten waarschijnlijk.
Comment
-
-
De Yaris wordt in Frankrijk gemaakt, en dat ligt ook in Europa. Als de verkoop van dat model zou dalen, zouden er net zo goed ontslagen in Europa vallen.
Ietsje te kort door de bocht gegaan.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenMoesten de Europeanen de kwaliteit van bv. de Japanners halen dan zouden misschien meer mensen Europees kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenMoesten de Europeanen de kwaliteit van bv. de Japanners halen dan zouden misschien meer mensen Europees kopen.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenDe Yaris wordt in Frankrijk gemaakt, en dat ligt ook in Europa. Als de verkoop van dat model zou dalen, zouden er net zo goed ontslagen in Europa vallen.
Ietsje te kort door de bocht gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenDuitse degelijkheid moet daar toch niet vooronder doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas Bekijk BerichtenIk raad je aan om eens eerst met de ZT te rijden en dan met een de Yaris se,je gaat het nogal voelen zenne,wie de beste is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenDuitse degelijkheid moet daar toch niet vooronder doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas Bekijk Berichtendie staat daar serieus boven.Enkel mechanisch zijn de Jappanneers sterk.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenJongen, ik heb 14 jaar met Toyota's gereden. Mij moet je geen Toyota leren kennen.
datb zeg ik niet hé,maar met die Yaris heb ik echt wel schrik op linkervak van de snelweg zenne. Ik ben er geen fan van. Absoluut niet
Comment
Comment