Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
    da's een oude auto met veel meer vermogen dan waar het chasiss voor gemaakt is
    dat is echt trekken en sleuren aan het stuur, vermoed ik.
    Tis toch daarvoor dajje in zulke dingen rijdt.
    Blijven pushen totdat ge ze knijpt van de schrik. Da's toch zalig.

Comment

• Woensdag reed ik achter een witte Opel insignia met ringsticker. Iemand van hier?

Comment

• dubbelpost....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
          Ik ga zondag ook, ksta ook altijd aan Brunnchen links vanboven aan de bocht
          Daar zal ik zondag door den dag ook wel enkele keren passeren tussen mijn rondjes door (rode scirocco van Rent4Ring)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
            Daar zal ik zondag door den dag ook wel enkele keren passeren tussen mijn rondjes door (rode scirocco van Rent4Ring)
            Zie maar da ge ni teveel in mijn weg rijd met uwe Scirocco

Comment

• Ik kom morgen ook samen met mijn broer maar wss niet om te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                Ik kom morgen ook een toerke doen, ben eens benieuwd of ik u ondertussen al wat beter kan volgen

Comment

• Als het wa warmer is ga ik ook nog is ne keer komen kijken naar de ring, ik zal dan wa int oog houden als er veel van hier gaan.
                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                    Ik kom morgen ook een toerke doen, ben eens benieuwd of ik u ondertussen al wat beter kan volgen
                    Beste ronde was 08min16sec op een Zondag ,dit jaar wil ik de 08min halen
                    Als je wil, vertrekken we wel eens gelijk en dan kan je eens zien of het lukt hé...

Comment

Ah dus nu mag ik volgas voorrijden?

Comment

Beste ronde was 08min16sec op een Zondag ,dit jaar wil ik de 08min halen
                        Als je wil, vertrekken we wel eens gelijk en dan kan je eens zien of het lukt hé...
                        Oei neen, dat gaat nog niet lukken morgen

Ik ben vorige zomer op 8:40 BTG gestrand, ondertussen heb ik nieuwe super sports ipv versleten potenza050 en meer camber. Ik hoop dat dit toch een 10 seconden goed zal maken, als ik binnenkort 8:30 haal ben ik heel tevreden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                          Ah dus nu mag ik volgas voorrijden?
                          Gevoel voor humor zit nog goe Ray

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                            Oei neen, dat gaat nog niet lukken morgen

Ik ben vorige zomer op 8:40 BTG gestrand, ondertussen heb ik nieuwe super sports ipv versleten potenza050 en meer camber. Ik hoop dat dit toch een 10 seconden goed zal maken, als ik binnenkort 8:30 haal ben ik heel tevreden.
                            Met 0830 zit je al heel goe,dan word je al ni veel meer voorbij gestoken

Comment

• Morgen van rond 11u30 aanwezig :p ik zie daar wel als ik een auto kan huren ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                Als het wa warmer is ga ik ook nog is ne keer komen kijken naar de ring, ik zal dan wa int oog houden als er veel van hier gaan.
                                Ikke en de yannick zullen er zijn..
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door balliere Bekijk Berichten
                                  Morgen van rond 11u30 aanwezig :p ik zie daar wel als ik een auto kan huren ^^
                                  Met de VI naar ginder?

Comment

• Als het maandagnamiddag droog is ga ik ook nog 's een rondje doen denk ik.

Comment

• Ik ga deze zomer een week met mij racefiets naar de Eiffel en hoop dan een rondje te maken in minder dan 40 minuten. Is de baan erg heuvelachtig ?

Comment

• binnenkort ook nog eens een tripje wagen naar de Nurnburgring en net zoals dlbr2 met mijn 2 wieler
                                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                          Ik ga deze zomer een week met mij racefiets naar de Eiffel en hoop dan een rondje te maken in minder dan 40 minuten. Is de baan erg heuvelachtig ?
                                          ja, de ring heeft serieuze hoogteverschillen
                                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Working...
                                          X