Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik zou ook wel eens een goede route willen hebben, bij het heen gaan stuurt mijn gps mij altijd via Namen en zo binnendoor..
en bij het terug naar huis rijden stuurt die mij via een onbegrensde stuk autostrade (kan ik eens zien hoe hard ie gaat want heb hem nog niet boven de 285 gekregen ) en dan via NL.
Jawadde 285 begint toch al serieus, met wat voor wagen als ik zo vrij mag zijn?
maniakaal in die CTR zhij moet nogal serieus werken om die auto recht te houden, zelfs op wat rechtere stuks moet hij nogal input aan het stuur geven,
is dat normaal?
Als je me ziet staan aan een blauwe Doblo (zo zullen er niet veel rondrijden, niet echt een ringmobiel ): zeg gerust hallo!
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
(kan ik eens zien hoe hard ie gaat want heb hem nog niet boven de 285 gekregen )
Een 997 C2S gaat iets over de 300, de 991 C2S zal wel nog iets harder gaan.
Heb wel eens 290 op mijn teller gezien wanneer ik een treintje //M-ekes op hun plaats aan't zetten was op de Autobahn en ik durfde eerlijk gezegd niet sneller, is te gevaarlijk.
Vandaag afgezakt naar de ring en mijn 1ste rondje gereden.
Het eerste rondje is altijd iets speciaals, het moment waarop je in het begin naar beneden rijdt, heb je echt zo een gevoel van ''wow''. En dan de voldoening als het eerste rondje erop zit. Heerlijk.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Het eerste rondje is altijd iets speciaals, het moment waarop je in het begin naar beneden rijdt, heb je echt zo een gevoel van ''wow''. En dan de voldoening als het eerste rondje erop zit. Heerlijk.
Een 997 C2S gaat iets over de 300, de 991 C2S zal wel nog iets harder gaan.
Heb wel eens 290 op mijn teller gezien wanneer ik een treintje //M-ekes op hun plaats aan't zetten was op de Autobahn en ik durfde eerlijk gezegd niet sneller, is te gevaarlijk.
het is een 991, en bij die 285 had die precies nog wel wat overschot. Maar idd het is gevaarlijk, er moet maar is 1 zondagsrijder opzij gaan en het is gedaan..
Wa hebt gij toch chance.
Studeren en een bmw 6 in lijn 2.5 .
Kan ik voorlopig aleen v dromen.
Hebt ge de sper er zelf op gemonteerd?
De auto is nog vrij betaalbaar hoor! Wel ni gemakkelijk om in België een goeie te vinden helaas.
Sper heb ik er ni zelf op gezet. Ik wil ni dat mijn diff er ineens aan 220km/u uitvliegt... xD
maniakaal in die CTR zhij moet nogal serieus werken om die auto recht te houden, zelfs op wat rechtere stuks moet hij nogal input aan het stuur geven,
is dat normaal?
Tegen die snelheden en met de niet perfect rijbaan van de ring lijkt me dat vrij normaal.
Comment