Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag afgezakt naar de ring en mijn 1ste rondje gereden. Die filmpjes met die rufs zijn gestoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      ik zou ook wel eens een goede route willen hebben, bij het heen gaan stuurt mijn gps mij altijd via Namen en zo binnendoor..
      en bij het terug naar huis rijden stuurt die mij via een onbegrensde stuk autostrade (kan ik eens zien hoe hard ie gaat want heb hem nog niet boven de 285 gekregen ) en dan via NL.
      Jawadde 285 begint toch al serieus, met wat voor wagen als ik zo vrij mag zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robiin Bekijk Berichten
        jawadde 285 begint toch al serieus, met wat voor wagen als ik zo vrij mag zijn?
        911 c2s
        BMW X5 45e

Comment

• maniakaal in die CTR zhij moet nogal serieus werken om die auto recht te houden, zelfs op wat rechtere stuks moet hij nogal input aan het stuur geven,
          is dat normaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
            Voila, net met het vrouwke gebeld, heb toestemming

Ik laat nog iets weten in dit topic of ik er ga zijn. Rij je meestal de hele dag of kijk je ook en zo ja, waar sta je dan?

Mijn 'vaste' stek is Brunnchen, zelf rijden doe ik niet (Doblomobiel is er niet echt voor geschikt).
            Ik ga zondag ook, ksta ook altijd aan Brunnchen links vanboven aan de bocht

Comment

• Als je me ziet staan aan een blauwe Doblo (zo zullen er niet veel rondrijden, niet echt een ringmobiel ): zeg gerust hallo!
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                (kan ik eens zien hoe hard ie gaat want heb hem nog niet boven de 285 gekregen )
                Een 997 C2S gaat iets over de 300, de 991 C2S zal wel nog iets harder gaan.

Heb wel eens 290 op mijn teller gezien wanneer ik een treintje //M-ekes op hun plaats aan't zetten was op de Autobahn en ik durfde eerlijk gezegd niet sneller, is te gevaarlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                  Vandaag afgezakt naar de ring en mijn 1ste rondje gereden.
                  Het eerste rondje is altijd iets speciaals, het moment waarop je in het begin naar beneden rijdt, heb je echt zo een gevoel van ''wow''. En dan de voldoening als het eerste rondje erop zit. Heerlijk.
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                    Het eerste rondje is altijd iets speciaals, het moment waarop je in het begin naar beneden rijdt, heb je echt zo een gevoel van ''wow''. En dan de voldoening als het eerste rondje erop zit. Heerlijk.
                    Ik had dat bij de carousel
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                      Een 997 C2S gaat iets over de 300, de 991 C2S zal wel nog iets harder gaan.

Heb wel eens 290 op mijn teller gezien wanneer ik een treintje //M-ekes op hun plaats aan't zetten was op de Autobahn en ik durfde eerlijk gezegd niet sneller, is te gevaarlijk.
                      het is een 991, en bij die 285 had die precies nog wel wat overschot. Maar idd het is gevaarlijk, er moet maar is 1 zondagsrijder opzij gaan en het is gedaan..
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                        Als je me ziet staan aan een blauwe Doblo (zo zullen er niet veel rondrijden, niet echt een ringmobiel ): zeg gerust hallo!
                        Allright

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GDV007 Bekijk Berichten
                          Versnelde beelden?
                          Dat gevoel kreeg ik toch als je bepaalde schakelmomenten/stuurbewegingen ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GDV007 Bekijk Berichten

Rustig rondje met de BMW
                            Is die 323i van u??
                            Zo'n zalig speelgoed op die leeftijd!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                              Is die 323i van u??
                              Zo'n zalig speelgoed op die leeftijd!!
                              Mijn auto, ja
                              Kumho semi-slicks en M3 sperdifferentieel

Comment

• Wa hebt gij toch chance.
                                Studeren en een bmw 6 in lijn 2.5 .
                                Kan ik voorlopig aleen v dromen.
                                Hebt ge de sper er zelf op gemonteerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                                  Wa hebt gij toch chance.
                                  Studeren en een bmw 6 in lijn 2.5 .
                                  Kan ik voorlopig aleen v dromen.
                                  Hebt ge de sper er zelf op gemonteerd?
                                  De auto is nog vrij betaalbaar hoor! Wel ni gemakkelijk om in België een goeie te vinden helaas.
                                  Sper heb ik er ni zelf op gezet. Ik wil ni dat mijn diff er ineens aan 220km/u uitvliegt... xD

Comment

• iemand van hier?

nummerplaat 891-ABI met Ring-sticker op de klep.

Comment

• Ja is volgens mij de 520d van Bramster.

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                        maniakaal in die CTR zhij moet nogal serieus werken om die auto recht te houden, zelfs op wat rechtere stuks moet hij nogal input aan het stuur geven,
                                        is dat normaal?
                                        Tegen die snelheden en met de niet perfect rijbaan van de ring lijkt me dat vrij normaal.

Comment

• da's een oude auto met veel meer vermogen dan waar het chasiss voor gemaakt is
                                          dat is echt trekken en sleuren aan het stuur, vermoed ik.
                                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Working...
                                          X