Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind dat er zo al een hoop "onnozelaars" rijden op de ring maar op zo dagen is het toch het ergste.

Comment

• Wel 'grappig' dat net ervoor die marshal dat volk aan de vangrail wegjaagt en er even later aan de overkant een SUV'ke overvliegt.. Wijze lessen..

Comment

• Lijkt me leuk om te kijken, maar zelf rijden zou ik op een andere dag doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Ik was vorig jaar ook met een verlengd weekend. wat een hoop volk en ze stonden al van ver aan te schuiven om toch maar te kunnen rijden.

deze heeft vorig jaar of carfreitag een mooi stuntje geplaceerd:

beetje later:

die SUV crash had ik al eens gezien. de bovenstaande foto nog niet.
          blijkbaar was die kerel echt hard aan het pushen

Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
          Mannen met exclusieve karren kunnen de schade ook wel uit hun eigen zak betalen als ze eens moesten crashen.
          Het is wel gemakkelijk nu, als je naar de ring gaat betaal je gewoon voor een rondje of meer, maar als het trackdays gaan worden en natuurlijk ook duurder gaat worden gaan er veel afhaken en ook veeeel wegpiraten wegblijven, want ge komt daar iets tegen vantijd
          Stel u voor dat ge naar zolder kunt rijden en 5euro moet betalen voor een rondje....de takeldiensten zijn binnen het jaar rijk!!!
          gohja, betalen per rit is een interessante formule.
          met zowel auto als motor komt het mij niet zo gunstig uit om telkens een volledige dag op circuit te gaan rijden.
          Last edited by Teus; 23/03/2013, 03:59.
          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
            Is het de moeite om te gaan kijken op Carfreitag (31.03.13)?
            Ik ga enkel om te kijken, niet om te rijden. Volgens deze site is er dan meestal wel schoon materiaal aanwezig.
            http://www.carfreitag.com/
            Carfreitag is op 29 Maart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michel Huisman Bekijk Berichten
              Carfreitag is op 29 Maart
              Naart schijnt is alles afgelast en zou de ring pas op 7 april terug open zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                Naart schijnt is alles afgelast en zou de ring pas op 7 april terug open zijn
                Van waar haal je dat? De openingstijden zijn alleszins nog niet aangepast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aephyon Bekijk Berichten
                  Van waar haal je dat? De openingstijden zijn alleszins nog niet aangepast.
                  Van ne kameraad van mij , die krijgt altijd berichten van RSR motors in Duitsland ( autoverhuur) en volgens hen ist afgelast, maar ik hoop natuurlijk van niet hé ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                    Idd en je zal er denk ik ook minder exclusieve karren zien, het grote voordeel van de TF is dat je gedekt bent door je verzekering, dat valt weg eens het uit handen van de overheid is.
                    Waar ben je dan verzekerd ? Alle Belgische verzekeraars sluiten bij mijn weten de Ns uit.

Comment

• Damn, als RSR het al zegt is dat geen goed teken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aephyon Bekijk Berichten
                        Damn, als RSR het al zegt is dat geen goed teken
                        Hopelijk is mijne maat mis want hij durft al wel eens een beetje teveel drinken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                          Waar ben je dan verzekerd ? Alle Belgische verzekeraars sluiten bij mijn weten de Ns uit.
                          Ik ben bij DVV en daar zeiden ze dat ik verzekerd ben op de nordschleife, het is wel een full-omnium!
                          Last edited by ; 23/03/2013, 16:04.

Comment

• Zolang er niet in de Polis staat dat je daar niet verzekerd bent is er geen probleem. Het blijft een openbare tolweg en geen circuit
                            BMW X5 45e

Comment

• er zijn al wat incidenten geweest met Britten, ginder sluiten sommige verzekeringsmaatschappijen de Ring expliciet uit
                              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                                Ik ben bij DVV en daar zeiden ze dat ik verzekerd ben op de nordschleife, het is wel een full-omnium!

Lijkt me sterk maar niet onmogelijk. In alle polissen die ik reeds gezien heb wordt in de kleine lettertjes de ring uitgesloten. Heb ook nog nooit een Belg tegengekomen gedurende de laatste 15 jaar die zijn schade op de Ns werd uitbetaald maar nogmaals je kan gelijk hebben...

Comment

• Begon al een beetje aan mezelf te twijfelen maar na enig speurwerk op het net kom ik steeds hetzelfde tegen :

Belgische of Nederlandse verzekering die moet tussenkomen op de NS = een hoop problemen en op zijn minst een juridische veldslag.
                                  Geen enkel verslag gevonden van een verzekering die ooit heeft uitbetaald...

Indien je makelaar je mondeling bevestigd dat je verzekerd ben zou ik dit toch even voor de volledigheid op papier laten zetten. Ben er vrij zeker van dat je dit niet gedaan zult krijgen.

Last edited by Elwood; 24/03/2013, 10:23.

Comment

• Ik ken nochtans iemand die heeft al 2 of 3 keer in de vangrails gehangen op de ring en zijn verzekering heeft alles betaald , is ne zekere Koen die een Skoda garage heeft in Borsbeek of Wommelgem,zit ook op dit forum.
                                    Na een ongeval is'em wel steeds van verzekering verandert

Comment

• September 2009 ongeval gehad, tussen Karussell en Hohe Acht.. alles netjes geregeld door verzekering.
                                      Wel vriendelijk doch dringend verzoek gekregen voortaan iets voorzichtiger te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michel Huisman Bekijk Berichten
                                        September 2009 ongeval gehad, tussen Karussell en Hohe Acht.. alles netjes geregeld door verzekering.
                                        Wel vriendelijk doch dringend verzoek gekregen voortaan iets voorzichtiger te rijden
                                        Dat is goed nieuws ! Bij wie ben je dan verzekerd en was je in fout ?

Comment

• Dat was bij Centraal Beheer / Achmea en dat was mijn eigen fout. In 2011 hebben ook zij de polis aangepast. Er zijn echter nog altijd verzekeringsmaatschappijen die ´slapen´ cq niet weten wat onze hobby inhoudt. Probleem is echter dat het moeilijk te achterhalen is welke maatschappijen dat zijn want de frequente ringbezoekers zijn voorzichtig met het geven van informatie. Reden daartoe is het royeren van een aantal verzekerden, sommige maatschappijen zijn zeer lucratief in het opsporen van foto´s van verzekerden op de ring.. Op het Nederlandse forum nurburgring.nl zijn een aantal leden die dit hebben ondervonden. De maatschappij vindt foto´s van verzekerde, rijdende op de ring en men krijgt dan een brief thuis gestuurd met het verzoek een andere maatschappij te zoeken vanwege het hoge risico op een claim. Of dat rechtsgeldig is weet ik niet maar je kunt je vast wel voorstellen dat, als je hier tegen in beroep gaat, het een lastige discussie wordt.

Comment

Working...
                                          X