Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
    This is the view from Metzgesfeld today :

Ik kan niet wachten...
    +1

Comment

• Kopot gereden door ne Focus RS
      Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
      Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Mooie wegen daar in Duitsland. Lijkt me een geschikt trainingsparcours voor op de racefiets. Zijn er fietspaden voorzien?

Comment

• dbr2, you make my day

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
            Mooie wegen daar in Duitsland. Lijkt me een geschikt trainingsparcours voor op de racefiets. Zijn er fietspaden voorzien?
            Er zjin zelfs fantastische fietspaden voorzien in de buurt!
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Comment

• ze zijn precies wel een groot onderhoud nodig! En gek dat er nog zoveel sneeuw ligt terwijl het hier, 250km ervan 16 graden is
                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• mss is dat de reden van het grote onderhoud:
                  Eerst zou alleen “NüroDisney” verkocht worden, terwijl het circuit in handen van de staat bleef. Helaas is deze laatste vorm van bescherming weggevallen. Wat zijn de gevolgen? Liquidateur Jens Lieser, de aangewezen persoon om de verkoop in goede banen te leiden, maakte bekend dat het hele pakket te koop staat. Naast de boulevard, het museum […]
                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                    mss is dat de reden van het grote onderhoud:
                    http://www.autoblog.nl/nieuws/ook-he...791#post-57791
                    Slecht nieuws allemaal als ik dit zo lees. Hopelijk blijven de touristenfahrten gewoon bestaan in de huidige vorm. Als ze gaan werken zoals andere circuits met trackdays is dat toch niet meer hetzelfde als nu met de touristenfahrten. Dan ga je wss per uur moeten betalen en niet meer per rondje(s).
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                      Slecht nieuws allemaal als ik dit zo lees. Hopelijk blijven de touristenfahrten gewoon bestaan in de huidige vorm. Als ze gaan werken zoals andere circuits met trackdays is dat toch niet meer hetzelfde als nu met de touristenfahrten. Dan ga je wss per uur moeten betalen en niet meer per rondje(s).
                      Idd en je zal er denk ik ook minder exclusieve karren zien, het grote voordeel van de TF is dat je gedekt bent door je verzekering, dat valt weg eens het uit handen van de overheid is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                        Idd en je zal er denk ik ook minder exclusieve karren zien, het grote voordeel van de TF is dat je gedekt bent door je verzekering, dat valt weg eens het uit handen van de overheid is.
                        Mannen met exclusieve karren kunnen de schade ook wel uit hun eigen zak betalen als ze eens moesten crashen.
                        Het is wel gemakkelijk nu, als je naar de ring gaat betaal je gewoon voor een rondje of meer, maar als het trackdays gaan worden en natuurlijk ook duurder gaat worden gaan er veel afhaken en ook veeeel wegpiraten wegblijven, want ge komt daar iets tegen vantijd
                        Stel u voor dat ge naar zolder kunt rijden en 5euro moet betalen voor een rondje....de takeldiensten zijn binnen het jaar rijk!!!

Comment

• Is het de moeite om te gaan kijken op Carfreitag (31.03.13)?
                          Ik ga enkel om te kijken, niet om te rijden. Volgens deze site is er dan meestal wel schoon materiaal aanwezig.

Comment

• meestal staan er die dag lange rijen file naar het circuit en is der enorm veel volk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                              Is het de moeite om te gaan kijken op Carfreitag (31.03.13)?
                              Ik ga enkel om te kijken, niet om te rijden. Volgens deze site is er dan meestal wel schoon materiaal aanwezig.
                              http://www.carfreitag.com/
                              Ben er verleden jaar geweest,nog nooit zoveel volk gezien als toen ,zeker de moeite waard

Comment

• zal het alweer open zijn tegen volgende week?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                  zal het alweer open zijn tegen volgende week?
                                  Normaal dit weekend, maar het heeft opnieuw gesneeuwd deze week...

Comment

• Ik ga de 31ste normaal naar de ring, maar ik zou willen rijden dan zal ik beter de dag erna gaan zeker?

Comment

• Op carfreitag gebeuren jaarlijks een enorm (in verhouding met een gewone dag) aantal ongevallen, vooral omdat er mannen rondrijden die van een gans jaar niet op circuit rijden, en dan net die ene dag denken dat het koers is en geen duimbreed of tiende toegeven.

Comment

• Ik was vorig jaar ook met een verlengd weekend. wat een hoop volk en ze stonden al van ver aan te schuiven om toch maar te kunnen rijden.

deze heeft vorig jaar of carfreitag een mooi stuntje geplaceerd:

beetje later:

BMW X5 45e

Comment

• Offroaden met die hap

Comment

Working...
                                          X