Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er is dan ook geen race aan de gang he, dit zijn gewoon touristenfahrten.. Ze kunnen moeilijk aan elke bocht een marshal zetten.
    Laptimers tijdens TF, daar zouden ze beter strenger op zijn dan op camera's.

edit: Zonde voor de porsche rijder uiteraard, er lagen blijkbaar vloeistoffen op de baan. Dan is snelheid uiteraard relatief..
    Last edited by ; 28/01/2013, 17:07.

Comment

• er kon toch iemand het verkeer tegemoet gaan.
      wie betaalt er dan de brokken?
      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
        er kon toch iemand het verkeer tegemoet gaan.
        wie betaalt er dan de brokken?
        Kijk nog eens.
        De laatsten waren nog aan het remmen.
        De eerst betrokkenen moesten zelf nog uitstappen.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• zou dat niet ieder voor zich zijn op de ring?
          BMW X5 45e

Comment

• ik dacht dat het daar geldt zoals op de openbare weg?

Comment

• Wegcode telt gewoon. Als je pech hebt en je bent in fout en je verzekering dekt de ring niet gaan de poppen echt aan het dansen... Ze schuiven dan alle schade van alle partijen gewoon privé in je nek.

Misschien iets om aan te denken vooraleer je een Shelby cobra langs de verkeerde kant wil passeren...

Comment

• Ring wordt inderdaad beschouwd als openbare weg. En dus ook de reden waarom er niet gevlagd wordt / werd. Op andere circuits ( Zolder bijv) staan ze wel te vlaggen bij vrij rijden.
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                  Ring wordt inderdaad beschouwd als openbare weg. En dus ook de reden waarom er niet gevlagd wordt / werd. Op andere circuits ( Zolder bijv) staan ze wel te vlaggen bij vrij rijden.
                  Heb ze toch al weten vlaggen op de ring hoor, bovendien hangen er oranje lichten op verschillende plaatsen.

Comment

• NS eens anders bekenen met de Go-Pro op de kont van de FRS
                    ... rondje 8.20m.

Last edited by Speed I'van; 10/02/2013, 18:37.
                    Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                    Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                      Zaligen battle:

(toch zeker de eerste ronde)
                      De Audi "tussenin" moet het hebben van de snelheid maar in de bochten en zijn/haar lijnen zijn niet ideaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                        NS eens anders bekenen met de Go-Pro op de kont van de FRS
                        ... rondje 8.20m.

Als er iemand mijn lijnen nog wat kan verbeteren hoor ik het graag

Comment

• Het ligt er nu volledig besneeuwd heb ik horen zeggen..
                          Zie dat wel zitten om wat fotos te gaan trekken en wat schuiven
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Het ligt er nu volledig besneeuwd heb ik horen zeggen..
                            Je kan er mss ergens opsneaken. Zoals die Cayenne waar er een tijdje terug een filmpje van hier stond.
                            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Nee als ze u dan pakke? Ale kweet het ni he. Ik bedoelde gewoon de wegen er rond

Comment

Nee als ze u dan pakke? Ale kweet het ni he.
                                Ja op eigen risico te betreden Ik zou het ook niet doen, er moet maar iets gebeuren. Daar sta je dan.
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Het ligt er nu volledig besneeuwd heb ik horen zeggen..

schuiven :

ik begrijp niet dat je blijft gassen als je op curb of in grindbak zit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                    schuiven :

ik begrijp niet dat je blijft gassen als je op curb of in grindbak zit ?
                                    Pff hoe meer ik zo een filmpjes zie, hoe meer ik besef hoe gevaarlijk de ring is.
                                    Ik ga toch vrij vlot met men 1reeks, maar als ik dit dan zie.. Dan denk je toch even na.
                                    Ach het ligt natuurlijk ook aan hun eigen.. Ik snap niet dat er zoveel de fout ingaan bij Brunnchen.

Comment

Pff hoe meer ik zo een filmpjes zie, hoe meer ik besef hoe gevaarlijk de ring is.
                                      Ik ga toch vrij vlot met men 1reeks, maar als ik dit dan zie.. Dan denk je toch even na.
                                      Ach het ligt natuurlijk ook aan hun eigen.. Ik snap niet dat er zoveel de fout ingaan bij Brunnchen.
                                      Och, trouwen is veel gevaarlijker en dat doen de meesten ook en daar denken ze ook ni bij na

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                        Och, trouwen is veel gevaarlijker en dat doen de meesten ook en daar denken ze ook ni bij na

Comment

Ik rij er ook vlot, maar nooit te dicht tegen de limiet gewoon uit schrik en mijn beperktere ervaring op de ring.
                                          Ik denk dat er daar veel uit de bocht gaan omdat er ook veel toeschouwers staan, en ze net dat tikkeltje stoerder willen doen en een te beperkte kennis hebben van het circuit.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X