Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtende frequente ringrijder heeft een jahreskarte
voor mijn part mogen ze die 1-ronde kaartjes verdubbelen in prijs... het zijn spijtiggenoeg net de "cowboys" die 1 rondje kopen, en dan accidenten veroorzaken omdat ze is 1x de held gaan uithangen... wekelijks ist van dat...
ik heb al 150+ ronden op de ring en ik koop niet iedere keer 4 laps of 25 laps hoor, alsk zo op het einde van den dag nog goesting heb voor een rondje te rijden en heb geen meer over, moet ik volgens u dus dubbel zoveel betalen? en niet iedereen heeft het geld om zomaar eventjes 1400€te leggen om te gaan ringen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenik heb al 150+ ronden op de ring en ik koop niet iedere keer 4 laps of 25 laps hoor, alsk zo op het einde van den dag nog goesting heb voor een rondje te rijden en heb geen meer over, moet ik volgens u dus dubbel zoveel betalen? en niet iedereen heeft het geld om zomaar eventjes 1400€te leggen om te gaan ringen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenAwel, ik snap uw visie... maar denk dan ook... als je geen 1400€ kunt missen.. wat ga je dan doen als je op een dag eens je wagen prakt op de ring?... prijzen staan op de vorige pagina vermeld ....voor die prijs heb ik een setje banden en remblokken, en die gaan als ge +70 laps doet op een jaar zeker niet een jaar meegaan. reken dan nog eens 380km naar daar rijden enkel aan minimum 11 liter 98 per 100 km, + daar dan rondrijden + slapen en eten.. er zijn ook mensen die niet rijk zijn die graag eens een paar rondjes gaan rijden op de ring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtener komt wel wat meer bij kijken dan enkel die rondjes kopen hevoor die prijs heb ik een setje banden en remblokken, en die gaan als ge +70 laps doet op een jaar zeker niet een jaar meegaan. reken dan nog eens 380km naar daar rijden enkel aan minimum 11 liter 98 per 100 km, + daar dan rondrijden + slapen en eten..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenMoet ge mij nie vertellen... bij mij komt er, tot ik de MegRS heb, nogeens huur van een R4R swift bij... al een jaar bezig zo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtengade dan een extra setje banden meenemen? want houd der ook rekening mee als ge heen en weer rijdt dat dat iedere keer +-1000km bij is op uw semi's die niet op circuit zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenHeb al nen deal met Fredy van R4R dat ik ginder mijn setje semi's mag stockeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenDas goe,als die van mij dan versleten zijn kan ik die van u gebruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Geweldig vastgelegd dit: http://www.autojunk.nl/fotos/vw-golf-crash/83309/11999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenDa gaat u dan toch nen hamburger-friet kosten in den devils diner
Comment
-
Morgen 1/11, is het daar dan mega druk omdat iedereen verlof heeft of is het zo'n dag dat iedereen wel iets anders te doen heeft?
Het weer ziet er nog wel sava uit.2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
1998 Saab 9-3 TiD (sold)
1993 Saab 900i aero (sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dessel Bekijk BerichtenMorgen 1/11, is het daar dan mega druk omdat iedereen verlof heeft of is het zo'n dag dat iedereen wel iets anders te doen heeft?
Het weer ziet er nog wel sava uit.
Comment
-
Ik heb vorig jaar op 1 november toch 15 laps kunnen rijden en als ik het me goed herinner was er niet echt veel volk (zeker niet meer dan gewoonlijk het geval is)
Don't shoot me if I'm wrong
Wiki says :
All Saints Day, a Holy Day of Obligation in the Roman Catholic Church. A holiday in Argentina, Austria, Belgium, Brazil, Chile, Croatia, Ecuador, Finland, France, Germany, Guatemala, Hungary, Italy, Lebanon, Lithuania, Luxembourg, Malta (for schools only), Mauritius, Mexico, Peru, the Philippines, Poland, Portugal, Seychelles, Slovakia, Slovenia, Spain, and parts of Switzerland.
Comment
-
ik ga ook 1 en 2 november, ik zal er zijn met een Rover 200 BRM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenIk ga nu vertrekken naar een skylimits event day, te Zolder.
Ben eens curieus wat dat gaat inhouden, maar ik hoop dat het een goede voorbereiding op de Ring, dan kan ik hier binnenkort ook eens meespreken
Je wagen leren beheersen is altijd zeer nuttig maar je eerste ronden op de Ring moet je heel rustig aan doen, hoe goed je je auto ook beheerst. Je moet eerst de baan leren kennen en die ken je niet op 1 ronde.
Veel plezier vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk BerichtenIs het een cursus circuitrijden of een trackday?
Je wagen leren beheersen is altijd zeer nuttig maar je eerste ronden op de Ring moet je heel rustig aan doen, hoe goed je je auto ook beheerst. Je moet eerst de baan leren kennen en die ken je niet op 1 ronde.
Veel plezier vandaag.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
Comment