Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Focus RS spins @ SchwedenkreuzKheb

+1 voor z'n reactie achteraf , kheb hem gehouwe liefie,... kheb hem gehouwe,...

Hoop dit of erger(crash) nooit te moeten meemaken...
    Last edited by Philippe_RS; 26/10/2012, 19:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
      de frequente ringrijder heeft een jahreskarte

voor mijn part mogen ze die 1-ronde kaartjes verdubbelen in prijs... het zijn spijtiggenoeg net de "cowboys" die 1 rondje kopen, en dan accidenten veroorzaken omdat ze is 1x de held gaan uithangen... wekelijks ist van dat...

ik heb al 150+ ronden op de ring en ik koop niet iedere keer 4 laps of 25 laps hoor, alsk zo op het einde van den dag nog goesting heb voor een rondje te rijden en heb geen meer over, moet ik volgens u dus dubbel zoveel betalen? en niet iedereen heeft het geld om zomaar eventjes 1400€te leggen om te gaan ringen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
        ik heb al 150+ ronden op de ring en ik koop niet iedere keer 4 laps of 25 laps hoor, alsk zo op het einde van den dag nog goesting heb voor een rondje te rijden en heb geen meer over, moet ik volgens u dus dubbel zoveel betalen? en niet iedereen heeft het geld om zomaar eventjes 1400€te leggen om te gaan ringen...
        Awel, ik snap uw visie... maar denk dan ook... als je geen 1400€ kunt missen.. wat ga je dan doen als je op een dag eens je wagen prakt op de ring?... prijzen staan op de vorige pagina vermeld ....

Comment

Awel, ik snap uw visie... maar denk dan ook... als je geen 1400€ kunt missen.. wat ga je dan doen als je op een dag eens je wagen prakt op de ring?... prijzen staan op de vorige pagina vermeld ....
          er komt wel wat meer bij kijken dan enkel die rondjes kopen he voor die prijs heb ik een setje banden en remblokken, en die gaan als ge +70 laps doet op een jaar zeker niet een jaar meegaan. reken dan nog eens 380km naar daar rijden enkel aan minimum 11 liter 98 per 100 km, + daar dan rondrijden + slapen en eten.. er zijn ook mensen die niet rijk zijn die graag eens een paar rondjes gaan rijden op de ring.
          Last edited by ; 26/10/2012, 20:52.

Comment

er komt wel wat meer bij kijken dan enkel die rondjes kopen he voor die prijs heb ik een setje banden en remblokken, en die gaan als ge +70 laps doet op een jaar zeker niet een jaar meegaan. reken dan nog eens 380km naar daar rijden enkel aan minimum 11 liter 98 per 100 km, + daar dan rondrijden + slapen en eten..
            Moet ge mij nie vertellen... bij mij komt er, tot ik de MegRS heb, nogeens huur van een R4R swift bij... al een jaar bezig zo...

Comment

Moet ge mij nie vertellen... bij mij komt er, tot ik de MegRS heb, nogeens huur van een R4R swift bij... al een jaar bezig zo...
              gade dan een extra setje banden meenemen? want houd der ook rekening mee als ge heen en weer rijdt dat dat iedere keer +-1000km bij is op uw semi's die niet op circuit zijn

Comment

gade dan een extra setje banden meenemen? want houd der ook rekening mee als ge heen en weer rijdt dat dat iedere keer +-1000km bij is op uw semi's die niet op circuit zijn
                Heb al nen deal met Fredy van R4R dat ik ginder mijn setje semi's mag stockeren

Comment

Heb al nen deal met Fredy van R4R dat ik ginder mijn setje semi's mag stockeren
                  Das goe,als die van mij dan versleten zijn kan ik die van u gebruiken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                    Das goe,als die van mij dan versleten zijn kan ik die van u gebruiken
                    Da gaat u dan toch nen hamburger-friet kosten in den devils diner

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
                      Focus RS spins @ SchwedenkreuzKheb

+1 voor z'n reactie achteraf , kheb hem gehouwe liefie,... kheb hem gehouwe,...

Hoop dit of erger(crash) nooit te moeten meemaken...
                      Haha zalig! Chapeau wel!
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Geweldig vastgelegd dit: http://www.autojunk.nl/fotos/vw-golf-crash/83309/1
                        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Da gaat u dan toch nen hamburger-friet kosten in den devils diner
                          En ge krijgt er nog ne Cola bij ook

Comment

• Morgen 1/11, is het daar dan mega druk omdat iedereen verlof heeft of is het zo'n dag dat iedereen wel iets anders te doen heeft?

Het weer ziet er nog wel sava uit.
                            2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
                            1998 Saab 9-3 TiD (sold)
                            1993 Saab 900i aero (sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dessel Bekijk Berichten
                              Morgen 1/11, is het daar dan mega druk omdat iedereen verlof heeft of is het zo'n dag dat iedereen wel iets anders te doen heeft?

Het weer ziet er nog wel sava uit.
                              Wil ik ook wel eens weten.. Morgen ga ik ook

Comment

• Ik heb vorig jaar op 1 november toch 15 laps kunnen rijden en als ik het me goed herinner was er niet echt veel volk (zeker niet meer dan gewoonlijk het geval is )
                                Don't shoot me if I'm wrong

Wiki says :
                                All Saints Day, a Holy Day of Obligation in the Roman Catholic Church. A holiday in Argentina, Austria, Belgium, Brazil, Chile, Croatia, Ecuador, Finland, France, Germany, Guatemala, Hungary, Italy, Lebanon, Lithuania, Luxembourg, Malta (for schools only), Mauritius, Mexico, Peru, the Philippines, Poland, Portugal, Seychelles, Slovakia, Slovenia, Spain, and parts of Switzerland.

Comment

• Super, ik moet mij dus nie aan een mega drukke zaterdag verwachten. Morgenvroeg het weer dan toch maar is checken en dan hup den otto in
                                  2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
                                  1998 Saab 9-3 TiD (sold)
                                  1993 Saab 900i aero (sold)

Comment

• ik ga ook 1 en 2 november, ik zal er zijn met een Rover 200 BRM
                                    1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
                                    1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• Ik ga nu vertrekken naar een skylimits event day, te Zolder.
                                      Ben eens curieus wat dat gaat inhouden, maar ik hoop dat het een goede voorbereiding op de Ring, dan kan ik hier binnenkort ook eens meespreken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                                        Ik ga nu vertrekken naar een skylimits event day, te Zolder.
                                        Ben eens curieus wat dat gaat inhouden, maar ik hoop dat het een goede voorbereiding op de Ring, dan kan ik hier binnenkort ook eens meespreken
                                        Is het een cursus circuitrijden of een trackday?
                                        Je wagen leren beheersen is altijd zeer nuttig maar je eerste ronden op de Ring moet je heel rustig aan doen, hoe goed je je auto ook beheerst. Je moet eerst de baan leren kennen en die ken je niet op 1 ronde.

Veel plezier vandaag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                          Is het een cursus circuitrijden of een trackday?
                                          Je wagen leren beheersen is altijd zeer nuttig maar je eerste ronden op de Ring moet je heel rustig aan doen, hoe goed je je auto ook beheerst. Je moet eerst de baan leren kennen en die ken je niet op 1 ronde.

Veel plezier vandaag.
                                          wat goed helpt om de baan te leren kennen is gran turismo spelen of forza motorsport spelen
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X