Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er was blijkbaar afgelopen zondag toch wel wat autoforum volk op de ring. Ik moet hier in't vervolg op voorhand op kijken want ik heb niet meteen iemand gezien.. Veel accidenten maar 't was evenzeer een fijn dagske en perfect weer.
Er was blijkbaar afgelopen zondag toch wel wat autoforum volk op de ring. Ik moet hier in't vervolg op voorhand op kijken want ik heb niet meteen iemand gezien.. Veel accidenten maar 't was evenzeer een fijn dagske en perfect weer.
Wij hebben u waarschijnlijk gekruist op het steile wegje richting adenauer, jij reed naar beneden, wij naar boven. We reden met een zwarte nissan QQ en staken ons hand op.
Aja da's juist , nu ge het zegt. Hand opgestoken heb ik niet op gelet.
Ik was mij toen juist aan het bedenken dat die gast met zijn ktm ( u waarschijnlijk ook gekruist) nogal rap naar beneden ging van da wegske. En een beetje verder lag hem daar toch wel op zijn zij zeker...
die man kwam zeer snel af, ik kwam net de hoek om en hij stormde op mij af. Ik zag hem in mijn spiegel wat waggelen maar zag hem niet vallen dus ben maar doorgereden. hij reed zeer snel op die baan, met al de blinde bochten.
Toch weeral dikwijls dicht geweest ze Heb u trouwens enkele keren zien rijden en gezien aan Brunnchen Mr mercules!
En nogmaals dank aan Dixie voor de rondjes... snel en zeer gecontroleerd gereden!!!
Graag gedaan,als ik op de ring ben mag je altijd nog is meerijden,gisteren nog is een toerke gedaan met die gast uit de Limburg maar die zag het na 1 toerke ni meer zitten (heeft 20 keer f*ck geroepen )
Graag gedaan,als ik op de ring ben mag je altijd nog is meerijden,gisteren nog is een toerke gedaan met die gast uit de Limburg maar die zag het na 1 toerke ni meer zitten (heeft 20 keer f*ck geroepen )
Hahaha awel ik dacht het al! We stonden aan Brunnchen te kijken toen ik u zag voorbijvliegen met die gast, hij had zichzelf nogal serieus vast in den otto lol.. nog gewacht tot ge nen 2de keer zou voorbijkomen (had mijne kodak al klaar) ...maar nix.. toen dacht ik al van jah, hij zalt opgegeven hebben na 1 ronde
Laatste rondje gisteren was toen het net terug open was iets voor 17:00. Pffft dat doe ik nooit meer. 't Zal vol onnozelaars die meer in de weg reden dan wat anders. Daarna maar wijselijk besloten dat we een ERG leuke dag hadden gehad maar dat het tijd was om huiswaarts te keren.
Laatste rondje gisteren was toen het net terug open was iets voor 17:00. Pffft dat doe ik nooit meer. 't Zal vol onnozelaars die meer in de weg reden dan wat anders. Daarna maar wijselijk besloten dat we een ERG leuke dag hadden gehad maar dat het tijd was om huiswaarts te keren.
Er waren gisteren inderdaad veel onnozelaars...
Ene met een Porsche GT3 met daarvoor een porsche 964(denkik) die geen een van de 2 opzij wouw gaan, op de rechte stukken constant volle gas en aan/in de bochten veel te traag en niet opzij willen gaan...
Dan nog ene met een E36 M3 die zen rechter pinker opzette om ons voorbij te laten en bij het inhalen kapt ie gewoon linksaf om terug de lijn te gaan rijden ( was enorm close!)... Chance dat de chauffeur de ervaring had om zulke debielen te ontwijken
Hahaha awel ik dacht het al! We stonden aan Brunnchen te kijken toen ik u zag voorbijvliegen met die gast, hij had zichzelf nogal serieus vast in den otto lol.. nog gewacht tot ge nen 2de keer zou voorbijkomen (had mijne kodak al klaar) ...maar nix.. toen dacht ik al van jah, hij zalt opgegeven hebben na 1 ronde
Ja die gast was snelheid echt ni gewoon al had ik hem nog gezegd da ik geen risico's zou nemen maar als je ni gewoon bent op't circuit te rijden (of mee te rijden ) kunnen de eerste toerkes wel voor een beetje paniek zorgen...
En er waren idd gisteren wel een pak gevaarlijke gasten op't circuit die blijkbaar nooit in hun spiegel kijken....
Comment