Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
    infrarood meter gekocht
    Infraroodmeter is goed, maar enkel op 'thermisch zwarte' voorwerpen.
    Als je meet op het blinkend gedeelte van de schijf is het zeer onnauwkeurig.
    Op de rand is veel beter, zeker als er wat roest op zit.

Comment

• ahaaa de leftlane geeft precies gas op de NS ..als de evo klaar is rij ik nog eens richting ring..eens een BTG time attackske doen ben er al bijna een jaar niet meer geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
        infrarood meter gekocht
        En jij doet geen cooldown voor je binnenkomt? Dat kan je toch nooit correct meten?

Comment

• De fotootjes zijn hier al gepasseerd maar heb het filmpje nog niet gezien, vanaf 04:00

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
            ahaaa de leftlane geeft precies gas op de NS ..als de evo klaar is rij ik nog eens richting ring..eens een BTG time attackske doen ben er al bijna een jaar niet meer geweest

Zeker doen, ik heb uw rijstijl nog nooit mogen bewonderen dus zeker op de NS ben ik daar absoluut benieuwd naar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
              Zeker doen, ik heb uw rijstijl nog nooit mogen bewonderen dus zeker op de NS ben ik daar absoluut benieuwd naar!

Comment

• Helaas vandaag pas rond 13u rond de NS geraakt, na 3 rustige rondjes om de nieuwe blokken in te remmen d'r voor kunnen gaan. Shiyan even mee in de kist genomen, en daarna ook Ruftbeer (met amigo) nog gezien! Tof dat jullie er waren gasten!

Rond de middag en vroege namidag redelijk wat verkeer, de nodige oliesporen, gecrashte 996 GT3RS , gevallen motards...soit, niet echt top qua mogelijkheden.
                Eerste keer 's middags de uitrit en inrit bij Breidscheid eens geprobeerd, qua slechte plek voor een Zufahrt kan dat eigenlijk wel tellen Maar 't helpt wel voor te tanken, d'r staat regelmatig een vrij lange file onder die tunnel, dan kan je dat toch al mooi vermijden. Kan nog blij zijn dat ik 230pk heb want met een pakweg gewone 90pk tdi geraak je daar volgens mij die helling quasi niet op zonder degelijke aanloop.
                In de late namiddag was het echt feest, leuke en goeie concullega's on track. Veel praatjes geslagen op de Zufahrt: leuk moment toen een 997 turbo rijder die ik had ingehaald z'n vrienden alles aan het vertellen was, 1 van die gasten met een 430 scuderia moest het zelf eens meemaken en sprong spontaan op de passagierszetel!
                Uiteindelijk nog een 7:55 d'r uit gehaald, heb nog in een bocht of 2 m'n weg iets beter gevonden. Opmerkelijk eigenlijk hoeveel dat scheelt, ik schrik er zelf van.
                1 gevaarlijk moment gehad bij die linkse vlak voor uitgang Hatzenbach, ik pak daar aan de buitenkant nogal eens die curb/tegeltjes mee, maar ik zat iets te wijd. Te enthousiast wordt afgestraft, want ik herinner me perfect dat m'n verstand gas wou lossen maar m'n hart op de pedaal bleef drukken Stom!

Comment

• Comment

• Genietbare update weer! Ik krijg zin om daar m'n leven te slijten als ik die updates lees

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Genietbare update weer! Ik krijg zin om daar m'n leven te slijten als ik die updates lees

Dat is echt...

En dit is geen valse bescheidenheid of wat dan ook, maar velen van jullie die daar ook zoveel zouden rijden, de track leren kennen, elke bump anders aansturen, verschillende hoeken/surface leren kennen, curbs ontdekken, curbs ontwijken ....die zouden net dezelfde tijden en beter rijden.
                      Het is ongelofelijk hoe veel en hoe lang je progressie kan maken. Een perfect rondje rij je sowieso nooit, dus je hebt altijd het gevoel dat er verbetering in zit.

Comment

• Altijd plezant om te lezen en jij en de R zich weer hebben geamuseerd. Tja zondag is meestal ongevallendag,zeker vanaf smiddags. Goed dat het dan nog wat meegevallen is. Ik ga je volgende keer eens wat uitleg vragen over die harrys laptimer want ik snap het niet helemaal.

Comment

• Allez ben al blij dat ik er niet kon zijn deze zondag. t was weer shit as usual in de namiddag

Die Harry's laptimer is nochtans poepsimpel hoor. Track installeren erop en dan moet je gewoon zien dat het programma opgestart is en klaar. De rest doet ie allemaal automatisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Allez ben al blij dat ik er niet kon zijn deze zondag. t was weer shit as usual in de namiddag

Die Harry's laptimer is nochtans poepsimpel hoor. Track installeren erop en dan moet je gewoon zien dat het programma opgestart is en klaar. De rest doet ie allemaal automatisch.

Alleen best zien dat bij tracks enkel Nordschleife BTG geïnstalleerd staat, anders durft het wel eens flippen. Verder indd vrij simpel in gebruik.

Comment

• ik wil ook
                              Captain Turbo
                              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Fak zo wijs.

Hoe snel moet je daar met de megane rijden eer je airborne bent?

Comment

Helaas vandaag pas rond 13u rond de NS geraakt, na 3 rustige rondjes om de nieuwe blokken in te remmen d'r voor kunnen gaan. Shiyan even mee in de kist genomen, en daarna ook Ruftbeer (met amigo) nog gezien! Tof dat jullie er waren gasten!

Rond de middag en vroege namidag redelijk wat verkeer, de nodige oliesporen, gecrashte 996 GT3RS , gevallen motards...soit, niet echt top qua mogelijkheden.
                                  Eerste keer 's middags de uitrit en inrit bij Breidscheid eens geprobeerd, qua slechte plek voor een Zufahrt kan dat eigenlijk wel tellen Maar 't helpt wel voor te tanken, d'r staat regelmatig een vrij lange file onder die tunnel, dan kan je dat toch al mooi vermijden. Kan nog blij zijn dat ik 230pk heb want met een pakweg gewone 90pk tdi geraak je daar volgens mij die helling quasi niet op zonder degelijke aanloop.
                                  In de late namiddag was het echt feest, leuke en goeie concullega's on track. Veel praatjes geslagen op de Zufahrt: leuk moment toen een 997 turbo rijder die ik had ingehaald z'n vrienden alles aan het vertellen was, 1 van die gasten met een 430 scuderia moest het zelf eens meemaken en sprong spontaan op de passagierszetel!
                                  Uiteindelijk nog een 7:55 d'r uit gehaald, heb nog in een bocht of 2 m'n weg iets beter gevonden. Opmerkelijk eigenlijk hoeveel dat scheelt, ik schrik er zelf van.
                                  1 gevaarlijk moment gehad bij die linkse vlak voor uitgang Hatzenbach, ik pak daar aan de buitenkant nogal eens die curb/tegeltjes mee, maar ik zat iets te wijd. Te enthousiast wordt afgestraft, want ik herinner me perfect dat m'n verstand gas wou lossen maar m'n hart op de pedaal bleef drukken Stom!
                                  Bewonderenswaardig, echt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                    Fak zo wijs.

Geen idee, huur er 1 bij RSRNürburg en laat het mij weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Allez ben al blij dat ik er niet kon zijn deze zondag. t was weer shit as usual in de namiddag

Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                      Alleen best zien dat bij tracks enkel Nordschleife BTG geïnstalleerd staat, anders durft het wel eens flippen. Verder indd vrij simpel in gebruik.
                                      Aha thx, heb het daarstraks pas geinstalleerd en wat mee zitten prullen maar als jullie zeggen dat alles automatisch gaat des te beter. Die gegevens achteraf kunnen bekijken lijkt me ook wel deftig...

Comment

• Nog altijd geen helm gekocht LL?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                          Fak zo wijs.

Hij mag z'n kar wel wat verlagen ze!

Chapeau trouwens voor je volharding en de daarbij horende resultaten! Zie nu alstemblieft wel da ge nog wa over houdt kwa overhead dat het eens nie er over gaat en ge den decor in gaat hé want ge ziet er mij een redelijk competitief manneke uit

Comment

Working...
                                          X