Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Snel nog even wat neerpennen want het is een vrij lange dag geweest...
Aangezien ik in Luik moest zijn kon ik het niet laten, moest dan nog door naar Zwitserland dus ik dacht why not
Bleek al snel een schitterende beslissing want de NS was zo goed als leeg, er stond deels zelfs geen Stresi aan de "Schranke" - ideaalheid!
Prachtig weer (misschien licht té warm zelfs), nog snel een redbull naar binnen gooien en na een korte chat met de renntaxi kerel (ik denk dat ie het nog steeds niet kan geloven ) meteen on track een kwartier voor (!) normale opening.
Achteraf onderweg naar CH de laptimer nog even uitgelezen, blij vastgesteld dat na het voorlaatste rondje van 8:01 er toch nog een 7:58 is uitgekomen. Eerlijk? ik had me anders de hele avond doodgeërgerd!
Anyway, daar ga ik het voorlopig op houden, je moet dusdanig perfect rijden dat ik me dat niet direct zie verbeteren. 1x verkeer op een fout moment en je kunt het sowieso op je buik schrijven...
Ook niet veel zin om in 6de de Fuchsrohre door te knallen om die kleine winstjes te gaan zoeken, 't is goed geweest.
Nu ESP uit en terug helemaal opnieuw beginnen, daar wil ik me evtl wat op toeleggen.
Het zal wel niet voor meteen zijn want de bandjes zijn er weer aan, blij dat ik geen 400 EUR sloefen moet leggen op die kist
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Thx, denk echter dat ik nog weinig ga gaan dit jaar. Zondagen worden een ramp en ga op niet veel andere dagen tijd hebben... Ook de reden waarom ik geen jaarkaart heb.
wat ik me afvraag, ga je met zo'n snelle progressie niet snel iets hebben van 'bon, ik ben er, up to the next level' en zwaarder geschut dan de R26.R in huis willen halen?
krijg je als gewone touristenfahrer ooit de kans om eens een full lap af te leggen, zodat je je tijden met de officiële laptimes kan vergelijken?
wat ik me afvraag, ga je met zo'n snelle progressie niet snel iets hebben van 'bon, ik ben er, up to the next level' en zwaarder geschut dan de R26.R in huis willen halen?
Er heeft hier een filmpje gestaan van een gozer met een stock Megane 3RS die op pilot sports 8:06 rijdt. Er zal dus nog wel ruimte zijn om nog sneller te gaan met zo een leeggehaalde kist op semi's.
Er heeft hier een filmpje gestaan van een gozer met een stock Megane 3RS die op pilot sports 8:06 rijdt. Er zal dus nog wel ruimte zijn om nog sneller te gaan met zo een leeggehaalde kist op semi's.
Dat heb ik nu al
Maar het lijkt me wat idioot dat te doen als je de huidige wagen nog niet to the fullest beheerst...zoals zonder ESP rijden bv
krijg je als gewone touristenfahrer ooit de kans om eens een full lap af te leggen, zodat je je tijden met de officiële laptimes kan vergelijken?
Of in mijn geval 25-30 sec bijtellen.
Simpel rekensommetje zegt dan dat in theorie 7:47 mogelijk is.
Ik denk wel dat die toyo's nog een verschil gaan maken van ca 5s tov de michelins, die worden echt enkel voor de durability gemonteerd want zijn eigenlijk voor RWD'ers.
Die nieuwe Mégane is toch nog sth else heb ik het gevoel...Als je ziet hoe makkelijk dat gaat in dat filmpje
M'n garagist heeft trouwens een clubsport gemaakt van de huidige:
Der Clubsport ist ein neu entwickeltes Modell von Renault Sport für die Rennstrecke aber mit Straßenzulassung. Umgesetzt wurde es von der Renault Fachwerkstatt Kirfel in Adenau am Nürburgring. Es wurde ein Auto gebaut dass in der neu gestalteten Klasse für Serienautos mit max. 2l Hubraum und Turbo in der Langstreckenmeisterschaft VLN am Nürburgring startet.
Hier die Daten:
Basisfahrzeug aktueller Megane RS mit Cup-Paket
Fahrwerk: KW-Clubsport,spezielle Domlager und Uniballgelenke,Sturz an der Vorderachse-3°
(Serie -0,5°) Distanzscheiben an Vorderachse +40mm mehr Spur
Motor: Serie,geändertes Steuergerät
Ladedruck 1,3bar (Serie 1,25 bar)
265 PS bei 5800 U/min (Serie 250 PS bei 5500 U/min)
400Nm bei 3400 U/min (Serie 340 Nm bei 3000 U/min)
Auspuff: Bastuck Anlage ab Kat
Bremse: Serie mit Endless-Belägen
Reifen: Michelin Pilot Sport Cupreifen
Innenraum: Dämm- und Verkleidungen im Heck entfernt
Clubsportkäfig von Sahler
Gewicht: vollgetankt 1387Kg (Serie 1409Kg)
Preis: 35.000 Euro
Comment