Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
    Hangt er vanaf wat je met prullaria nog bedoelt?
    Niets speciaals, zit wat minimale speling op de voortrein wat die gast in garantie gaat herstellen, daarna nog eens degelijk uitlijnen.

Comment

• Mijn ervaring was natuurlijk met RWD waar Toyo's idd beter geschikt voor zouden zijn. Je kan weinig mis doen met cups of R888. Rolgeluid heb ik met m'n gestripte kar toch al redelijk wat last van. Ik blijf er dus bij en binnenkort als ik met een remork ga eens full slicks proberen.

Comment

• Iemand al eens de GP Strecke gedaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
          Voor diegenen die een Megane 250 CUP verwachten of al eentje hebben:

Strakke tijd!

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Ja allo kroket

Die ophanging is ook redelijk strak precies.

Comment

Iemand al eens de GP Strecke gedaan?
            Veel ronden op computer, nog nooit in het echt

Comment

• Veel minder dramal lijkt me? Dat schijnt te gaan alsof het niets is ( maak je geen zorgen, ik maak me geen illusies )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                Veel ronden op computer, nog nooit in het echt
                Vrijdag/zondag. Da's toch al serieus de moeite, ca 24km voor een rondje
                En same price btw

Comment

En same price btw
                  Als het me lukt om mijn auto op tijd door de keuring te krijgen dan zal ik zondag wel gaan. Vandaag gegaan en rode kaart gekregen wegens onvoldoende snelheidsindex van de band - H (220km/u) in plaats van het nodige V (250km/u)

Eigenlijk heb ik nog 2 andere sets banden maar die zijn ook niet ok:
                  - Pilot Sport Cups 205/50 R15 ipv de standaard 195/50 R15, en ze zijn bijna kaal,
                  - een set winterbanden maar die zijn ook snelheidsindex H.

Dus ik moet zo snel mogelijk een geschikte set banden vinden en tijd vinden om nog eens door de keuring te gaan
                  Last edited by ; 22/03/2011, 23:26.

Comment

Als het me lukt om mijn auto op tijd door de keuring te krijgen dan zal ik zondag wel gaan. Vandaag gegaan en rode kaart gekregen wegens onvoldoende snelheidsindex van de band - H (220km/u) in plaats van het nodige V (250km/u)

Eigenlijk heb ik nog 2 andere sets banden maar die zijn ook niet ok:
                    - Pilot Sport Cups 205/50 R15 ipv de standaard 195/50 R15, en ze zijn bijna kaal,
                    - een set winterbanden maar die zijn ook snelheidsindex H.

Dus ik moet zo snel mogelijk een geschikte set banden vinden en tijd vinden om nog eens door de keuring te gaan
                    Met winterbanden is het toegestaan om een lagere snelheidsindex te hebben he! Naar het schijnt moet je dan wel een sticker voorzien op je dashboard welke je daaraan herinnert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                      Met winterbanden is het toegestaan om een lagere snelheidsindex te hebben he! Naar het schijnt moet je dan wel een sticker voorzien op je dashboard welke je daaraan herinnert
                      Ah dus als ik gewoon naar de keuring rij met mijn winterbanden dan zou ik wel groen kaart krijgen?

Comment

Ah dus als ik gewoon naar de keuring rij met mijn winterbanden dan zou ik wel groen kaart krijgen?
                        Je hebt nog een maand:

"Artikel 34.1° Volgende voorschriften zijn van toepassing op de banden die gemonteerd zijn op voertuigen van categorie M1.
                        De montage van banden van het type M + S (deze aanduiding bevindt zich op de band) waarvan de snelheidscategorie overeenkomt met een lagere snelheid dan die van de origineel gemonteerde banden, zijn toegelaten. In dat geval zal de rijsnelheid aangepast zijn aan deze lagere limiet.

Ter herinnering zal een plaatje met deze limietsnelheid binnenin het voertuig aangebracht worden, op een voor de bestuurder goed zichtbare plaats.

Dat plaatje mag ook gekleefd blijven als banden gemonteerd werden met een hogere snelheidsindex.

Bedoelde banden zijn slechts toegelaten gedurende de periode van 1 oktober tot 30 april.

De bepalingen van dit punt zijn niet van toepassing voor banden van het type M+S met een snelheidscategorie waarvan de overeenstemmende snelheid groter of gelijk aan de voor het voertuig bepaalde maximale snelheid."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                          Je hebt nog een maand:

"Artikel 34.1° Volgende voorschriften zijn van toepassing op de banden die gemonteerd zijn op voertuigen van categorie M1.
                          De montage van banden van het type M + S (deze aanduiding bevindt zich op de band) waarvan de snelheidscategorie overeenkomt met een lagere snelheid dan die van de origineel gemonteerde banden, zijn toegelaten. In dat geval zal de rijsnelheid aangepast zijn aan deze lagere limiet.

Ter herinnering zal een plaatje met deze limietsnelheid binnenin het voertuig aangebracht worden, op een voor de bestuurder goed zichtbare plaats.

Dat plaatje mag ook gekleefd blijven als banden gemonteerd werden met een hogere snelheidsindex.

Bedoelde banden zijn slechts toegelaten gedurende de periode van 1 oktober tot 30 april.

De bepalingen van dit punt zijn niet van toepassing voor banden van het type M+S met een snelheidscategorie waarvan de overeenstemmende snelheid groter of gelijk aan de voor het voertuig bepaalde maximale snelheid."
                          Wow bedankt! Van waar hebt u dat gehaald? Ik zou het willen afdrukken als de mannen op de keuring me problemen wil geven.

Ook nog een stomme vraag: Mijn winterbanden mogen toch hetzelfde maat als in de gelijkvormig attest: 195/50 R15? Ze hoeven niet een nauwer maat te zijn dan zomerbanden? bv 165/60 R15?

Comment

• Comment

• Te grappig!

Zou niet graag die persoon zijn die roept: STOP tga nie meer

Comment

• Wie gaat er morgen?

Comment

• Ik moet me wat inhouden want ik ga vrijdag en zondag al...hoe laat ben je d'r, moest ik me bedenken?

Comment

Wow bedankt! Van waar hebt u dat gehaald? Ik zou het willen afdrukken als de mannen op de keuring me problemen wil geven.

Ook nog een stomme vraag: Mijn winterbanden mogen toch hetzelfde maat als in de gelijkvormig attest: 195/50 R15? Ze hoeven niet een nauwer maat te zijn dan zomerbanden? bv 165/60 R15?
                                    Op het forum van wegcode.be :-)

Als je iets af wilt drukken: anders ook de volgende folder afdrukken: http://www.federauto.be/binarydata.a...nterbanden.pdf

Mbt de maat: volgens mij heeft het de voorkeur om dezelfde maat te hebben?

Comment

• Ontzettend veel zin om te gaan, andere zaken die moeten gebeuren houden me hier in het Belgenlandje

Comment

Ik moet me wat inhouden want ik ga vrijdag en zondag al...hoe laat ben je d'r, moest ik me bedenken?
                                        late voormiddag gok ik.

Comment

En same price btw
                                          Aaaaaaaaaaaaaaarghhh kriebelheid!!!

Comment

Working...
                                          X