Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• t ligt daar precies nog wa nat als ik de webcam bekijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wakeboarderxxx Bekijk Berichten
      Knappe tijden zeg in zo'n clio! Leuke video, die GT3 was behoorlijk aan't chillen neem ik aan. Ik heb nog een hele weg te gaan. Mijn teller staat op een goeie 20 ronden. Maar mijn 8:50 moet morgen sneuvelen, tenminste als het wat droger ligt dan de vorige keer. (http://www.youtube.com/watch?v=FjzmZT0rdyE)
      Wat is dat lampje dat vrij regelmatig aan het knipperen is op het dashboard? DSC?

En ik zou eerlijk gezegd toch iets meer marge inbouwen op sommige stukken, bij Brunnchen naar boven had ge ni veel meer over bv.

Comment

• Blijft een gevaarlijk spelletje, die tijden meten op de Ring.
        D'r zijn er hier zo nog gepasseerd..

Comment

• De timer op mijn horloge gaat maar tot 10 minuten, dus ik kan het niet meten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Blijft een gevaarlijk spelletje, die tijden meten op de Ring.
            Idd. Nuja, moest je met split times beginnen werken het zou nog een stuk gevaarlijker worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Blijft een gevaarlijk spelletje, die tijden meten op de Ring.
              Idd.. 3 rondjes rijden aan een vlot tempo.. en menne pa: anders is de tijd meten? (kwestie van dat chrono pakket eens te gebruiken) en bij de eerste bocht ging hij al te hard door de bocht, half dwars
              Onbewust ga je meer risico's nemen.. ook al zeg je van niet
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Heyhey,

ondertussen ben ik veilig terug, heb wel 1 keer mijn beschermenkelke kunnen gebruiken bij het uitkomen van wehrseifen, dat lag daar héééél verraderlijk glad zeg. Heeft niets gescheeld, of ik had geen voorbumber meer (Zie foto net voor het misgaat - thx Dennis). De green hell heeft mij gisteren voor de eerste keer bij mijn pietje gehad. Gelukkig liep het goed af... Dan nog wel in mijn eerste ronde, beetje dom van mezelf. Heb elk rondje gefilmd, dus ben efkes de spannendste momenten eruit aan't knippen en dan maak ik een korte compilatie.

Knappe foto's Dennis, superbedankt! Bied je die ergens in groot formaat te koop? Zeker interesse.

Op dat filmpje reed ik inderdaad nog met tractiecontrole aan, had mijn wagen toen een dikke maand en voelde hem nog niet heel goed aan. Maar gisteren - wss niet heel verstandig - alles af. Geeft mij gewoon een zalige kick om die wagen onder controle te houden, ik kan het niet weerstaan.

Maar goed, 1 belangrijke les geleerd gisteren, de ring niet onderschatten als het vochtig ligt..

Comment

• Goed dat je niks geraakt heb.

Maar idd in het nat moet je nog met meer marge rijden

Comment

Maar goed, 1 belangrijke les geleerd gisteren, de ring niet onderschatten als het vochtig ligt..

In het droge is het een makkie, idd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      In het droge is het een makkie, idd.
                      Idd

Comment

• Hehe de video is online:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Echt voos hoe ik daar aan het glijden ging door Kallenhard miss-hit-miss. Lucky me.

Comment

Hehe de video is online:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Echt voos hoe ik daar aan het glijden ging door Kallenhard miss-hit-miss. Lucky me.

Respect

Comment

• Was toch redelijk close aan 1 min

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              Oeps
                              Amai, da's niet zo'n goeie lijn om te driften.

Zoals velen voor mij al zeiden zou'k toch wat dimmen precies, want anders gaat het in tranen eindigen. De Ring zit vol valstrikken die je op het verkeerde moment met de neus op de feiten drukken. De baan is smal, de snelheden liggen hoog en de vangrails zijn hard (en duur). Ruime marge is een must, want er komen zeker momenten dat je die hard nodig hebt. De waarschuwingen waren al te zien op je video. Dat je voor de aphex van Fuchsrörhre wielspin hebt, dat is link. De remzone, da's daartegen nog niet zo erg.

Eerste gevoel dat ik had toen ik op de Ring mijn eerste rondjes maakte was nederigheid. Hoe meer ervaren ringgangers ik ontmoet, hoe meer nederigheid ik ook bij anderen zie voor de baan. Zolang je die hebt en wat meer marge inbouwt om langzaamaan op te bouwen zal er nog veel fun te beleven zijn. Ik heb nog maar enkele keren ruw een tijd gemeten, nooit om die bewust te gaan verbeteren. Dat is volgens mij de verkeerde manier, zeker tijdens touristenfahrten. Maar genoeg gepreekt
                              Tot binnenkort ongetwijfeld!

Comment

Hehe de video is online:

kallenhard is zo ne kutbocht he, ik heb altijd schrik daar :p

Comment

Hehe de video is online:

... ik hoop gewoon dat we daar nooit een uur mogen staan wachten door een baansluiting wegens een bmw in den decor ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    ... ik hoop gewoon dat we daar nooit een uur mogen staan wachten door een baansluiting wegens een bmw in den decor ....
                                    Goesting om de mijne door te verkopen, ah ma zo glijden
                                    Hopelijk helpt de E46M3achteras

Comment

• Ik weet niet of je mijn mening kan apprecieren,maar ik heb toch de indruk dat je een beetje de risico's opzoekt. De ring is niet zo vergevingsgezind,er zijn veiliger circuits waar je de grens kan aftasten. Sorry hoor

Comment

Hehe de video is online:

Accident waiting to happen

Comment

• Toch ook geen fan van dit filmpje.

Als je maar plezier hebt zeker?
                                          Last edited by ; 13/02/2011, 23:32.

Comment

Working...
                                          X