Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Valt er met zo'n 172 makkelijk autosnelweg te doen? Zijn toch behoorlijk korte versnellingen niet?
Dat dacht ik ook maar het valt eigenlijk goed mee.
Zit rond 3500 tegen 120km/h denk ik, en als je niet versnelt dan hoor je de uitlaat niet. Met de verstevigde motorsteunen is het wel wat luider nu
Verbruikt rond 6,5L/100km tegen 120km/h en gemiddeld zit ik rond 8,5. Op de 'Ring is het een van de zuiniger autos, met 4 liter maak ik een ronde, een Megane 250 Cup bijvoorbeeld gebruikt 12L per ronde
Woooohoooo, en het weer voor morgen ziet er beter uit als vandaag! Viel spaß gewünscht!
Ik kon dit weekend niet vandaar...Het was nat maar dat kan ook plezant zijn, paar keer thumbs up gekregen voor m'n drifts in Adenauer forst, hatzenbach en steilstrecke.
Ik kon dit weekend niet vandaar...Het was nat maar dat kan ook plezant zijn, paar keer thumbs up gekregen voor m'n drifts in Adenauer forst, hatzenbach en steilstrecke.
Ah heerlijk man :-D Adenauer is toch wel dé driftplek bij uitstek! Hatzenbach en steilstrekke zijn iets minder vergevend volgens mij :-)
Voor morgen ziet het er droog uit, hopelijk een nog wat vochtige morgen en dan geleidelijk opdrogen naar de avond toe dat zou ideaal zijn.
Zal in de toekomst een beter idee hebben van de ongefilmde ronden (de meesten) met hulp van RaceChrono en een 10Hz GPS ontvanger
Knappe tijden zeg in zo'n clio! Leuke video, die GT3 was behoorlijk aan't chillen neem ik aan. Ik heb nog een hele weg te gaan. Mijn teller staat op een goeie 20 ronden. Maar mijn 8:50 moet morgen sneuvelen, tenminste als het wat droger ligt dan de vorige keer. (http://www.youtube.com/watch?v=FjzmZT0rdyE)
Ah heerlijk man :-D Adenauer is toch wel dé driftplek bij uitstek! Hatzenbach en steilstrekke zijn iets minder vergevend volgens mij :-)
Voor morgen ziet het er droog uit, hopelijk een nog wat vochtige morgen en dan geleidelijk opdrogen naar de avond toe dat zou ideaal zijn.
Het was uitkijken want er lag redelijk veel rommel op de baan van bomen en op het ene stuk was het al gladder dan het andere. 1 keer per toeval een linkse drift naar een rechtse drift moeten omzetten, wat eigenlijk niet de bedoeling was.
Tja, ik denk toch dat het redelijk hetzelfde weer zal zijn als vandaag maar het is te doen. Gewoon iets rustiger aan en genieten.
Dat dacht ik ook maar het valt eigenlijk goed mee.
Zit rond 3500 tegen 120km/h denk ik, en als je niet versnelt dan hoor je de uitlaat niet. Met de verstevigde motorsteunen is het wel wat luider nu
Verbruikt rond 6,5L/100km tegen 120km/h en gemiddeld zit ik rond 8,5. Op de 'Ring is het een van de zuiniger autos, met 4 liter maak ik een ronde, een Megane 250 Cup bijvoorbeeld gebruikt 12L per ronde
Merci. Zo'n Clio 182 zou ik nog wel zien zitten eigenlijk.
Ik heb nog een hele weg te gaan. Mijn teller staat op een goeie 20 ronden. Maar mijn 8:50 moet morgen sneuvelen, tenminste als het wat droger ligt dan de vorige keer. (http://www.youtube.com/watch?v=FjzmZT0rdyE)
Stevig tempo! Maar ik zou toch maar opletten met naar betere tijden te streven, voor je het weet ziet je auto (en jij) er iets minder leuk uit..
Wat is je nummerplaat btw? Ik herinner me precies nog een belgische E46, wellicht heb ik je op foto.
Stevig tempo! Maar ik zou toch maar opletten met naar betere tijden te streven, voor je het weet ziet je auto (en jij) er iets minder leuk uit..
Wat is je nummerplaat btw? Ik herinner me precies nog een belgische E46, wellicht heb ik je op foto.
Ik ga nu vertrekken dus binnen een dikke 3 uurkes ben ik er. Tzullen geen toptijden worden met de weersomstandigheden in gedachten. Hopelijk wel wat geslaagde drifts dan :-)
M'n nummerplaat is 9x3x8xCxBxI. Ben zeker benieuwd moest je foto's van mij hebben? Droom van een leuke foto tijdens Esbach afdaling
Knappe tijden zeg in zo'n clio! Leuke video, die GT3 was behoorlijk aan't chillen neem ik aan. Ik heb nog een hele weg te gaan. Mijn teller staat op een goeie 20 ronden. Maar mijn 8:50 moet morgen sneuvelen, tenminste als het wat droger ligt dan de vorige keer. (http://www.youtube.com/watch?v=FjzmZT0rdyE)
knap gereden! welke tractiesetting gebruik je? alles af ?
Bedankt, ik heb al 200+ ronden in de Clio dus ik ken de Clio redelijk goed.
8:50 is al een heel goede tijd in de 330i. Ik weet niet hoe ervaren je bent op circuit maar zoals Dennis zei, het is aan te raden om met een redelijk grote marge te rijden in het begin voor dat je de Ring heel goed kent. Bij kleine karussel en aanvang Adenau Forst was er niet veel marge over denk ik.
Ik begrijp heel goed de drang om de rondetijd als doel te hebben maar veel verstandiger (zeker in het begin) is gewoon om lol te hebben. Naarmate je meer ronden heb gereden zal je veiliger en sneller gaan.
In ieder geval hopelijk komen we elkaar daar eens tegen voor een drank
Merci. Zo'n Clio 182 zou ik nog wel zien zitten eigenlijk.
Het is zeker een zeer leuke auto, zeker als je van plan ben om het op circuit te gebruiken. Als je eentje koopt vraag zeker of de distritutieriem vervangen is geweest (per 60000km of 5 jaar, gewoon wat eerst komt), want het kost ~1100 Euro in een Belgische Renault dealer.
Comment